• Vijf bekende wereldsterren, vijf onbekende jongens die alleen maar kunnen dromen. Kunnen dromen dat zij zo'n leven hadden, zulke talenten en dat zulke mensen hen ooit zouden zien staan. Ze weten dat het nooit zou kunnen, omdat ze allemaal wel iets aparts hebben waardoor ze een beetje buiten de boot vallen. Je zou dan ook zeggen dat het leven compleet anders zou zijn, maar wat als een concert toch alles zou kunnen veranderen? Dat de jongens toch heel dicht bij elkaar liggen qua gevoelens en hele persoonlijkheid. De vijf onbekende jongens hebben namelijk kaarten kunnen veroveren voor het concert van deze wereldsterren en hopen op de avond van hun leven. Ze proberen allemaal op te vallen op de manier zoals ze werkelijk zijn. Maar wat als het echt het begin is van hun leven, dat het plan lukt, omdat de ogen van de sterren juist op hen vallen? Dat zij in het middelpunt komen te staan, het aparts een goed teken is, de een de ogen van de ander zou kunnen openen?

    • Rollen •
    • Harry Edward Styles • Bekend • Mezzanotte. •
    • Liam James Payne • Fanboy • Mayne. •
    • Zayn Javvad Malik • Bekend • LouisPan
    • Louis William Tomlinson • Fanboy • Davern. •
    • Niall James Horan • Yulan
    • Matthew -Matt Jarred Tommo • Bekend • Styles

    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Mezzanotte of Davern maken nieuwe topics aan.

    Begin:
    Het concert is enkele seconden geleden afgelopen en de jongens maken zich backstage klaar om terug naar het hotel te gaan en daarna een weekje vakantie te vieren. Die rust kan verstoord worden door de paar gelukkige fans die de dure backstagepassen te pakken hebben gekregen en er alles voor over hebben om nog een kort gesprek te hebben met hun idool. Eerst lijkt alles een beetje irritant voor de jonge sterren, maar naderhand lijken ze toch een klik te hebben met hun fans, wat tot zoveel meer zou kunnen leiden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Ik hoorde allemaal geluiden tijdens het tekenen. Ik was moe maar was ook bol extase. Ik tekende nu wat in mijn hoofd het uitzicht was tijdens het concert. Het was erg wazig voor mij, maar ik had het gevoel dat het wel mooi werd. Al moest ik het grotendeels op gevoel doen, maar ik kon het nog wel zien zo dichtbij. Pas toen ik Harley hoorde grommen en een andere hond die ik niet herkende ook. "Hier." zei ik zacht en bijna direct hielden de geluiden op en kreeg ik een hond tegen me aan, maar ik hetkende hem niet. Ook hoorde ik Harley grommen. "Rustig, Harley. Het is goed." zei ik tegen hem. Hij kwam met zijn kop op mijn schoot liggen en ik aaide er even over. Intussen zocht ik met mijn vrije hand de kop van de andere hond en aaide er ook over. Daarna zocht ik zijn halsband, maar ik vond een tuigje wat ik herkende. Het was een blindengeleiden tuigje. Ik kriebelde nog even aan beide honden maar stond toen toch op. Harley sprong tegen me op en ik pakte zijn riem en van de vreemde hond zocht ik de riem aan het tuigje om die ook vast te pakken. "Hazza." zei ik, want die was aan het praten en ik dacht iets te horen over een hond. Opees sprong de hond met het tuigje tegen me op en blafte. Wat was dit voor rariteit? Intussen trok Harley wat aan zijn riem. Ik aaide de vreemde hond even, maar ik begon toch met Harley mee te haan, wat de andere hond ook maar deed. "Euhm Haz, ze waren iets te heftig aan het spelen en toen kwamen ze allebei. Is dit de hond van, euhm, Louis toch?" vroeg ik enigsinds twifelachtig. Ik was niet goed met mensen en zeker niet vreemden, met fans dus ook niet, al hoorde het er wel bij. Toch voelde ik met deze jongen enigsinds een connectie omdat hij om een of andere manier ook blind of zoals ik slechtziend was met een hond die hielp. Al was die van hem een officiële hulphond en Harley niet. Ik was toch wel benieuwd naar de jongen, die voor mij nu niet meer was dan een wazig beeld met een witte waas erover.


    Bowties were never Cooler

    I'm back!


    Bowties were never Cooler