• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    Oh my, Brody van Glee <3


    ^^

    Vulpine ~> Espada


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ga het nu allemaal bijwerken c:.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Btw, ik heb meerdere ideeën voor een rol, dus ik denk dat ik even wacht met invullen, tot er wat andere rollen zijn verschenen. Ik ben namelijk erg gesteld op originaliteit. Is dat heel erg?


    Happy Birthday my Potter!

    ^ je neemt me de woorden uit de mond :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wooe join us everyone :3 (dance)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Rider schreef:
    Btw, ik heb meerdere ideeën voor een rol, dus ik denk dat ik even wacht met invullen, tot er wat andere rollen zijn verschenen. Ik ben namelijk erg gesteld op originaliteit. Is dat heel erg?
    Nee, het is niet erg hoor. Ik denk ook dat ik de reservatie tijd ga veranderen naar '48 uur'.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Nee, het is niet erg hoor. Ik denk ook dat ik de reservatie tijd ga veranderen naar '48 uur'.


    Oké, top. Zodra ik weet welk van mijn (tot nu toe drie) ideeën het origineelst is, zal ik haar uitschrijven. En ga er maar vanuit dat ik hem dan ook snel heb ingevuld, want dat doe ik altijd c; Ik heb alleen geen zin om mijn rol te moeten veranderen, omdat er opeens een rol verschijnt die er wel heel veel op lijkt (meerdere keren gehad).

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 18:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, top. Zodra ik weet welk van mijn (tot nu toe drie) ideeën het origineelst is, zal ik haar uitschrijven. En ga er maar vanuit dat ik hem dan ook snel heb ingevuld, want dat doe ik altijd c; Ik heb alleen geen zin om mijn rol te moeten veranderen, omdat er opeens een rol verschijnt die er wel heel veel op lijkt (meerdere keren gehad).


    Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we in die gevallen maar zeggen :p


    Naam:
    Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer
    Eventuele bijnaam:
    Maximilian wordt door zijn vrienden gewoon Max genoemd.
    Nationaliteit:
    Maximilian is een Amerikaan met ver terug in zijn familie wat Nederlands bloed. Vermoedelijk is dan ook dat zijn verre voorouders rijke Europeane waren,die naar naar New York zijn verhuisd in tijden dat het een kolonie was.
    Leeftijd:
    Maximilian is 20 jaren jong.
    Innerlijk:
    Maximilian is een loyale, eerlijke jongen. Iets wat je maar weinig ziet in de UES, waar het allemaal draait om liegen en bedriegen. Maximilian probeert echter zo veel mogelijk weg te blijven van al het bedrog en hoopt zo eerlijk mogelijk te leven. Dat hem dit niet altijd lukt is vanzelfsprekend. Het gaat bijna als vanzelf dat er wel eens gelogen moet worden. Toch zal Maximilian het altijd opnemen voor zijn beste vrienden en altijd eerlijk tegen ze zijn. Hij is een echte moraalridder en kan slecht omgaan met onrecht.
    Maximilian is een erg charmante jongen, met een fijne babbel. Dit zorgt ervoor dat hij veel mensen voor zich windt, zonder dat hij daar zijn best voor doet. Helaas breekt hij hierdoor ook veel harten. Maximilian komt vaak in vrouwen in aanraking die voor hem vallen, maar die hij altijd moet afwijzen. Of wanneer hij ze niet afwijst en het serieus iets wordt, loopt het nooit goed af. Maximilian is een sukkel in de liefde. Hij is snel verliefd en stort zich snel in relaties, waarop ze vervolgens net zo snel weer eindigen. Nu heeft Maximilian een relatie met Verona. (zie extra) Hoewel een van de meest gewilde dames in New York is, is Maximilian helemaal niet gelukkig met haar. Hij heeft alleen een relatie met haar om zijn familie te pleasen. Wat meteen zijn volgende eigenschap aan het licht brengt: Hij wilt altijd iedereen pleasen. Hierdoor doet hij niet altijd dingen voor zichzelf, wat hem vaak ongelukkig maakt.
    Maximilian is verder grappig, laidback, vriendelijk en staat altijd klaar voor zijn vrienden. Hij is absoluut niet hebzuchtig zoals de meesten en geeft eigenlijk helemaal niet zo om de status en rijkdom van de elite. Sterker nog, hij is helemaal niet blij dat hij dit zelf heeft door zijn familie. Hij heeft het gevoel dat hij zelf waardeloos is, doordat hij nooit iets echt zelf bereikt. Hij krijgt altijd hulp van zijn familie.
    Als laatste heeft Maximilian wel degelijk normen en waarden en laat zich niet zomaar gek krijgen. Zijn enige zwakte is zijn voorliefde voor vrouwen, waardoor hij nog wel eens zijn eigen grenzen wilt overtreden om hun harten te winnen.
    Uiterlijk:


    Maximilian is een knappe, aantrekkelijke jongen. Hij heeft een sprekend gezicht, met een scherpe kaaklijn, felle ogen en volle lippen. Zijn haar is lichtbruin en staat altijd perfect in model. Het is nonchalant, maar toch doordacht. Zo is ook zijn kledingstijl. Maximilian draagt wel dure merken en chique items als colberts, Italiaanse leren schoenen en blouses, maar combineert het altijd precies zo, dat het allemaal niet te gladjes is. Als Maximilian niet in het openbaar is, vindt hij het zelfs heerlijk om gewoon een t-shirt met jeans te dragen.
    Extra:
    De welgestelde Vanleer dynastie is een alom bekende naam in New York. Zijn familie is al jaren werkzaam in de politiek in de staat New York en ook van Maximilian wordt verwacht dat hij dezelfde kant zal opgaan. Zijn familie kan alles voor hem regelen. Zelf heeft Maximilian daar echter helemaal geen goed gevoel bij. Veel liever zou hij een andere kant op, iets met economie doen en zijn eigen business oprichten. Hier staan zijn ouders echter helemaal niet achter. Zijn ouders zijn erg streng voor hem en houden hem strak. Zelfs Maximilians relatie met Verona Beaumont is niet geheel vrijwillig. Verona komt uit een van de bekendste en welvarendste families van de Upper East Side met een geweldige status. Maximilian is echter helemaal niet gelukkig in zijn relatie met haar en heeft een oogje op een andere New Yorkse schone, namelijk Scarlett Foster.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 0:47 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik laat mijn reservatie vallen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Naam: CJ Jaden Hastings.
    Eventuele bijnaam: CJ heeft niet echt een bijnaam. Veel mensen denken dat CJ een afkorting is van namen, maar dat is niet zo.
    Nationaliteit/kort samen gevat geachiedenis: CJ is half Bulgaars en Half Spaans. Zijn ouders besloten naar Amerika te verhuizen toen CJ nogmaar 6 jaar oud was. CJ heeft er nooit echt problemen mee gehad, want hij viel al snel in de smaak met zijn Spaanse accent. Ze zijn verhuist omdat zijn moeder een baan vond als model bij een van de bekendste moddelenbureaus. Niet later daarna heeft zijn vader een platenlabel opgericht die nu heel succesvol is. CJ zijn ouders zijn vaak niet thuis en ergens diep in zijn hart mist hij ze toch, maar hij laat dit niet merken.
    Leeftijd: CJ is nog niet zo kort geleden 20 geworden. Ookal is hij twintig, hij voelt zich nogsteeds 16. Hij is Geboren op 13 Juli 1994.
    Innerlijk: Doordat CJ niet veel aandacht kreeg van zijn ouders is hij een ander persoon geworden. Én dat is dan ook niet in de positiefe zin. Hij is een hard persoon geworden, hij doet wat hij wil en gaat vaak naar feestjes. Hij zegt dat vaak ook echt eerlijk wat hij van je vind en zal bijna nooit liegen. CJ kan snel geïrriteerd worden en heeft vaak ook woedeaanvallen. Hij zegt vaak dingen waar hij later spijt van heeft. Deze eigenschap heeft al vele vriendschappen van hem verbroken. Waarbij andere mensen juist weg zouden willen gaan van het liegen en bedriegen wilt hij juist blijven. Hij kickt op elk ding wat slecht is. Waarbij andere mensen het 'afschuwelijk' zouden vinden, vind hij het 'geweldig'. Als CJ iets spijt zal hij ook echt zeggen dat het hem spijt. Hij heeft een slechte kanten, maar hij zal je nooit wat aandoen als je hem ook niks heb aangedaan. Als het om meisjes gaat is CJ er gemakkelijk. Je bent oud speelgoed voor hem. Hij heeft nooit echt een echte relatie gehad op 3x na. Na hun heeft hij gezworen om nooit meer verliefd te worden. Meisjes zijn ellende zegt hij zelf. (Word later bijgewerkt)
    Uiterlijk: (Foto's worden later aangepast)

    CJ is een jongen die best veel om zijn uiterlijk geeft. Zijn bruine haren moeten altijd perfect recht op staan anders gaat hij de straat niet op. Hij heeft zalmroze lippen die al vaak op meisjes hun lippen hebben gezeten. Hij is ongeveer 1.70 lang wat niet echt lang is voor zijn leeftijd. ( Word verder uitgewerkt)
    Extra(Nieuweling of niet) Hij is geen nieuweling. Op zijn linkerpols heeft hij een tattoo met het infinity teken. Dat infinty teken hecht veel waarde aan hem, omdat hij het samen met zijn oom heeft gezet die helaas overleden is aan kanker.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 3:04 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wat is precies je bedoeling qua verhaal?
    Want ik lees net dat ze in hetzelfde huis wonen.
    Maar hoe zie je dat dan voor je?
    Want dat is in Gossip Girl natuurlijk niet zo. :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 19:28 ]


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    Wat is precies je bedoeling qua verhaal?
    Want ik lees net dat ze in hetzelfde huis wonen.
    Maar hoe zie je dat dan voor je?
    Want dat is in Gossip Girl natuurlijk niet zo. :')


    Misschien een huge ass penthouse? Gekocht door de ouders ofzo...