• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:



    Arlynn Elizabeth Odair

    Arlynn: Samenvoeging van Arlene (belofte) en Lynn (waterval)
    Elizabeth: Gewijd aan God




    Eventuele bijnaam: Lynn, Mermaid, Big fish
    De eerste twee hebben in Arlynn's ogen nooit problemen gegeven maar met de derde achtervolgd haar al lange tijd. Het is ook de grote reden van al haar onzekerheden die ze al op jonge leeftijd ontwikkeld heeft, hoewel ze hier aan de buitenwereld maar weinig van laat blijken.
    Overigens is de bijnaam ook een groot geheim van haar en hoopt ze dat de mensen waar ze nu mee omgaat deze naam nooit te horen zullen krijgen, zodat ze er voorgoed van verlost is.



    Nationaliteit: Australisch
    In Australië staat de familie Odair bekend als één van de invloedrijkste en meest welvarende families van het continent. Haar ouders runnen op dit moment dan ook het grootste advocatenkantoor, beter bedrijf genoemd, van Australië en hebben vestigingen verspreid over heel Australië. Het is dan ook een familiebedrijf en generatie op generatie doorgegeven en eigenlijk altijd groot en welvarend geweest. Gelukkig is het nu aan Arlynn's broer om deze traditie voort te zetten en kan zijzelf doen wat ze wil, zolang ze de reputatie maar hoog houdt.
    Ze woont nu twee jaar in New York dankzij een beurs die haar is aangeboden in verband met haar talent voor zwemmen. Dit is iets waar haar ouders heel trots op zijn, omdat het toch ook meehelpt aan hun reputatie, een gezonde sportieve dochter met een groot talent.


    Leeftijd: 19
    Ze verjaard op 3 September. Haar sterrenbeeld is dus Maagd. Dit komt ook overeen met een groot gedeelte van haar karaktereigenschappen. Iets wat Arlynn intrigeert.


    Innerlijk: Arlynn is over het algemeen niet de makkelijkste in omgang. Ze heeft een redelijk hoog IQ en dit maakt haar wellicht slim, verstandig en wijs, maar omdat ze vaak haar mond niet kan houden wanneer ze fouten opmerkt, komt ze dikwijls betweterig over. Maar ze is dan ook een perfectionist en ziet zichzelf en anderen niet graag fouten maken. Soms lokt het behulpzaamheid uit en als je haar om raad vraagt heb je ook echt iets aan haar, maarde arrogantie die ze uitstraalt, stoot mensen juist vaak af. Deze arrogantie komt ook niet zomaar uit het niets. Eigenlijk verbergt het als bij zovelen haar onzekerheden, want die heeft ze zeker. Zich kwetsbaar opstellen is alleen niet haar ding en dus draagt ze meestal een ijzig kil masker dat mensen op afstand houdt. Dit gedrag stamt eigenlijk nog uit haar kindertijd. Ze is namelijk gepest, maar na een stevig optreden van haar ouders , tegenover haar gedrag, ze had namelijk een reputatie hoog te houden, en een wisseling van school is daar een eind aan gekomen.
    Toch kan je met deze meid ook lachen. Domme opmerkingen beantwoordt ze vaak met sarcasme en ironie, waar wel degelijk de humor te vinden is, echter wel ten koste van anderen, dus je moet er wel tegen kunnen en van houden. Bovendien schakelt alcohol haar logisch denkvermogen voor een groot gedeelte uit en verandert haar in een vrolijk feestbeest. Vandaar dat ze het niet veel doet en toch wel even overgehaald moet worden, maar dan heb je ook wat.
    Hoewel Arlynn dus beheerst is en eigenlijk altijd wel braaf de regeltjes volgt, ze is vaak te bang om die te negeren, kan ze nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Eigen gewin is namelijk toch wel iets dat zij belangrijk vindt en in combinatie met haar slimheid, kan ze nog wel eens veranderen in een sluwe vos. Eigenlijk is ze dus ondanks het feit dat normen en waarden gedeeltelijk haar beperken niet iemand die je graag tegen je hebt. Ze zal het namelijk niet hard, maar vuil en venijnig spelen, waardoor moeilijk is te achterhalen hoe en wanneer ze toe zal slaan. Bovendien vergeet ze niet snel en is ze een doorzetter, dus als ze op wraak zint, zal ze de desbetreffende persoon ook flink terugpakken.
    Iets dat Arlynn veel bezig houdt zijn niet de roddels en de modieuze kleding in deze wereld, maar sport. Ze is een echte waterrat en dol op in vorm blijven. Misschien wel iets te dol, want haar eetpatroon is niet je van het. Eigenlijk is het gewoon ongezond hoeveel ze bezig is met haar lichaam en de calorieën die ze binnen krijgt, maar wat men niet weet wat men niet deert, toch?


    Uiterlijk: Arlynn heeft natuurlijk blonde haren met wat slag erin. Haar ogen hebben een blauwgrijze kleur die over het algemeen een redelijk arrogante en kille uitstraling hebben. Ze heeft een ovaal gezicht met appelwangetjes wanneer ze lacht, hoewel haar mondhoeken zelden omkrullen tot een oprechte vrolijke glimlach. Hij is eerder duivels, of het is een grimas. Haar blanke huid is egaal krijgt snel een zomerse tint door de gewenning aan de Australische zon. Dit is naast haar figuur ook wel iets waar ze veel aandacht aan besteedt. Haar lippen zijn redelijk vol en haar wenkbrauwen hebben een donkerdere kleur dan haar haren. Aan haar lippen heeft ze overigens een hekel. Mede door anderen vindt ze het maar lelijke vissenlippen en ze heeft het er dus ook niet graag over. Eigenlijk negeert ze ze gewoon.
    Arlynn heeft geen abnormale lichaamsbouw. Ze is 1,68m lang flink gespierd, waardoor ze mooie rondingen heeft. Vet is echter haast niet te vinden, vooral omdat ze dit verafschuwd en dan nog liever een week niet eet dan dat ze ook maar iets "dikker" wordt. Ze weet zich altijd sierlijk en statig voort te bewegen. Haar houding maakt haar dan ook echt een Odair. Ze prefereert natuurlijk uitziende make-up. Ze zal niet snel opvallende kleuren dragen en heeft meestal bruinige tinten wat betreft oogschaduw en lippenstift op. Wat kledingstijl betreft houdt ze ook van rustige kleuren, maar ze combineert wel met bijvoorbeeld blauw. Dit is ook haar lievelingskleur. Ze heeft overigens op haar enkel een kleine tatoeage.



    Extra: Arlynn haar leven heeft eigenlijk voor een groot gedeelte in het teken gestaan van zwemmen en doet dat nu nog. En dan niet het bekende wedstrijdzwemmen, hoewel haar snelheid ook fenomenaal is, maar synchroonzwemmen. De combinatie tussen zwemmen, muziek en schoonheid is in haar ogen perfect. Bovendien vindt ze het een extra uitdaging om zulke zware inspanningen te leveren met een gebrek aan zuurstof. Gelukkig heeft ze ook van haar ouders de kans gehad om haar talenten te ontwikkelen, omdat de last van het overnemen van de zaak van haar ouders op de schouders van haar vijf jaar oudere broer rust. Haar zelfvertrouwen heeft op jonge leeftijd echter wel wat deukjes opgelopen, omdat ze gepest is. Ze was ondanks het hoge status en de rijkdom toch te anders om ongedeerd te blijven en kreeg de vreselijke bijnaam "Big fish" wat op haar talent en uiterlijk sloeg, want ze was een redelijk mollig kind en heeft nog steeds dezelfde volle (vissen) lippen als vroeger. Dit was gelukkig maar een korte periode uit haar jeugd, maar heeft haar wel voor het leven getekend.
    Omdat ze een beurs aangeboden heeft gekregen is ze twee jaar terug in Amerika beland. Ze voelt zich hier vrijer en iets meer op haar gemak, ondanks de vele roddels en het belang van status. Ze heeft zichzelf immers geleerd hoe ze zich daartegen kan verdedigen.
    Arlynn haar liefdesleven is verder niet super interessant. Ze heeft namelijk nog niemand gevonden de de druk als vriend van een topzwemster met moeilijke eigenschappen aankan. De drie jongens die de strijd zijn aangegaan hebben deze verloren en Arlynn zit hier niet mee. Zwemmen is op het moment een stuk belangrijker voor haar en mensen die daar niet mee om kunnen gaan is ze liever kwijt dan rijk.


    Hmmm, ik ben denk nu wel tevreden over haar. Is ze goed zo? (misschien dat ik nog wat dingen aanvul omtrent de relaties met de andere leden van de groep, sws dus de vriendschap met het personage van MaIfoy. Als anderen nog een verleden met haar willen -dus van de afgelopen twee jaar- zijn ze altijd welkom c; )

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 0:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)


    Hmmm, ik ben denk nu wel tevreden over haar. Is ze goed zo? (misschien dat ik nog wat dingen aanvul omtrent de relaties met de andere leden van de groep, sws dus de vriendschap met het personage van MaIfoy. Als anderen nog een verleden met haar willen -dus van de afgelopen twee jaar- zijn ze altijd welkom c; )
    Maybe dat mijn jongen een van die 'drie jongens' is? Ik werk het innerlijk nu uit :'). Het zal wel een jongen zijn die doet wat hij wil en vaak dingen zegt die hij niet meent.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 1:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Maybe dat mijn jongen een van die 'drie jongens' is? Ik werk het innerlijk nu uit :'). Het zal wel een jongen zijn die doet wat hij wil en vaak dingen zegt die hij niet meent.


    Haha, ik vind het een goed idee c: ben benieuwd naar je personage!


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het een goed idee c: ben benieuwd naar je personage!
    Hij is eigenlijk wel af, ik heb alles ingevuld enzo, maar ik heb liever een wat uitgebreider innerlijk en uiterlijk beschrijving c:.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vaak schrijf ik in een rpg in de ik-vorm & op andere momenten in de hij/zij-vorm. Het maakt mij dus verder echt niet uit in welke vorm ik schrijf... Als iemand anders een bepaalde stijl echt fijner vind, vind ik het niet erg om daar rekening mee te houden (: Maar ik denk dat Butera dat moet beslissen, met overleg natuurlijk ;)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Butera schreef:
    (...)Anders mag je mijn meisje? Ik ga denk ik toch liever voor een jongen.


    Als dat mag zou het wel fijn zijn!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik maak mijn personage vanavond aan!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Als dat mag zou het wel fijn zijn!
    Het mag hoor. Ik heb je er al opgezet.

    Ik ga denk ik een poll maken en hem in dit topic droppen. Welke de meeste stemmen heeft is de winnaar. Ik weet niet of dit een goed idee is, maar ik wil ruzie verkomen. De poll zal gaan over in welke vorm je het liefst een RPG schrijft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nova Bethany Noisette


    Betekenis naam
    Nova betekent "Nieuw; Jong". Bethany betekent "Het huis van het lied, het huis van verdrukking".

    Eventuele bijnaam
    Haar naam kan worden afgekort naam "No" en door sommige vrienden "Beth".

    Nationaliteit
    Nova's moeder komt uit Frankrijk. Hierdoor heeft ze haar eerste 10 levensjaren daar doorgebracht. Op haar 10e verhuisden Nova en haar ouders naar Amerika voor haar vaders werk. Zoya is 50% Frans en 50% Amerikaans.

    Leeftijd
    Zeventien. Ze verjaart op 3 juli en is dus bijna achttien.

    Innerlijk
    De betekenis van Nova's voornaam past bestwel bij haar uitstraling. In haar doen en gedrag ziet ze er fris en vrolijk uit. Alsof ze zich nergens zorgen over maakt. Dit is echter niet zo. Voor een deel wel, maar natuurlijk maakt Nova zich wel eens zorgen over dingen. Ze is niet altijd zeker van zichzelf en maakt zich veel zorgen over haar vrienden als ze een beetje anders doen dan normaal. Haar eigen problemen moffelt Nova wel eens weg, terwijl ze erg veel doorgaat over de problemen van haar vrienden. Verder klopt haar uitstraling wel. Ze is bijna altijd vrolijk en is erg spontaan. Ze houdt van gek doen en lachen met haar vrienden, wat ze dan ook vaak doet. Nova is erg goed in het bewaren van geheimen. Wanneer je haar een geheim verteld, zal ze het nooit doorvertellen. Totdat jullie vriendschap verbroken wordt.
    Buiten deze kant, heeft Nova ook nog een ander kant. Bij mensen die ze niet mag, slaat haar onzekerheid toe. Sommige mensen worden hierdoor stil, maar Nova gaat juist erg bitchy doen. Wanneer ze je niet mag, zal ze je het leven zuur maken door middel van erg bitchy acties en opmerkingen.
    Nova vindt school belangrijk. Ze is slim en weet dat haar ouders er niet zijn gekomen door niets doen. Hierdoor doet ze haar best om goede cijfers te halen. Dit lukt soms niet, door de vele feestjes die te bezoeken zijn. Daarom heeft ze soms gesprekjes met leraren die haar na die gesprekken een beter cijfer te geven.
    Nova draait zich niet om voor een beetje geflirt. Wanneer een jongen naar haar flirt, gaat ze er gewoon in mee. Onserieuze relaties en zoenen doet ze gewoon. Ze vindt het niet erg om een doodvreemde jongen te zoenen, waarvan ze zijn naam niet eens weet. Voor serieuze relaties is het wat moeilijker bij Nova. Ze zal erg onzeker zijn, op de stille manier. Wanneer ze de jongen ziet zal ze rare dingen doen en hopeloos verliefd zijn op diegene.

    Uiterlijk
    Haar bruine lokken zijn waarschijnlijk het meest opvallende aan haar uiterlijk. De kleur is haar natuurlijke kleur, behalve de blonde ombre. Haar lokken hebben een lichte krul. Dit geeft haar een ideal kapsel, waar ze meestal niet veel aan veranderd. Ze draagt haar haar meestal los en soms in een staart of knot.

    Extra(Nieuweling of niet)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 21:25 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hier is de pol. Ik zal hem morgenavond inactiveren en kijken welke de meeste stemmen heeft. Als je niet wilt stemmen is het ook geen probleem. Ideeën over welke vorm zijn nogsteeds welkom :').

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 19:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik onthoud mij van stemmen, want het maakt mij niet uit c:


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Carissa June Myra Baldwin

    Eventuele bijnaam: Ze wordt altijd Carrie genoemd, ze heeft er een hekel aan als ze bij haar volledige naam wordt genoemd. Door goede vrienden wordt ze vaak aangesproken als Car.

    Nationaliteit: Carrie is een geboren en getogen New Yorker.

    Leeftijd: Carrie is geboren op 7 juni 1995, wat haar negentien lentes jong maakt. Haar doopnaam heeft ze te danken aan haar geboortemaand.

    Innerlijk: Carrie heeft drie verschillende kanten.
    Ze heeft een serieuze kant: ze weet wat ze wilt en kan zich heel erg op datgene focussen, waardoor ze het vaak ook krijgt. Ook kan ze hele serieuze gesprekken voeren. Ze is ook vaak bereid mensen te helpen als ze in de problemen zitten.
    Ze heeft ook een hele verwende kant: omdat ze in alle rijkdom is opgegroeid en ze zonder te zeuren kreeg wat haar hartje begeerde, is ze nu gewend dat ze op haar wenken wordt bediend, wat vaak niet het geval is. Ze weet van zichzelf ook dat ze er qua uiterlijk zeker mag zijn en maakt hier dan ook vaak ‘misbruik’ van, zodat ze op deze manier toch haar zin kan krijgen.
    Als laatste kan ze ook echt een feestbeest zijn. Het is voor haar niet raar als ze weer eens te diep in het glaasje heeft gekeken. Het is eerder raar wanneer haar lippen een avond geen alcoholische drank hebben aangeraakt. Het is voor Carrie bijna vaste prik geworden dat ze ’s ochtends wakker wordt in een vreemd bed. Carrie houdt absoluut niet van vaste relaties. Ze krijgt al de kriebels als ze alleen nog maar denkt aan zich binden met iemand. Later wilt ze ook echt geen huisje, boompje, beestje, ze wilt later gastvrouw worden van de meest chique feestjes van New York en elke dag gespot worden in de Upper East Side met talloze winkeltassen van dure merken aan haar arm, of nog liever aan de arm van haar assistent, want welke It-Girl draagt nou zelf haar tassen? Als vriendin is Carrie de beste die je kunt wensen, ze zal altijd voor je klaar staan, ze is een luisterend oor en ze neemt je mee naar de beste partijtjes van de UES. Ook zal ze het geen probleem vinden om eens een leuk armbandje bij Tiffany&Co voor je te kopen, ze heeft tenslotte toch geld zat.
    Hoewel Carrie er lief en schattig uit ziet, heeft ze ook een hele uitdagende kant.

    Uiterlijk:

    Carrie is een lust voor het oog. Ze heeft een mooie egale huid, die in de zomer een natuurlijke bruine tint krijgt (gedeeltelijk dankzij de zonnebank, gedeeltelijk dankzij het zonnebaden op het strand van de fantastische vakantiebestemmingen waar ze elke zomer heen gaat). Haar goudblonde lokken vallen in een zwierige slag over haar schouders. Haar volle lippen hebben een mooie roze kleur. Carrie is gezegend met volle, lange wimpers. Ze draagt vaak wel make-up, ze is ook haast niet anders gewend. Ze zal ook niet zonder make-up de deur uit gaan, want ze weet maar nooit wie ze tegen komt. In Carrie’s kledingkast is niets anders dan dure merken te vinden. Je zal Carrie nooit vinden bij een winkel als Forever 21 of H&M. Nee, Carrie doet al haar aankoopjes bij winkels als Chanel, Prada, Louboutin en ga zo maar door. Ze heeft toch genoeg geld, dus wilt ze ook de crème de la crème in haar kledingkast hebben hangen. Met haar 1.74 meter is ze redelijk lang. Ze is slank, maar heeft wel vrouwelijke vormen, waar ze ook erg trots op is.

    Extra: Carrie is niet bepaald een nieuweling aan de UES. Ze woont er al haar hele leven. De Baldwin familie is al tientallen jaren geleden gesetteld in New York om daar een overnachtingsplek op te richten. Wat begon als het gezellige Baldwin Bed & Breakfast, veranderde gedurende de jaren in het chique Baldwin Hotel, wat inmiddels bekend staat als het beste hotel van New York en nog vele andere wereldsteden. Vele beroemdheden strijken neer in het hotel. Carrie’s vader mocht als gezinsoudste het hotel overnemen van zijn vader. Carrie is enig kind en zal als haar vader met pensioen gaat het bedrijf moeten overnemen van haar vader.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 22:49 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Het kan zijn dat ik haar nog aanpas, ik ben nog niet 100% tevreden namelijk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Layla is af (als ze goed genoeg uitgewerkt is)! Ze staat op pagina 4 (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Is er een beste vriend/vriendin voor Carrie? Of gewoon een vriend/vriendin?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."