• Ik wil graag een nieuwe camera kopen die kan filmen in HD en een goed scherp beeld blijft hebben als je inzoomt.
    Weet iemand misschien een goede camera die niet te duur is?
    Ik heb in totaal 222,51 euro te besteden.

    mediamarkt?

    en dan kijken op wehkamp voor dezelfde, daar is hij goedkoper, meestal dan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou als ik jou was gewoon eens op een site zoals mediamarkt en dixons kijken naar een camera binnen jouw prijsklasse dan kijken op een site als kieskeurig hoe mensen er over denken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 15:22 ]


    26 - 02 - '16

    ^Heb ik al gedaan, maar ik wilde gewoon weten of mensen hier misschien ook een camera aanraadde.

    Ik heb net een nieuwe camera, een Samsung ST150F. Hij is hartsikke fijn, filmt en fotografeert in HD. Ook heeft hij wifi opties, dus je kan alles gelijk delen, naar mail, facebook, maar ook bijvoorbeeld naar Youtube. Het is een smart camera, dus hij past zichzelf aan naar het beeld. Bijvoorbeeld als je een close up maakt, merkt hij dat en past hij zich aan. Dit doet hij ook bijvoorbeeld bij fotos van gezichten, of natuur. Je kan er zelfs gifs mee maken! ^^

    Hij kost niet heel veel, ik heb er 70 euro voor betaald in de uitverkoop bij Kijkshop. Het is niet een hee professionele camera, er zullen betere zijn voor meer geld, maar hij bevalt me echt heel goed (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Ik heb net een nieuwe camera, een Samsung ST150F. Hij is hartsikke fijn, filmt en fotografeert in HD. Ook heeft hij wifi opties, dus je kan alles gelijk delen, naar mail, facebook, maar ook bijvoorbeeld naar Youtube. Het is een smart camera, dus hij past zichzelf aan naar het beeld. Bijvoorbeeld als je een close up maakt, merkt hij dat en past hij zich aan. Dit doet hij ook bijvoorbeeld bij fotos van gezichten, of natuur. Je kan er zelfs gifs mee maken! ^^

    Hij kost niet heel veel, ik heb er 70 euro voor betaald in de uitverkoop bij Kijkshop. Het is niet een hee professionele camera, er zullen betere zijn voor meer geld, maar hij bevalt me echt heel goed (:


    Ik heb net even gekeken op Kieskeurig en daar stond dat hij niet in HD kan filmen..
    Ik geloof je wel als je zegt dat het zo is, maar omdat het niet op alle sites staat twijfel ik wel een beetje.
    Ik kijk nog even verder, maar toch bedankt (:

    Oh, er staat toch echt duidelijk HD op de camera, en de filmkwaliteit ziet er pittig goed uit. Maar ik kan thuis voor je wel even kijken in die gebruiksaanwijzingen, je hoort t van me (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Oh, er staat toch echt duidelijk HD op de camera, en de filmkwaliteit ziet er pittig goed uit. Maar ik kan thuis voor je wel even kijken in die gebruiksaanwijzingen, je hoort t van me (;


    Is goed, dankjewel voor de moeite ^^

    Wat je het allerbest kunt doen is naar cameraland gaan als die in je buurt zit, ze zitten in Alkmaar. Daar helpen ze je om het helpen, niet omdat ze je een zo duur mogelijk product willen aansmeren. Plus deze mensen hebben er daadwerkelijk verstand van en doen niet maar alsof.
    Ik weet niet waar je woont, maar serieus als je cameraland in de buurt hebt, ga erheen. Kijk anders even op cameraland.nl.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 16:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?


    kijk eens, het staat zelfs al op de camera zelf zie ik. Hij staat nu op filmfunctie ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @Junns
    Ik woon vlak onder Rotterdam, dus het is wel een beetje te ver. Ik ga eens op de site kijken, bedankt!

    @Lazet
    Lol, dat is echt raar, weet je zeker dat hij wel zo heet als je zei?

    Honder procent zeker weten! Staat er ook op, maar daar kan ik geen scherpe foto van krijgen met m'n tab, omdat het een beetje klein is.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Oh, er staat toch echt duidelijk HD op de camera, en de filmkwaliteit ziet er pittig goed uit. Maar ik kan thuis voor je wel even kijken in die gebruiksaanwijzingen, je hoort t van me (;

    Dat het een HD camera is, betekent toch niet dat hij HD kan filmen? Volgens mij betekent dat alleen dat hij HD kan fotograferen. Tenminste, zo lijkt mij het, het kan best anders zijn :')


    From these ashes, I will rise

    Lazet schreef:
    Honderd procent zeker weten! Staat er ook op, maar daar kan ik geen scherpe foto van krijgen met m'n tab, omdat het een beetje klein is.


    Lol :')
    But thankss ^^

    Kijk eens naar de Panasonic Lumix serie, die camera's hebben goede lenzen :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Kijk eens naar de Panasonic Lumix serie, die camera's hebben goede lenzen :')


    Als ik zo op mijn laptop zit ga ik even kijken, bedankt voor de tip (: