• Ongeveer een half uur geleden logde ik in op een random account dat ik een poosje geleden had aangemaakt (genaamd ellory). Daarna logde ik uit en weer in op mijn andere account, Knetterdisco. Maar elke keer as ik een reactie wil plaatsen op een story of quiz staat die er door ellory geplaatst. Ik heb al uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar het helpt niet. Er staat dat ik ingelogd ben op Knetterdisco, maar de reacties gaan via dat andere account. Ik heb ook geen idee door welk account dit gaat worden geplaatst, maar wat moet ik nu doen?
    Sorry, ik ben nogal slecht in uitleggen lol. :$

    Ik zou als ik jou was even je cookies verwijderen!
    Ik weet niet precies welke browser je hebt, maar het staat vaak bij instellingen of geschiedenis.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dit staat op het goede account, maar bij quizzen en stories staan de reacties alsnog op ellory. Kan het misschien komen doordat ik de naam van dat account net heb veranderd?

    Vreemd en het lijkt me sterk dat het komt doordat je de naam veranderd hebt. Maar zoals Lazet zegt, verwijder even je geschiedenis en kijk dan of het nog zo is en anders zou ik ook niet weten wat het probleem is.


    16 - 09 - '17

    Ik heb de cookies verwijderd en alles doet nu weer normaal. Bedankt. (: