• Yaaaay nummer 21! En Myrthe is terug dus we vieren feest! *springt in het rond* *O* KANPAI~

    ATTENTIE ATTENTIE OTAKU'S!
    Even een speciale oproep namens Syll! :3

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Wees dus lief en plaats alle sites/apps/etc. die je kent in het topic, dan maken we daar een mooi lijstje van. ^^ Wat we al hebben staat ergens verderop in de beginpost. <
    Komt ook nog. Hehe.

    En nog een oproep van Syll mensen! ;D
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.




    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*



    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - LoveLost (Sharon) - 19 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL


    GIFTIJD ;D

    ...

    Ok, gifs komen later want Syll heeft blijkbaar het vorige topic al volgespamd. :'D

    ...

    Gifs zijn gearriveerd. :3




    Pandora Hearts
    Isshuukan Friends
    Kagerou Days [Kagerou Project/Mekakucity Actors]
    No. 6

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:16 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yayde schreef:
    (...)

    Hehehe. Genoeg. :Y)

    Mijn favoriete yaoi zijn:
    Totally Captivated
    Love Stage! (ongoing)
    Sekaiichi Hatsukoi (ongoing)
    Koisuru Boukun
    Star-like Words
    Love Neko
    Katekyo!
    Renai game (ongoing)

    Voor andere yaoi kijk ik altijd bij mangaka die ik goed vind. Mijn favoriete yaoi-mangaka's zijn:
    Junko
    Kazuhiko Mishima
    Masara Minase
    Mei Sakuraga
    Peko Chidori
    Rie Honjou

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. :Y)


    Gni gni gni *slaat op*
    Oh! Love Neko! Die is zo cute, :3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    /)*0*(\ Mekakucity actors was weer heel awesum!

    Ik moest het twee keer kijken *x*
    Ik snapte dat stukje met de Koningin en de andere slangen niet meteen.
    Maar achteraf had ik kunnen raden dat het Marry zou zijn, want je zag die hint in de vorige episode.

    Ik wil meer, D: Air sneller! *schopt tegen computer*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Oeee ik heb hem ook gedownload en ik ga t vanavond kijken in bad ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moet eerst even tijd vinden wil ik het zien :'D.. Zit nu beetje Osu! te doen en heb nog niet zo gek veel zin in kijken.. Moet Selector Infected nog kijken en die vind ik juist geweldig :'D..
    Oh en No Game, No Life van vorige week :'D.. en die M3 blablabla moet ik nog kijken.. Nja en de rest dan die deze week is gekomen..

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 15:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oké,laatste aflevering van Nagi no asukara :P
    Is dit het moment waar de serie gaat inzakken of weten ze er uiteindelijk toch iets goeds van te maken?:P
    Er is er maar één die een fulfilled happy ending mogen maken en dat is Disney. Als dit zo'n einde wordt van iedereen krijgt degene wie die wilt en degene wie overblijven worden vermoord of verzinnen we plots een personage voor dan is deze serie voor mij echt in waarde gedaald, terwijl ik er zo van heb genoten :P



    Nou ja, in ieder geval blijven de graphics mooi, maar het eind vind ik gewoon niet echt bijzonder. Dit had veel beter gekund :P
    Trouwens toevallig dat deze serie door dezelfde studie is gedaan als Angel Beats :P P.A. Works

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 17:49 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dus waarom halen ze altijd de dingen die ik gebruik weg O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    en Gokukoku heeft ineens een nieuwe opening? :'D Holy moly :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je nog een website in het lijstje wilt: ik gebruik altijd AnimeHere! Zelf vind ik hem heel fijn.
    (ik ga later nog wel in de club, maar dat moet ff wachten:p)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    @Kevin
    Ik vond het einde van Nagi no Asukara erg goed (: alleen wel een beetje een open einde ik had graag nog meer gezien.

    Over P.A Works Anime gesproken Angel beats is er inderdaad ook een (: maar ook :
    Another, Canaan, Hanasaku Iroha,Koitabi: True Tours Nanto, RDG: Red Data Girl , Tari tari en True Tears
    Ik wil graag Uchouten Kazoku nog kijken ook van P.A Works en Glasslip die deze zomer uit komt op 3 juli wil ik ook nog graag zien.
    Ik vind de anime van P.A Works erg leuk en ze hadden allemaal een goed lopen verhaal.

    Vandaag weer een paar leuke manga gelezen trouwens beide nog Publishing. My Young Cat and My Old Dog (Manhwa) en Inochi.
    My Young Cat and My Old Dog is echt super cute en grappig en Inochi is echt een goeie drama manga.
    Verder heb ik Momo gedowload via de app Manga reader op mijn ipod. Ook een goeie shoujo manga :D


    Nog een P.A Works dingentje Wakana van Tari Tari en Miuna lijk ook wel op elkaar zo hebben ze beide hun moeder op jonge leeftijd verloren en nog wat voorbeelden:






    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 20:54 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Miuna schreef:
    @Kevin
    Ik vond het einde van Nagi no Asukara erg goed (: alleen wel een beetje een open einde ik had graag nog meer gezien.

    Over P.A Works Anime gesproken Angel beats is er inderdaad ook een (: maar ook :
    Another, Canaan, Hanasaku Iroha,Koitabi: True Tours Nanto, RDG: Red Data Girl , Tari tari en True Tears
    Ik wil graag Uchouten Kazoku nog kijken ook van P.A Works en Glasslip die deze zomer uit komt op 3 juli wil ik ook nog graag zien.
    Ik vind de anime van P.A Works erg leuk en ze hadden allemaal een goed lopen verhaal.

    Vandaag weer een paar leuke manga gelezen trouwens beide nog Publishing. My Young Cat and My Old Dog (Manhwa) en Inochi.
    My Young Cat and My Old Dog is echt super cute en grappig en Inochi is echt een goeie drama manga.
    Verder heb ik Momo gedowload via de app Manga reader op mijn ipod. Ook een goeie shoujo manga :D


    Nog een P.A Works dingentje Wakana van Tari Tari en Miuna lijk ook wel op elkaar zo hebben ze beide hun moeder op jonge leeftijd verloren en nog wat voorbeelden:








    Nou, ik vond het niet veel doordat ik het juist iets te gesloten vind. Ik bedoel, iedereen krijgt zowat zijn happy ending of je weet dat die een happy ending krijgt. Ze halen alles waar je nog verder over na zou kunnen denken weg. :P Het effect van die sterke love triangle-triangle waar Nagi no asukara zo befaamd om is, wordt weggehaald aan het eind xd Nee, ik vond het einde een beetje een domper, terwijl het voor de rest een goede serie is :)

    P.A. works is echt geweldig qua animatie vind ik. Ik vind namelijk angel Beats en Nagi no Asukara qua animatie echt mooi gedaan. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat was dat voor creepy intro van Kagerou...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet of jullie deze al kennen, maar ik vind hem echt geweldig!
    Ben al best lang fan van 'm haha Hij heeft ook eerder hele anime intro's gecoverd. Het zijn wel allemaal metal-versies, je moet ervan houden ;p
    Hij kan echt ziek hoog zingen xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @Marijke thanks! :3 Als ik weer eens tijd heb ga ik een kijkje nemen. ;p
    Ik heb nog geen enkele anime gekeken, zelfs Mekaku en Fairy Tail niet, maar het is Pinksteren, wat tot in de eeuwigheid werken betekent. :'D En m'n tentamens komen eraan dus de komende tijd heb ik geen tijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Teeeeeeering die nieuwe episode van Fairy Tail! Echt een van de heftigste die ik heb meegemaakt, die cliffhanger jan ken

    En dan nu mca haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Awesome Miuna gif :


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise