• Hoooooi,

    Het is eindelijk vakantie na al die tijd..Dus t leek me leuk om iets te doen voor m'n vriend. We hebben een langeafstandsrelatie en dat is zeker weten klote maar we vechten voor elkaar ondanks de afstand

    In ieder geval..
    Ik wil hem dus verassen, ik dacht eraan om met een koeienpak voor z'n deur te staan en aan te bellen.
    Maar ik weet dus niet hoe ik dat moet doen! Ik kan hulp vragen van z'n beste vriend maar ik ken zijn vriend niet persoonlijk + geen idee hoe ik contact met hem moet leggen.

    Maar nu zit k met verschillende probleempjes:
    1. Ik mag geen vriendje van m'n ouders.
    2. En ze mogen dus NIET weten dat ik op de trein stap naar een onbekende stad/provincie want dat verbieden ze sowieso

    En mijn vraag is..wat zouden jullie doen in zo'n situatie? En hoe kan ik hem verassen?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 1:13 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tuala schreef:
    (...)
    Hier ben ik het wel mee eens. Als zijn er natuurlijk ook hopen mensen op het internet die wel te vertrouwen zijn, ik zou toch niet zomaar naar zijn huis gaan zonder dat iemand van iets weet. Je hebt misschien al heel veel met hem gepraat, maar je weet het nooit over het internet. Dan kan je nog beter op een openbare plaats met hem afspreken.
    Maar verder zou ik ook doen wat de andere zeggen: praat met je ouders. Het klinkt alsof ze het niet meteen oké gaan vinden, maar eerlijk gezegd, dat zouden mijn ouders ook niet vinden in deze situatie. Ik zou het als ouder eigenlijk ook niet meteen zien zitten. Dus probeer het hen uit te leggen en misschien kan er zo toch een toegeving worden gedaan? Mischien moet je niet zeggen dat je een vriendje hebt (want dat klinkt in mijn oren toch ook een beetje raar als je hem nog nooit gezien hebt) maar dat je een vriend wilt bezoeken?


    Hij is 100% degene die, die zegt dat hij is, daar maak ik me nog niet eens druk om, want heb alle zekerheid, daar niet van maar, t probleem is gwn: m'n ouders laten t niet toe. En ze maken zich al zorgen als k met een jongen praat voor een seconde, omdat ze meteen denken dat ik iets verkeerds ga doen. Terwijl ik helemaal NIET zo ben. Ik ben juist het verlegen meisje, ik laat dingen pas toe als ik je vertrouw, en als ik me goed op m'n gemak bij iemand voel. Ook als ik altijd op kamp ging met de klas hoorde ik wel 10000x: Als een jongen iets raars bij je doet, pik dat niet, en weet wat je moet doen blablabla. Er word gewoon veel op me gelet en veel bepaald over me, zonder dat ik daarop iets mag zeggen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Gaikotsu schreef:
    Eh, dus je kent hem niet in het echt of wel? Waar ken je hem eigenlijk van? Ik zou het eigenlijk niet helemaal vertrouwen als het van het internet is, dan is het beter als iemand het wel weet waar je bent.


    Als ik van plan ben om naar hem toe te gaan dan neem ik een vriendin mee+haar vriendje.
    Dus dat zit wel snor xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waarom vraag je niet of hij langs mag komen? (Ik heb alleen hetgeen gelezen wat je in je topic hebt gezet, niet de rest - dus sorry, als je zoiets al hebt beantwoord). Je kunt ook vragen of een van je ouders mee willen, zodat ze dan zelf kunnen zien dat het heus niet zo erg is en je in de gaten kunnen houden.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Waarom vraag je niet of hij langs mag komen? (Ik heb alleen hetgeen gelezen wat je in je topic hebt gezet, niet de rest - dus sorry, als je zoiets al hebt beantwoord). Je kunt ook vragen of een van je ouders mee willen, zodat ze dan zelf kunnen zien dat het heus niet zo erg is en je in de gaten kunnen houden.


    Een jongen die voor mij over de vloer komt mag dus ook niet ._.
    Yeah, stupid right?
    En dat afspreken komt zeker nog wel, we zijn nu een beetje aan t kijken hoe we dat regelen.
    En geeft niet hoor ;)
    En tsja..m'n ouders zijn streng gelovig en willen absoluut niet dat ik in de buurt kom van een jongen omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
    Ze denken dan ook meteen de ergste dingen ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Een jongen die voor mij over de vloer komt mag dus ook niet ._.
    Yeah, stupid right?
    En dat afspreken komt zeker nog wel, we zijn nu een beetje aan t kijken hoe we dat regelen.
    En geeft niet hoor ;)
    En tsja..m'n ouders zijn streng gelovig en willen absoluut niet dat ik in de buurt kom van een jongen omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
    Ze denken dan ook meteen de ergste dingen ._.

    Maar zij kunnen toch ook gewoon meegaan? Dan zien ze zelf wat voor jongen het is en kunnen ze hem leren kennen zonder vooroordelen te hebben. Ik snap dat ze voorzichtig willen zijn, maar je kunt het ook voorzichtig brengen en een overeenkomst met ze bespreken of zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Maar zij kunnen toch ook gewoon meegaan? Dan zien ze zelf wat voor jongen het is en kunnen ze hem leren kennen zonder vooroordelen te hebben. Ik snap dat ze voorzichtig willen zijn, maar je kunt het ook voorzichtig brengen en een overeenkomst met ze bespreken of zo.


    Ja dat is waar maar m'n vriendin en haar vriendje zaten al te zeuren dat ze perse mee willen hahaha :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ja dat is waar maar m'n vriendin en haar vriendje zaten al te zeuren dat ze perse mee willen hahaha :P

    Dat kan toch ook gewoon? Des te meer mensen, des te meer vreugd. Ze kunnen ook altijd nog een andere keer mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Dat kan toch ook gewoon? Des te meer mensen, des te meer vreugd. Ze kunnen ook altijd nog een andere keer mee.


    Ja dat is waar! Een dubbeldate xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.