• Hallo iedereen! Het is dan eindelijk zo ver. Ik heb mijn ouders zo ver gekregen dat ik een tatoeage mag laten zetten. Ik weet al helemaal wat, maar nu moet ik nog een goeie tatoeëerder zoeken. Weet iemand een goede tatoeëerder in de buurt van Zwolle (Overijssel)?

    Graag niet te ver weg, zodat het met het openbaar vervoer goed te bereizen valt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16

    Klikk. De tatoeëerder is een vriend van de familie. Hij heeft mijn ouders, een vriendin en mijn broer en schoonzus echt prachtige tattoo's gegeven! (Zie hier voor voorbeelden)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    iGrantGustin schreef:
    Klikk. De tatoeëerder is een vriend van de familie. Hij heeft mijn ouders, een vriendin en mijn broer en schoonzus echt prachtige tattoo's gegeven! (Zie hier voor voorbeelden)


    Die ziet er inderdaad heel erg goed uit, ook qua hygiëne voorschriften en dergelijke.


    26 - 02 - '16

    Ik woon niet in de buurt van Zwolle, maar mijn nicht wel en die gaat geloof ik in Deventer of daar in de buurt ergens naartoe. Vind je dat de moeite waard? Ik kan namelijk nu niet echt iets neerzetten, omdat ik op mijn mobiel zit.
    Ik vind het trouwens heel leuk voor je dat je je ouders hebt kunnen overhalen, Erieka! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Ik woon niet in de buurt van Zwolle, maar mijn nicht wel en die gaat geloof ik in Deventer of daar in de buurt ergens naartoe. Vind je dat de moeite waard? Ik kan namelijk nu niet echt iets neerzetten, omdat ik op mijn mobiel zit.
    Ik vind het trouwens heel leuk voor je dat je je ouders hebt kunnen overhalen, Erieka! ^^


    Deventer is ook wel te bereizen voor mij (:


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Deventer is ook wel te bereizen voor mij (:

    Dan zal ik even zijn fb-pagina opzoeken, momentje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is zijn site. Als je Tattoo Herco opzoekt op Facebook, zie je ook allemaal foto's.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dankjewel! Er staan prachtige dingen tussen (:


    26 - 02 - '16

    Is het nu dat kattenpootje dat je zal zetten of iets anders?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Is het nu dat kattenpootje dat je zal zetten of iets anders?


    Het wordt een kattenpootje óf een katten silhouet. Ik probeer een silhouet te vinden van de houding die pom vaak aannam en dat gaat 'm waarschijnlijk worden. Eigenlijk ben ik er wel heel zeker van.


    26 - 02 - '16

    Ik woon niet in de buurt van Zwolle en heb ook geen verstand van tatoeages maar het idee klinkt heel erg mooi :Y)
    Plaats je een foto als je hem hebt? ^^


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik woon niet in de buurt van Zwolle en heb ook geen verstand van tatoeages maar het idee klinkt heel erg mooi :Y)
    Plaats je een foto als je hem hebt? ^^


    Sure (:


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Het wordt een kattenpootje óf een katten silhouet. Ik probeer een silhouet te vinden van de houding die pom vaak aannam en dat gaat 'm waarschijnlijk worden. Eigenlijk ben ik er wel heel zeker van.
    Oeh ik ben benieuwd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    East side tattoo in Enschede is een super goede, daar heb ik al mijn werk laten zetten. Zit nu op mobiel, maar zal later wat links posten voor je :]

    Succes met kiezen!

    Gefeliciteerd dan maar! (ik kan je niet helpen, maar ik kan je wel feliciteren met het feit dat je een tattoeage mag;))


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    http://www.eastsidetattoo.nl/home.htm
    Dit is East Side in Enschede, je kan per tattoeerder kijken of de stijl je aanspreekt.


    No growth of the heart is ever a waste