• Ik weet niet zeker of het topic hier goed staat, zo nee, I'm sorry.

    Heyhey!

    Ik zit nu met een best wel erge dubio. Over 3 weken is parkpop waar ook Epica speelt en daar wil ik echt graag heen. Echter heb ik diezelfde dag en zelfde tijd ook het zomerconcert van het orkest waar ik in speel. Iets wat ook altijd wel leuk is, maar ik geef eerlijk gezegd de voorkeur aan parkpop. Maar ik voel dus wel enige verplichting om mee te spelen op dat concert. Ook heb ik nog niemand gevonden, die ik mee mag slepen naar parkpop. Het probleem is ook dat ik die week daarna toetsweek heb en mijn vriendinnen muziek als Epica niet erg geweldig vinden.
    Zo vind mijn moeder dat ik op het concert moet spelen, maar mijn stiefvader vind dat ik naar parkpop moet gaan, als ik iemand kan vinden.
    Nu vraag ik aan jullie wat jullie zouden doen, wat zelf weet ik het even echt niet.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 20:37 ]


    Stenenlikker

    Ik ken Epica niet, maar als het een buitenlandse band is, zou ik er zeker heen gaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmm, is inderdaad een moeilijke keuze. Maar ik denk dat het zomerconcert eigenlijk elk jaar is en je weet nooit zeker of Epica ooit nog eens komt. Dus ik zou eerder kiezen voor Parkpop, ook omdat je zelf daar de voorkeur aangeeft. En als je echt niemand vindt moet je gewoon alleen gaan. Waarschijnlijk ontmoet je daar ook andere mensen. :')

    Als er sneller een concert komt waar je in speelt dan dat je Epica live ziet, zou ik naar Parkpop gaan. En precies andersom, als de kans groter is dat je sneller Epica live ziet dan dat je in een concert speelt, zou ik in het concert spelen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is wel zo dat Epica een Nederlandse band is en nog wel vaker zal spelen, echter is parkpop wel gratis en is daardoor de kans groter dat ik iemand meekrijg, gezien mijn vrienden mijn muzieksmaak niet echt delen. Ik mag trouwens niet alleen van mijn ouders en het zal dan wel de eerste keer zijn dat ik naar zoiets ga,
    En tja, het is wel zo dat dit waarschijnlijk één van de laatste keren is dat ik meespeel in een concert van dat orkest.


    Stenenlikker

    Parkpop! Al is dat mijn persoonlijke mening.
    Als je echt geniet van het orkest zou ik dat wel doen, maar als je Epica echt awesome vind. Gewoon doen! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik zou voor Parkpop gaan, misschien kan je je stiefvader meeslepen?
    Succes iig met je keuze, het is allebei leuk!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyojin schreef:
    Het is wel zo dat Epica een Nederlandse band is en nog wel vaker zal spelen, echter is parkpop wel gratis en is daardoor de kans groter dat ik iemand meekrijg, gezien mijn vrienden mijn muzieksmaak niet echt delen. Ik mag trouwens niet alleen van mijn ouders en het zal dan wel de eerste keer zijn dat ik naar zoiets ga,
    En tja, het is wel zo dat dit waarschijnlijk één van de laatste keren is dat ik meespeel in een concert van dat orkest.


    Hierom vind ik al dat je dit moet doen, meespelen bedoel ik dan :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Meespelen in 't orkest


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Epica is zó f' nice! Omg. <3
    Ik zou voor Parkpop kiezen, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.

    Maar aan de andere kant, je krijgt waarschijnlijk wel meerdere kansen om Epica te zien en het meespelen in het orkest zal je laatste keer zijn..


    Don't walk. Run, you sheep, run.