• De oranje leeuwtjes zijn weer terug van weg geweest, hereby we present to you The Footie Club. We gaan die topic's weer volknallen totdat we de 200 voorbij zijn!


    Demi - Claire - Charissa - Sanne - Naomi - Amy


    WK POULE:
    Even je voorspelling doorgeven, dan zet ik het erbij en houden we de scores bij of zo?? We zien wel!!

    Nederland - Spanje:
    Amy: 3-1 voor Spanje
    Charissa: 1-1, gelijkspel
    Claire: 2-1 voor Nederland
    Demi: 2-1 voor Spanje
    Naomi: 2-1 voor Nederland
    Sanne: 2-1 voor Spanje

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 23:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fuck it, ik ga gewoon 2-1 zeggen voor Nederland, hoppa.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Fuck it, ik ga gewoon 2-1 zeggen voor Nederland, hoppa.

    Mijn ma zegt ook 2-1 Nederland en die heeft dus serieus altijd goed voorgevoel, I'm crying, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Mijn ma zegt ook 2-1 Nederland en die heeft dus serieus altijd goed voorgevoel, I'm crying, hahaha.

    ONZE LEEUWEN VRETEN ZE OP! (cat) (zolang ze maar wel voorzichtig doen met Javi Martinez, die wil ik niet geblesseerd terughebben bij Bayern ;x. Wat er met bvb Iniesta gebeurd is me een rotzorg, haha.)


    ars moriendi

    Pacifique schreef:
    Ze zeggen wel dat Spanje langzaam opgang komt op een toernooi, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Daarom zeg ik 1-1, blijft de schade nog een beetje beperkt haha. Maar Chili zal ook wel lastig worden en van Australië hebben we ook nog nooit gewonnen.


    Klopt, maar aan de andere kant: voor alles is een eerste keer toch?

    Stel, stel, ze halen de 1/8 finales dan meeten zo toch hoogstwaarschijnlijk Brazilië/Kroatie?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Klopt, maar aan de andere kant: voor alles is een eerste keer toch?

    Stel, stel, ze halen de 1/8 finales dan meeten zo toch hoogstwaarschijnlijk Brazilië/Kroatie?

    Sowieso moeten ze dan tegen Brazilië, tenzij Kroatië ons flink gaat verassen en 1e wordt in hun groep.

    Pacifique schreef:
    (...)
    Sowieso moeten ze dan tegen Brazilië, tenzij Kroatië ons flink gaat verassen en 1e wordt in hun groep.

    Of Oranje 1e wordt

    Maar dat zou ik dan wel weer tof vinden! Zo herhaalt zich dat ook weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)
    Of Oranje 1e wordt

    Maar dat zou ik dan wel weer tof vinden! Zo herhaalt zich dat ook weer.


    Dat zou ook nog kunnen haha. Wie gaat er vanavond trouwens kijken en wie gaat er winnen en met hoeveel ?? Ik denk 2-1 voor Brazilië.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Dat zou ook nog kunnen haha. Wie gaat er vanavond trouwens kijken en wie gaat er winnen en met hoeveel ?? Ik denk 2-1 voor Brazilië.


    Alleen het begin denk ik. 2-1 klinkt inderdaad best redelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heee, bedenk wel, we hebben Brazilië al eerder verslagen, hè. Voor vanavond denk ik een 1-0 voor Brazilië.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eigen doelpunt Brazilië haha.

    Ik mis mijn hubby!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jezus, die penalty die gegeven werd na die val van Fred. :'D Bah bah, hoop dat de andere scheidsrechters het beter gaan doen. Brazilie is nog niet op en top (waarschijnlijk ook mede dankzij die enorme druk; die fans doen het niet voor minder dan wereldkampioen) maar ze hebben gisteren meer dan verdiend geworden.

    En damn, de ubervrouw in mij vond het helemaal niet erg om naar Hulk te kijken. DE BOOTY VAN DIE MAN.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Jezus, die penalty die gegeven werd na die val van Fred. :'D Bah bah, hoop dat de andere scheidsrechters het beter gaan doen. Brazilie is nog niet op en top (waarschijnlijk ook mede dankzij die enorme druk; die fans doen het niet voor minder dan wereldkampioen) maar ze hebben gisteren meer dan verdiend geworden.

    En damn, de ubervrouw in mij vond het helemaal niet erg om naar Hulk te kijken. DE BOOTY VAN DIE MAN.


    Die penalty was inderdaad onterecht. Ik vond ook dat die Brazilianen zich wel erg snel lieten vallen, 9 van de 10 keer was er gewoon niks aan de hand, bah.

    Ribery schreef:
    Jezus, die penalty die gegeven werd na die val van Fred. :'D Bah bah, hoop dat de andere scheidsrechters het beter gaan doen. Brazilie is nog niet op en top (waarschijnlijk ook mede dankzij die enorme druk; die fans doen het niet voor minder dan wereldkampioen) maar ze hebben gisteren meer dan verdiend geworden.

    En damn, de ubervrouw in mij vond het helemaal niet erg om naar Hulk te kijken. DE BOOTY VAN DIE MAN.



    Inderdaad Hulk :9~ hahaha

    Ik was voor Kroatië, dus stiekem vind ik het wel jammer dat Brazilië heeft gewonnen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat was dit een mooie wedstrijd, zeer mooi :'D