• De stelling van deze week luidt:
    Docenten zijn de oorzaak van schooluitval.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cresseyde schreef:
    Ze kunnen één van de factoren zijn die ertoe leiden, maar het is meestal een samenloop van omstandigheden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien is het goed als mensen de definitie van schooluitval kennen voor ze antwoord geven (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    Misschien is het goed als mensen de definitie van schooluitval kennen voor ze antwoord geven (:


    Inderdaad ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nee, ik vind het aan de leerling liggen. Want als je vervroegd stopt met school zullen daar wel persoonlijke problemen een rol bij spelen. Als het aan de docenten ligt kan je altijd naar een andere school gaan, dus ik ben het niet eens met deze stelling.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Wat is dit voor een stelling? :D


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Oneens. De directie kan vervanging regelen. Dat is niet de verantwoordelijkheid van de docent.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat nee.


    i put the fun in funeral

    Cresseyde schreef:
    Ze kunnen één van de factoren zijn die ertoe leiden, maar het is meestal een samenloop van omstandigheden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Maguire schreef:
    Oneens, de meeste uitval bij ons op school wordt veroorzaakt door school zelf. Dan is er een vergadering of de docent heeft activiteiten rondom de examens te verrichten. Heel af en toe is de oorzaak van schooluitval de docent. Iedereen is weleens ziek op zijn tijd of heeft te maken met andere omstandigheden waardoor ze niet op school kunnen zijn. Dit komt incidenteel voor, dus in zijn algemeenheid zijn docenten niet de oorzaak van schooluitval.


    You dare to gaze upon me?

    Maguire schreef:
    Oneens, de meeste uitval bij ons op school wordt veroorzaakt door school zelf. Dan is er een vergadering of de docent heeft activiteiten rondom de examens te verrichten. Heel af en toe is de oorzaak van schooluitval de docent. Iedereen is weleens ziek op zijn tijd of heeft te maken met andere omstandigheden waardoor ze niet op school kunnen zijn. Dit komt incidenteel voor, dus in zijn algemeenheid zijn docenten niet de oorzaak van schooluitval.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Neen, natuurlijk niet. Vaak is er iets gebeurd waardoor deze lesuitval aan moeten kondigen.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Cresseyde schreef:
    Ze kunnen één van de factoren zijn die ertoe leiden, maar het is meestal een samenloop van omstandigheden.


    Tijd voor koffie.

    Vaak wel. In ieder geval; bij mij op school wel.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Vaak wel. In ieder geval; bij mij op school wel.


    Bij mij op school plannen ze precies op de dag dat ze moeten invallen(dat weten ze ook) een of ander uitje met hun eigen kinderen.
    Dan vind ik het wel de schuld van de leraren. Als er gewoon een leraar ziek is vind ik niet dat die leraar verantwoordelijk is voor de lesuitval-tenzij het mijn mentrix is, die is wel verantwoordelijk.


    be gay do crimes

    Oneens. Dit lijkt mij eerder te liggen aan het schoolsysteem. En als er dan slechtere leraren zijn, ligt dat ook aan het schoolsysteem en aan slechte opvolging.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.