• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een meisje reserveren?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?
    Natuurlijk c:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MaIfoy schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh, dit lijkt me zo leuk c: Gossip Girl is geweldig, mag ik ook een meisje? (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mag ik een jongen reserveren?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga het nu allemaal bijwerken en inderdaad Gossip Girl is geweldig :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zit nu midden in seizoen 4, en ik ben verslaafd <3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Laatmaar,

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 21:38 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Butera: Ik had een vraagje, is het zegmaar zo dat jij Gossip Girl bent in de rpg? Dat jij de roddels zegmaar post :3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 22:17 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vulpine schreef:
    @Butera: Ik had een vraagje, is het zegmaar zo dat jij Gossip Girl bent in de rpg? Dat jij de roddels zegmaar post :3
    Nee, dat zou echt heel voorspelbaar zijn xd. Ik gebruik Randomizer en degene die boven staat is dus 'Gossip Girl'. Ik zal degene een bericht sturen en degene moet dan 1x in de 2/3 dagen (mag ook meerdere malen) een sms/verhaal sturen die ik in het topic ga vermelden (wat er word gezegd en in welke volgorde de mobieltjes trillen.) Ook zal ik zeggen of het op haar blog staat (de wat langere berichten) of als het een sms is.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 22:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Nee, dat zou echt heel voorspelbaar zijn xd. Ik gebruik Randomizer en degene die boven staat is dus 'Gossip Girl'. Ik zal degene een bericht sturen en degene moet dan 1x in de 2/3 dagen (mag ook meerdere malen) een sms/verhaal sturen die ik in het topic ga vermelden (wat er word gezegd en in welke volgorde de mobieltjes trillen.) Ook zal ik zeggen of het op haar blog staat (de wat langere berichten) of als het een sms is.

    Oké! Erg leuk idee ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zou ik een jongen mogen?


    Tell me about it, stud.

    Ik zou wel een jongen willen spelen (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 10:58 ]

    Hoe oud kunnen ze ongeveer zijn?

    Naam: Earl Benedict Geoffrey of York

    Roepnaam: Benedict

    Eventuele bijnaam: Ben of Benny

    Nationaliteit: Amerikaans/Brits, hij is Duke of York. Zijn familie komt van adel uit Yorkshire uit Engeland en zijn tijdens de immigratie naar Amerika gegaan om daar nieuw land te stichten. Hierna hebben zijn voorvaderen New York geëigend. Hij heeft nu alleen zijn titel en de welvaart van zijn familie. Ondanks dat zijn familie lange tijd in Amerika woont ze hebben de traditie in stand gehouden dat de kinderen opgevoed worden in Engeland. Daardoor spreekt Niklaus met een Birts accent.

    Leeftijd: Benedict is geboren op 19 mei 1994, hij is dus 20

    Innerlijk: Ben is een echte gentle men en gentlemen. Hij is niet heel uitbundig maar vind het wel fijn als mensen hem waarderen. Hij zou nooit opzettelijk mensen pijn doen alleen als ze het verdienen. Door zijn opvoeding in Engeland is hij heel netjes en ziet er altijd verzorgt uit. Benedict weet hoe hij zich moet gedragen maar houd er ook van om af en toe helemaal los te gaan en te feesten. Verder is hij een normale jongen die best nuchter op de aarde kijkt. Benedict is een pietje precies, hij wilt dat alles goed is en op tijd geregeld is. Bij hem hoef je je geen zorgen te maken dat er iets niet is geregeld, alles is geregeld tot in de kleinste details.
    Ondanks dat Benedict een aardig vermogen heeft blijft hij er bescheiden over, hij houdt er van er goed uit te zien dat geeft hem een goed gevoel. Benedict kan soms wel doorslaan.
    Hij is echt iemand van vergeven en vergeten, helaas wordt daar gretig gebruik van gemaakt maar als je het verpest hebt heb je het ECHT verpest bij hem. Daarin moet hij nog veel leren, hij is af en toe misschien te aardig en laat mensen te snel toe. Benedict is geen relatie man, hij heeft gezien wat er gebeurd met de vrouwen van zijn vader en met de vriendjes van zijn moeder. Benedict heeft wel een echte softspot voor zijn jongere zusje, uit huwelijk 4 van zijn vader. Als het kan haalt hij haar op van school en gaan ze samen naar het park of een ijsje eten. Ook bezoekt hij graag haar balletlessen/shows. Hij geeft zelf aan een oudere groep balletles. Zijn halfzusje is 8 jaar oud.

    Benedict is iemand die zorgt dat hij alles op een rijtje heeft, zijn agenda staat altijd vol met afspraken en die komt hij altijd na. Soms neemt hij te veel hooi op zijn vork maar het zal er later goed uitzien op zijn CV. Hij zorgt dat alles overzichtelijk is, graag neemt hij van een project alle touwtjes in handen.

    Uiterlijk:



    zusje: (face claim: Kristina Pimenova)



    Voor kleding en overige plaatjes zie spoiler



    Extra: Hij woont er al een paar jaar. Ook iets extra's Benedict doet aan dansen, het is zijn guilty pleasure. Hij doet al sinds zijn jeugd aan ballet en moderne dans. Het is een van de grootste "geheimen" van Benedict. Hij verteld meestal niet waar hij heen gaat omdat hij bang is dat mensen hem gaan uitlachen om zijn hobby.
    Benedict heeft nog een groot geheim wat hij aan niemand verteld, zijn jongste halfbroertje is van hem. Deze komt uit het 5e huwelijk van zijn vader, Benedicts vader heeft een vrouw van 26. Op een avond kwam Benedict bezopen thuis, zijn vader was weer eens op zakenreis en zij was er ook. Je raad al wat er daarna is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 11:57 ]

    Oh my, Brody van Glee <3


    Happy Birthday my Potter!