• Yaaaay nummer 21! En Myrthe is terug dus we vieren feest! *springt in het rond* *O* KANPAI~

    ATTENTIE ATTENTIE OTAKU'S!
    Even een speciale oproep namens Syll! :3

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Wees dus lief en plaats alle sites/apps/etc. die je kent in het topic, dan maken we daar een mooi lijstje van. ^^ Wat we al hebben staat ergens verderop in de beginpost. <
    Komt ook nog. Hehe.

    En nog een oproep van Syll mensen! ;D
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.




    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*



    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - LoveLost (Sharon) - 19 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL


    GIFTIJD ;D

    ...

    Ok, gifs komen later want Syll heeft blijkbaar het vorige topic al volgespamd. :'D

    ...

    Gifs zijn gearriveerd. :3




    Pandora Hearts
    Isshuukan Friends
    Kagerou Days [Kagerou Project/Mekakucity Actors]
    No. 6

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:16 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazet schreef:
    Teeeeeeering die nieuwe episode van Fairy Tail! Echt een van de heftigste die ik heb meegemaakt, die cliffhanger jan ken

    En dan nu mca haha


    Ja, echt hè! Ik vind het jammer dat ik al weet hoe alles af gaat lopen, omdat ik de manga toen nog las. ><' ~ Nog een reden waarom ik de manga niet meer lees.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ja, echt hè! Ik vind het jammer dat ik al weet hoe alles af gaat lopen, omdat ik de manga toen nog las. ><' ~ Nog een reden waarom ik de manga niet meer lees.

    Oh, das inderdaad niet leuk ): Ik ben net begonnen in de manga, dus het duurt nog wel even voordat ik op hetzelfde punt ben als de anime ;p
    Soms zie ik wel op tumblr stukjes van de nieuwe chapters oid, maar dan scroll ik snel verder ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik begon aan Mirai Nikki, en ik hou echt van de opening song, >v< (de eerste)
    Ik vind het vooral leuk hoe ze dingen uitspreken:
    "Venus" verandert in iets wat klinkt als "Wissles"
    En typisch dat ze best goed Duits kunnen:
    "Einze Zweize Drei" >v< Ik word er hyper van.
    (kon je eig ook al in de Attack on Titan anime horen)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Oeh je gaat de tweede opening ook leuk vinden ;D
    Volgens mij heb ik al die namen als signature gehad toen mijn username Gasai was ;d
    Bedenk me nu dat mijn signature nog steeds een quote is van Nai :'D en niet 1 van Shuuya :'D

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 23:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moet nog steeds FT en mca kijken... Ik ben alleen maar aan het werken. :'D Ik hoop dat ik morgen tijd heb, maar dan moet ik ook heel veel huiswerk inhalen, plus ik heb college van 17.00 tot 21.00 omdat de uni het grappig vindt om mij pas om 23.00 thuis te hebben. :')
    Maar damn, ik ben zo benieuwd! D:
    En de openings van Mirai Nikki zijn inderdaad awesome. ;D Ik ben zelf meer fan van de eerste. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alweer topic 21, gaat hard zo.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Attack on Titan aan het kijken.
    Lekkere serie is dat. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tet schreef:
    Ik begon aan Mirai Nikki, en ik hou echt van de opening song, >v< (de eerste)
    Ik vind het vooral leuk hoe ze dingen uitspreken:
    "Venus" verandert in iets wat klinkt als "Wissles"
    En typisch dat ze best goed Duits kunnen:
    "Einze Zweize Drei" >v< Ik word er hyper van.
    (kon je eig ook al in de Attack on Titan anime horen)

    Oh ik was trouwens ook vergeten dat er in Guilty Crown ook Duits is gezongen ;d. Tadamm. Toen ik de anime op nieuw aan het kijken was, was ik vergeten hoe vaak dat liedje er in voor komt o-o.. Moet het nog steeds verder af kijken.. Ben alleen vergeten waar ik gebleven ben.. Op de 1 of ander manier heb ik dat ook niet bij gehouden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kijk wel eens anime op animehere.com (: -naast de sites die al gegeven zijn.

    Oh en op Yaoi-Heaven.com, maar dat is zoals de titel al zegt voor Yaoi en Shounen-ai en deze site is helaas 'tijdelijk offline' sinds februari dit jaar -.-

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 13:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    WHATTHEFUCK MEKAKUCITY ACTORS

    IK SNAP ER HELEMAAL NIKS MEER VAN SERIEUS D:
    TAKANE'S LICHAAM OMFG
    En nu weet ik bijna zeker dat Kano een antagonist gaat zijn, ik bedoel, hoe weet hij anders waar Takane's lichaam is?!
    En wtf is dat verhaal over 'queen snake' blahblah ik snap er niks van en het is ineens iets heel anders dan het verhaal dat ik eerst dacht te weten. D:

    Ok één grote mindfuck dit, ik snap er echt helemaal niks meer van watwat.
    Als iemand het me wil uitleggen, alsjeblieft?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MCA kijkers hoe kunnen jullie kalm zijn? XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OH WACHT negeer mij ik snap het toch wel. :')
    Ik was alleen iets te veel in shock. :')

    Maar ik blijf bij dat Kano gebeuren...EN TAKANE


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    OH WACHT negeer mij ik snap het toch wel. :')
    Ik was alleen iets te veel in shock. :')
    Maar ik blijf bij dat Kano gebeuren...EN TAKANE

    Dudie ik was niet kalm toen ik het keek :'D
    Ik was van; HAAR LICHAAM O_O MENSEN HAAR LICHAAM waarom heeft niemand het er over HAAR LICHAAM IS ER GEWOON NOG.. en ja..
    Ik vind Kano nog steeds een goed persoon.. Ik denk dat hij alleen beetje vaag doet en alles, maar Ayano heeft hem veel dingen verteld, ik denk dat hij daarom op een antagonist lijkt door hij het overbrengt en alles. Of ik ben gewoon koppig en wil hem niet slecht zien..
    Ik heb nog nooit slechte mensen als username gehad! Dus nu ook niet! ;D. Wel mensen waarvan je gewoon op sommige stukken afvraagt van; Ben jij nu goed of slecht..

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 15:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Dudie ik was niet kalm toen ik het keek :'D
    Ik was van; HAAR LICHAAM O_O MENSEN HAAR LICHAAM waarom heeft niemand het er over HAAR LICHAAM IS ER GEWOON NOG.. en ja..
    Ik vind Kano nog steeds een goed persoon.. Ik denk dat hij alleen beetje vaag doet en alles, maar Ayano heeft hem veel dingen verteld, ik denk dat hij daarom op een antagonist lijkt door hij het overbrengt en alles. Of ik ben gewoon koppig en wil hem niet slecht zien..
    Ik heb nog nooit slechte mensen als username gehad! Dus nu ook niet! ;D. Wel mensen waarvan je gewoon op sommige stukken afvraagt van; Ben jij nu goed of slecht..


    Maar ik zag niemand erover flippen in het topic! D: Of dat heb ik gemist...
    Jah zo zat ik dus ook! D: Afakdldldlddahdjs ik moet echt weten wat er nu gaat gebeuren en alles. D: Ik weet dat Kano veel weet maar dat verklaart niet dat hij gewoon weet dat Takane's lichaam er nog is. O____o
    Maar geeeeez we hebben nog maar zo weinig episodes te gaan, hoe gaan ze dit doen?!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Maar ik zag niemand erover flippen in het topic! D: Of dat heb ik gemist...
    Jah zo zat ik dus ook! D: Afakdldldlddahdjs ik moet echt weten wat er nu gaat gebeuren en alles. D: Ik weet dat Kano veel weet maar dat verklaart niet dat hij gewoon weet dat Takane's lichaam er nog is. O____o
    Maar geeeeez we hebben nog maar zo weinig episodes te gaan, hoe gaan ze dit doen?!

    Er werd ook niet veel geflipt en ik deed het niet want ik dacht dat het raar was dat ik erover ging flippen en dat het iets was wat allang bekend was maar mijn hersens dat weer eens niet hebben onthouden xd.
    Kano heeft gewoon super powers.. Wacht!!! Ik denk dat ik het weet ! Ayano weet sowieso al veel, en Kano heeft zich best vaak voorgedaan als Ayano ;o. Ik denk ;o ik weet niet wat ik denk maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.. pwetty sure.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you