• Hoihoi (:

    Nou ik, Lithos, heb met wat vriendinnen een bandje opgericht, alleen, zoeken we nog een goede pakkende bandnaam.

    Something like: 5 Seconds of Summer, Imagine Dragons, The Fray, OneRepublic etc.

    Nou hadden we als tijdelijke naam Xtraordinary maar we willen waarschijnlijk wel een andere (tenzij jullie deze naam wel leuk vinden).

    Informatie die handig kan zijn:

    De bezetting
    We zijn met vijf meiden:
    - Twee gitariste (waaronder eentje die ook piano speelt)
    - Éen bassiste
    - Éen leadzangeres
    - Éen drummer (ik)
    Dingen die we leuk vinden
    - Eten
    - Chocola!
    - Challenges doen (Salt and Ice, Chubby Bunny etc.)
    - Samen dingen doen
    - Muziek maken

    De naam moet wel Engels zijn aangezien dat leuker klinkt en we gaan proberen het internationaal te doen (hopen dat het lukt). Heel erg bedankt alvast!


    I just caught the wave in your eyes

    Xtraordinary vind ik eigenlijk wel een leuke naam.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat awesome dat jullie dat hebben gedaan! Als ik op een naam kom zal ik het zeggen. al vind ik Xtraordinary ook wel leuk ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hartnett schreef:
    Xtraordinary vind ik eigenlijk wel een leuke naam.


    +wat voor soort muziek 'spelen' /maken jullie? Ook echt zoals 5sos etc? Want die bands die je opnoemt vallen precies in mijn muzieksmaak/categorie. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hartnett schreef:
    Xtraordinary vind ik eigenlijk wel een leuke naam.



    check wel even of de naam niet is bezet for sure...

    geef even aan wanneer jullie eerste gig is, ik wil komen kijken :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^ What's been said by those people. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sciuto schreef:
    (...)

    +wat voor soort muziek 'spelen' /maken jullie? Ook echt zoals 5sos etc? Want die bands die je opnoemt vallen precies in mijn muzieksmaak/categorie. c:


    Hahaha nou we willen eerst gaan coveren enzo maar we zijn wel al bezig met een liedje schrijven. Die is echt meer een beetje in de stijl van Ed Sheeran.
    Dit is wel geheel nieuw voor ons dus we moeten nog een beetje kijken en leren tegelijkertijd (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 23:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ed sheeran is ook Awesome ^^ (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    LoveLost schreef:
    (...)


    check wel even of de naam niet is bezet for sure...

    geef even aan wanneer jullie eerste gig is, ik wil komen kijken :D


    Sorry als dit dom overkomt maar, wat is een gig :')? En ja dat hebben we gecheckt hahaha zo ver we konden vinden is Xtraordinary alleen bezet door een soort van schoolband ergens in Oost-Azië ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Sciuto schreef:
    Ed sheeran is ook Awesome ^^ (:


    Tja we zijn alle vijf enorme Sheeranators dus ja :')


    I just caught the wave in your eyes

    Lithos schreef:
    (...)

    Sorry als dit dom overkomt maar, wat is een gig :')? En ja dat hebben we gecheckt hahaha zo ver we konden vinden is Xtraordinary alleen bezet door een soort van schoolband ergens in Oost-Azië ^^


    een optreden xD

    Mochten jullie verder advies nodig hebben ofzo kun je me altijd een pb sturen,
    ik heb al in zes bands gezeten, so yeah..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Hartnett en @Lazet en de rest ^^
    Aangezien Xtraordinary wel leuk gevonden wordt staat die in in iedergeval al op de lijst als een optie voor vaste naam (:
    Anyone else? Elke idee is welkom er is niks raar (hoe raarder/vrolijker hoe beter), be creative ^^


    I just caught the wave in your eyes

    LoveLost schreef:
    (...)

    een optreden xD

    Mochten jullie verder advies nodig hebben ofzo kun je me altijd een pb sturen,
    ik heb al in zes bands gezeten, so yeah..


    Oo xD

    Dankjewel ik zal het onthouden als we vastzitten of iets (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik weet niet, maar Xtraordinary klinkt zo... typisch, zeg maar. Naar mijn mening zal/zou het niet zo opvallen.
    Ik ga nog wel kijken of ik iets leuks kan bedenken, al vind ik Xtraordinary niet slecht of zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Status pink?

    Together Food? Oké, die is slecht. Je kan ook woorden mengen? Chocolate+Together= (C)Lether, Together Chocolate. Ik ben hier slecht in, sorry. Hopelijk brengt het jullie zelf wat op ideeën. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!