• De oranje leeuwtjes zijn weer terug van weg geweest, hereby we present to you The Footie Club. We gaan die topic's weer volknallen totdat we de 200 voorbij zijn!


    Demi - Claire - Charissa - Sanne - Naomi - Amy


    WK POULE:
    Even je voorspelling doorgeven, dan zet ik het erbij en houden we de scores bij of zo?? We zien wel!!

    Nederland - Spanje:
    Amy: 3-1 voor Spanje
    Charissa: 1-1, gelijkspel
    Claire: 2-1 voor Nederland
    Demi: 2-1 voor Spanje
    Naomi: 2-1 voor Nederland
    Sanne: 2-1 voor Spanje

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 23:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Je kan veel zeggen, maar Cris blijft een knappe man hoor, hahaha. En die Braziliaanse keeper vandaag, whoooo, die was ook niet verkeerd.

    Mwuah, niet mijn typ, haha.


    ars moriendi

    Spanje speelt weer eens ruk. Ik heb het gevoel dat het 'em niet gaat worden dit jaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het word hem idd niet voor Spanje dit jaar :(


    ~

    Girls I'm happy.... I have vacation:D That means I finaly have time to write again(:


    ~

    RVP schreef:
    Girls I'm happy.... I have vacation:D That means I finaly have time to write again(:

    Awesome! Laat het weten wanneer het eerste hoofdstuk online staat (:


    ars moriendi

    Heb mijn username trouwens even hetzelfde gemaakt als mijn Tumblr al een hele tijd is. (;


    ars moriendi

    Whoooo, hij's nice Claire! Mijn Tumblr url is echt ruk, hahaha, maar ben te lui om hem te veranderen want het is like een roleplay tumblr.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat is jullie Tumblr dan? Ik heb het sinds een weekje :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RVP schreef:
    Girls I'm happy.... I have vacation:D That means I finaly have time to write again(:


    Kijk er naar uit (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    Whoooo, hij's nice Claire! Mijn Tumblr url is echt ruk, hahaha, maar ben te lui om hem te veranderen want het is like een roleplay tumblr.

    Haha, mijn Tumblr is een grote voetbal spam-bak met een shitload aan Robben. :') En joh, als je ooit nog eens een andere wilt beginnen, open je toch gewoon een nieuwe (;


    ars moriendi

    Robbenaire schreef:
    (...)
    Haha, mijn Tumblr is een grote voetbal spam-bak met een shitload aan Robben. :') En joh, als je ooit nog eens een andere wilt beginnen, open je toch gewoon een nieuwe (;

    Waarschijnlijk, hahaha. Mijn posts op Tumblr zijn zo random, voornamelijk veel van die lame text posts en hééél veel bands en muziek, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Robbenaire schreef:
    (...)
    Haha, mijn Tumblr is een grote voetbal spam-bak met een shitload aan Robben. :') En joh, als je ooit nog eens een andere wilt beginnen, open je toch gewoon een nieuwe (;


    Ik heb wel ergens een Tumblr account, maar er staat niks op, want het er eigenlijk nog nooit echt tijd voor gehad hahah


    ~

    RVP schreef:
    (...)

    Ik heb wel ergens een Tumblr account, maar er staat niks op, want het er eigenlijk nog nooit echt tijd voor gehad hahah

    Tumblr heeft in mijn geval eigenlijk Quizlet vervangen ;$ haha


    ars moriendi

    Robbenaire schreef:
    (...)
    Tumblr heeft in mijn geval eigenlijk Quizlet vervangen ;$ haha

    Das bij mij dus ook, ik zit echt nooit meer op Quizlet en ben echt verslaafd aan Tumblr-- Ik zit letterlijk dag en nacht op die website te wachten tot m'n dashboard nieuwe posts heeft, hahaha.

    Al die nieuwe voetbalverhalen in de top trouwens, ahahah, het is nog erger als 2 jaar terug.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 15:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mebarak schreef:
    Wat is jullie Tumblr dan? Ik heb het sinds een weekje :')

    Mijn tumblr is deze: naerry.co.vu

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 15:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.