• Dit komt je vast héél bekend voor : Duizend story concepten die rondslingeren in je keurig chaotische brein? Maar geen idee waar te beginnen? Of wat nu zal aanslaan bij het 'publiek'? Al bestaat het publiek uit je vriendenkring of misschien is jouw werk alleen maar voor je eigen ogen bestemd - we hebben er ongetwijfeld allemaal last van. Daarom deze poll.
    Ik wil weten wat jij als lezer graag wil lezen. Welk verhaal trekt jou het meest aan? Laat het me weten en kies jouw favoriete verhaallijn in de poll, gelijknamig aan de titel van dit topic. Je kunt hem vinden op mijn profielpagina.

    Om het allemaal net even iets makkelijker te maken is er ook een tweede poll waarin een mini voorproefje word geven van de verhaallijnen waarop jullie zouden kunnen stemmen. Het is nu tussen Draco en Fantasy en alleen jij kan bepalen wie er gaat winnen! Stem dus daarom ook alvast op je favoriete verhaallijn om ervoor te zorgen dat jouw dream hunk tot leven komt in een verhaal waar je zelf de hand in kan hebben. Dit door middel van 'stemmen , stemmen en stemmen'!

    Dus vote op jouw favoriete verhaallijn en vergeet vooral niet je stem uit te brengen op de eerste poll want beide geven het beslissende woord. Stem dus als je jouw hunk snel wil ontmoeten op zowel papier als in je fantasie!

    6 juni zal de winnaar bekend worden gemaakt


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?