• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MaIfoy schreef:
    Iemand die trouwens een goede vrienden met Scarlett wilt zijn? Of juist rivalen, zeg het maar? :'D
    Mijn jongen misschien? Dat ze elkaar niet kunnen uitstaan ofso?

    Als iedereen zijn rol vrijdag afheeft kunnen we beginnen! Morgen is ook mogenlijk, maar ik denk dat vrijdag beter uitkomt

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Mijn jongen misschien? Dat ze elkaar niet kunnen uitstaan ofso?


    Ik vind het goed! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kirk schreef:
    (...)

    Dan zal ik de 'nu nog vriendin' van mijn rol even aanpassen, want dat is ook Claire Holt.
    Maar dat had je vast niet gezien. :')

    Oh nee sorry. Ik wil ook wel verder zoeken? Maar dan komt mijn rol wel pas later, want ik heb geen idee wie ik dan moet nemen :')

    Edit: ik kan ook wel Emma Watson gebruiken? Of Astrid berges nogwattes of Alexandria Daddario (ik ben echt slecht met namen) :p zeg maar wat je wilt c;

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!



    Arlynn Elizabeth Odair

    Arlynn: Samenvoeging van Arlene (belofte) en Lynn (waterval)
    Elizabeth: Gewijd aan God



    Eventuele bijnaam: Lynn, Mermaid, Big fish
    De eerste twee hebben in Arlynn's ogen nooit problemen gegeven maar met de derde achtervolgd haar al lange tijd. Het is ook de grote reden van al haar onzekerheden die ze al op jonge leeftijd ontwikkeld heeft, hoewel ze hier aan de buitenwereld maar weinig van laat blijken.
    Overigens is de bijnaam ook een groot geheim van haar en hoopt ze dat de mensen waar ze nu mee omgaat deze naam nooit te horen zullen krijgen, zodat ze er voorgoed van verlost is.



    Nationaliteit: Australisch
    In Australië staat de familie Odair bekend als één van de invloedrijkste en meest welvarende families van het continent. Haar ouders runnen op dit moment dan ook het grootste advocatenkantoor, beter bedrijf genoemd, van Australië en hebben vestigingen verspreid over heel Australië. Het is dan ook een familiebedrijf en generatie op generatie doorgegeven en eigenlijk altijd groot en welvarend geweest. Gelukkig is het nu aan Arlynn's broer om deze traditie voort te zetten en kan zijzelf doen wat ze wil, zolang ze de reputatie maar hoog houdt.
    Ze woont nu twee jaar in New York dankzij een beurs die haar is aangeboden in verband met haar talent voor zwemmen. Dit is iets waar haar ouders heel trots op zijn, omdat het toch ook meehelpt aan hun reputatie, een gezonde sportieve dochter met een groot talent.


    Leeftijd: 19
    Ze verjaard op 3 September. Haar sterrenbeeld is dus Maagd. Dit komt ook overeen met een groot gedeelte van haar karaktereigenschappen. Iets wat Arlynn intrigeert.


    Innerlijk: Arlynn is over het algemeen niet de makkelijkste in omgang. Ze heeft een redelijk hoog IQ en dit maakt haar wellicht slim, verstandig en wijs, maar omdat ze vaak haar mond niet kan houden wanneer ze fouten opmerkt, komt ze dikwijls betweterig over. Maar ze is dan ook een perfectionist en ziet zichzelf en anderen niet graag fouten maken. Soms lokt het behulpzaamheid uit en als je haar om raad vraagt heb je ook echt iets aan haar, maarde arrogantie die ze uitstraalt, stoot mensen juist vaak af. Deze arrogantie komt ook niet zomaar uit het niets. Eigenlijk verbergt het als bij zovelen haar onzekerheden, want die heeft ze zeker. Zich kwetsbaar opstellen is alleen niet haar ding en dus draagt ze meestal een ijzig kil masker dat mensen op afstand houdt. Dit gedrag stamt eigenlijk nog uit haar kindertijd. Ze is namelijk gepest, maar na een stevig optreden van haar ouders , tegenover haar gedrag, ze had namelijk een reputatie hoog te houden, en een wisseling van school is daar een eind aan gekomen.
    Toch kan je met deze meid ook lachen. Domme opmerkingen beantwoordt ze vaak met sarcasme en ironie, waar wel degelijk de humor te vinden is, echter wel ten koste van anderen, dus je moet er wel tegen kunnen en van houden. Bovendien schakelt alcohol haar logisch denkvermogen voor een groot gedeelte uit en verandert haar in een vrolijk feestbeest. Vandaar dat ze het niet veel doet en toch wel even overgehaald moet worden, maar dan heb je ook wat.
    Hoewel Arlynn dus beheerst is en eigenlijk altijd wel braaf de regeltjes volgt, ze is vaak te bang om die te negeren, kan ze nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Eigen gewin is namelijk toch wel iets dat zij belangrijk vindt en in combinatie met haar slimheid, kan ze nog wel eens veranderen in een sluwe vos. Eigenlijk is ze dus ondanks het feit dat normen en waarden gedeeltelijk haar beperken niet iemand die je graag tegen je hebt. Ze zal het namelijk niet hard, maar vuil en venijnig spelen, waardoor moeilijk is te achterhalen hoe en wanneer ze toe zal slaan. Bovendien vergeet ze niet snel en is ze een doorzetter, dus als ze op wraak zint, zal ze de desbetreffende persoon ook flink terugpakken.
    Iets dat Arlynn veel bezig houdt zijn niet de roddels en de modieuze kleding in deze wereld, maar sport. Ze is een echte waterrat en dol op in vorm blijven. Misschien wel iets te dol, want haar eetpatroon is niet je van het. Eigenlijk is het gewoon ongezond hoeveel ze bezig is met haar lichaam en de calorieën die ze binnen krijgt, maar wat men niet weet wat men niet deert, toch?


    Uiterlijk: FC: Alexandra Daddario -rest komt-

    Ze heeft op haar enkel een kleine tatoeage.



    Extra: Arlynn haar leven heeft eigenlijk voor een groot gedeelte in het teken gestaan van zwemmen en doet dat nu nog. En dan niet het bekende wedstrijdzwemmen, hoewel haar snelheid ook fenomenaal is, maar synchroonzwemmen. De combinatie tussen zwemmen, muziek en schoonheid is in haar ogen perfect. Bovendien vindt ze het een extra uitdaging om zulke zware inspanningen te leveren met een gebrek aan zuurstof. Gelukkig heeft ze ook van haar ouders de kans gehad om haar talenten te ontwikkelen, omdat de last van het overnemen van de zaak van haar ouders op de schouders van haar vijf jaar oudere broer rust. Haar zelfvertrouwen heeft op jonge leeftijd echter wel wat deukjes opgelopen, omdat ze gepest is. Ze was ondanks het hoge status en de rijkdom toch te anders om ongedeerd te blijven en kreeg de vreselijke bijnaam "Big fish" wat op haar talent en uiterlijk sloeg, want ze was een redelijk mollig kind en heeft nog steeds dezelfde volle (vissen) lippen als vroeger. Dit was gelukkig maar een korte periode uit haar jeugd, maar heeft haar wel voor het leven getekend.
    Omdat ze een beurs aangeboden heeft gekregen is ze twee jaar terug in Amerika beland. Ze voelt zich hier vrijer en iets meer op haar gemak, ondanks de vele roddels en het belang van status. Ze heeft zichzelf immers geleerd hoe ze zich daartegen kan verdedigen.
    Arlynn haar liefdesleven is verder niet super interessant. Ze heeft namelijk nog niemand gevonden de de druk als vriend van een topzwemster met moeilijke eigenschappen aankan. De drie jongens die de strijd zijn aangegaan hebben deze verloren en Arlynn zit hier niet mee. Zwemmen is op het moment een stuk belangrijker voor haar en mensen die daar niet mee om kunnen gaan is ze liever kwijt dan rijk.

    Relatie t.o.v. andere personages:
    • Scarlett: Goede vriendin -wordt nog aangevuld
    • Layla: Arlynn ergert zich nogal aan het feit dat deze jongedame eigenlijk onnadenkend kan doen wat ze wil, omdat men haar makkelijk vergeeft en iedereen haar maar lief en aardig vindt. Men zou het jaloezie kunnen noemen, maar dit is niet echt het geval. Arlynn is betweterig en perfectionistisch en mensen die niet nadenken over consequenties en vervolgens alsnog overal mee weg kunnen komen, vindt ze dus vervelend. Bovendien gaat Layla zo vriendelijk en leuk met iedereen om, dat ze het gewoonweg allemaal onmogelijk kan vertrouwen. Oftewel, de twee zullen als het aan de brunette ligt nooit vriendinnen worden.
    • CJ: Haar ex en hier wordt nog wel eens raar op gereageerd. Arlynn is namelijk niet echt het type meisje waarvan je zou verwachten dat ze verliefd zou worden op iemand met het gedrag van CJ. Natuurlijk, Arlynn is geen heilig boontje, maar is wel het betweterige en perfectionistische type dat de regels het grootste gedeelte van de tijd braaf volgt en iemand als CJ doet dat juist helemaal niet. Ze heeft hem dan ook tot haar "Guilty Pleasure" benoemd en vindt hem het bewijs dat tegenpolen elkaar aantrekken, ondanks dat ze samen hebben besloten dat het nooit zal gaan werken en het dus weer uit is gegaan tussen de twee.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 18:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MaIfoy schreef:
    Iemand die trouwens een goede vrienden met Scarlett wilt zijn? Of juist rivalen, zeg het maar? :'D


    Ik weet niet wat haar karakter is, maar ik ben best in voor vriendinnen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)
    Oh nee sorry. Ik wil ook wel verder zoeken? Maar dan komt mijn rol wel pas later, want ik heb geen idee wie ik dan moet nemen :')

    Edit: ik kan ook wel Emma Watson gebruiken? Of Astrid berges nogwattes of Alexandria Daddario (ik ben echt slecht met namen) :p zeg maar wat je wilt c;


    Ik heb het al verandert hoor.
    Aangezien ik toch niet met die vriendin van Max ga spelen, mag jij haar gebruiken. :')


    Tell me about it, stud.

    MaIfoy schreef:
    Iemand die trouwens een goede vrienden met Scarlett wilt zijn? Of juist rivalen, zeg het maar? :'D


    Kan Maximilian misschien een vriend van haar zijn, terwijl hij stiekem een oogje op haar heeft?


    Tell me about it, stud.

    @Rider en Kirk,

    Ik vind beide helemaal prima, top! :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kirk schreef:
    (...)

    Ik heb het al verandert hoor.
    Aangezien ik toch niet met die vriendin van Max ga spelen, mag jij haar gebruiken. :')


    Oké, dankjewel. Nogmaals mijn oprechte excuses. Normaal lees ik altijd alles perfect door, maar dit had ik even gemist :$


    Happy Birthday my Potter!

    MaIfoy schreef:
    @Rider en Kirk,

    Ik vind beide helemaal prima, top! :3


    Oké, als je je karakter dan af hebt, moeten we maar even overleggen over het ontstaan etc. van hun vriendschap, denk?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, als je je karakter dan af hebt, moeten we maar even overleggen over het ontstaan etc. van hun vriendschap, denk?


    Dat vind ik een goed idee, en dat kun je ook dan mooi door het verhaal heen laten schijnen van die "inside jokes" enzo.

    Verder nog een puntje van aandacht, ik persoonlijk vindt dit een belangrijk punt. De schrijfstijl, ik weet dat ik veel haters miss krijg maar ik weet dat veel mensen de ik-vorm verkiezen boven de "normale" vorm (de meest gebruikte schrijfvorm 3e persoons verledentijd).
    Ik weet dat iedereen een eigen schrijfstijl heeft en dat is prima, toch kaart ik het aan.
    Als je een verhaal samenschrijft ziet het er - naar mijn mening - mooier uit in één schrijfstijl. Dus 3e vorm verledentijd, dan kun je makkelijk op elkaar overgaan in het verhaal en leest het als één geheel.

    Wat is jullie mening hierover?

    Layla Saldana




    Bijnaam: Lay

    Leeftijd: 18 jaar, ze wordt negentien op 23 september.

    Nationaliteit: Amerika, New York

    Innerlijk:

    Layla is een lief meisje. Ze is even vriendelijk tegen iedereen en ze lijkt ook altijd in iedereen het goede te zien. Haar volle wangen, blonde haren en blauwe ogen versterken het effect van een braaf en schattig meisje, dat niemand een vlieg kwaad doet.
    Jammer genoeg red je het niet in The Upper East Side met alleen deze kwaliteiten. Vanbinnen zit namelijk ook een achterbaks stukje Layla, dat niet veel mensen te zien krijgen. Buiten dat is ze ook altijd erg op zoek naar avontuur en haar slechtste eigenschap is dan dus ook: het maken van verkeerde keuzes en overmoedigheid. Ze is niet zo goed in het inzien van consequenties en ze denkt niet altijd even goed na van tevoren.
    Dankzij haar onschuldige gezichtje en vrolijke vriendelijkheid, vergeven veel mensen haar snel weer, hoewel er natuurlijk altijd mensen blijven rondlopen die niet zo heel erg vergevingsgezind zijn…
    Eigenlijk kan Layla met iedere persoonlijkheid omgaan, dankzij haar vriendelijkheid en geduld met mensen. Zelf is ze ook wel erg vergevingsgezind.
    Er is daarentegen wel één soort mens waar ze totaal niet mee om kan gaan en dat zijn agressievelingen. Ze is fel tegen agressiviteit en ze gelooft met heel haar hart in het uitpraten van onenigheden.

    Uiterlijk:


    Layla heeft blonde haren met donkerblonde plukken er doorheen, er zit een lichte slag in. Haar ogen hebben een mooie, egale blauwe kleur naar het midden toe en de randen zijn diep donkerblauw. Haar wenkbrauwen zijn donker en redelijk dik en haar wimpers hebben een gemiddelde lengte. Ze heeft een kleine, iets bredere neus en haar lippen zijn lichtroze en vol. Haar wangen staan altijd een beetje bol, wat haar een hele jeugdige uitstraling geeft.
    Haar lengte is 162 cm, wat haar dus best wel kort maakt en haar BMI is precies gezond.

    Extra:

    Layla woont al sinds haar geboorte in New York en weet dus ook precies hoe het er aan toe gaat… Haar motto is ‘pluk de dag’ en dat is ook precies waar ze voor leeft. Aan de ene kant levert dat heel veel voordelen op, maar aan de andere kant kan het nog wel eens voor flinke problemen zorgen…

    Haar moeder bezit een bedrijf dat al twee generaties lang in de familie is. Omdat Layla geen andere broertjes of zusjes heeft, zal zij het bedrijf in de toekomst overerven. Het bedrijf is niet super welvarend, maar het loopt natuurlijk wel goed genoeg dat er regelmatig geld binnen blijft stromen, genoeg om je tussen de Upper East Siders te kunnen redden. Haar vader en moeder zijn al vroeg in haar leven uit elkaar gegaan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 20:49 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Dat vind ik een goed idee, en dat kun je ook dan mooi door het verhaal heen laten schijnen van die "inside jokes" enzo.

    Verder nog een puntje van aandacht, ik persoonlijk vindt dit een belangrijk punt. De schrijfstijl, ik weet dat ik veel haters miss krijg maar ik weet dat veel mensen de ik-vorm verkiezen boven de "normale" vorm (de meest gebruikte schrijfvorm 3e persoons verledentijd).
    Ik weet dat iedereen een eigen schrijfstijl heeft en dat is prima, toch kaart ik het aan.
    Als je een verhaal samenschrijft ziet het er - naar mijn mening - mooier uit in één schrijfstijl. Dus 3e vorm verledentijd, dan kun je makkelijk op elkaar overgaan in het verhaal en leest het als één geheel.

    Wat is jullie mening hierover?


    Zoals je misschien wel weet, maakt het mij niks uit. Ik kan alle vormen prima aan c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ohja, samengevat is mijn personage een sweetie, die diep van binnen een duiveltje heeft zitten & ze kan totaal niet de gevolgen van haar beslissingen inschatten :3 Dus als iemand een vriendschap etc. met r aan wil gaan hoor ik het wel (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Dat vind ik een goed idee, en dat kun je ook dan mooi door het verhaal heen laten schijnen van die "inside jokes" enzo.

    Verder nog een puntje van aandacht, ik persoonlijk vindt dit een belangrijk punt. De schrijfstijl, ik weet dat ik veel haters miss krijg maar ik weet dat veel mensen de ik-vorm verkiezen boven de "normale" vorm (de meest gebruikte schrijfvorm 3e persoons verledentijd).
    Ik weet dat iedereen een eigen schrijfstijl heeft en dat is prima, toch kaart ik het aan.
    Als je een verhaal samenschrijft ziet het er - naar mijn mening - mooier uit in één schrijfstijl. Dus 3e vorm verledentijd, dan kun je makkelijk op elkaar overgaan in het verhaal en leest het als één geheel.

    Wat is jullie mening hierover?
    Het ligt er bij mij echt aan wat ik schrijf. Als ik vanuit een persoon schrijf heb ik er gewoon moeite mee om in de 'hij/zij' vorm (Dat is derde vorm verleden tijd toch? Als ik het goed heb onthouden dan.) te praten en neig ik toch liever naar de ik - vorm
    Als ik een verhaal ga schrijven doe ik het meestal wel in de 3e vorm verleden tijd, omdat dat gewoon wat intresanter klinkt :] Ik denk dat ikzelf toch neig naar de ik - vorm.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,