• Ja, ik heb een date gehad. Jawel. Een date. Met een jongen. Levend en vrijwillig nog wel.
    Het was via een lekker oppervlakkige app, die ik ondertussen heb verwijderd, en het is een Ier. Het was erg leuk, maar om eerlijk te zijn ben ik niet echt op zoek naar een vaste relatie, voornamelijk ook omdat hij in juli weer terug naar Ierland gaat.

    Dus, dat is er nu gaande in mijn leven.

    Hebben jullie me gemist? Ja toch? Ik jullie wel in ieder geval.

    O ja, ik heb nog een tip voor alle datende mensen; Ga nooit praten met typisch Russische jongens. Op de een of andere manier zijn ze zo ontzettend heetgebakerd dat ze eerder lijken op wijven met PMS, dan op stoere venten. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het duurde even voordat er een belletje ging rinkelen bij mij. Wat leuk voor je dat je een dat hebt gehad (niet sarcastisch bedoelt). Maar kun je hem niet gijzelen ofzo? Ik bedoel, ik hou van Ierland en als er ooit een (leuke) Ierse jongen met mij op date wil, dan is ie voorlopig nog niet van mij af.

    Om die laatste zin, heb ik wel moeten lachen nadat ik eindelijk door had wat je met PMS bedoelde.

    Herken jij mij trouwens nog? (Denk het niet, aangezien jij mij voorheen niet kende en ik een nieuwe username heb)


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Het duurde even voordat er een belletje ging rinkelen bij mij. Wat leuk voor je dat je een dat hebt gehad (niet sarcastisch bedoelt). Maar kun je hem niet gijzelen ofzo? Ik bedoel, ik hou van Ierland en als er ooit een (leuke) Ierse jongen met mij op date wil, dan is ie voorlopig nog niet van mij af.

    Om die laatste zin, heb ik wel moeten lachen nadat ik eindelijk door had wat je met PMS bedoelde.

    Herken jij mij trouwens nog? (Denk het niet, aangezien jij mij voorheen niet kende en ik een nieuwe username heb)

    Jij bent Eyes. Hehe, hij heeft het wat te druk met school momenteel, maar misschien spreken we na volgende week af.


    "Well, well. Look who we've got here!"