• Hoi people, ik wil graag een pagina starten op Facebook en daarvoor heb ik een banner nodig. Dus hou een beetje rekening met de verhoudingen van de banner en de positieve van de profielfoto.

    Wat wens ik:
    - Deze foto uitgeknipt.
    - Daar zou ik dan graag een witte omranding rond hebben. Dus als het knippen niet zo perfect bij de krullen lukt, kan dat wel nog eens je held worden. (Als je niet weet wat ik bedoel: een beetje zoals deze oranje lijn, maar dan dus volledig en in het wit)
    - Als achtergrond wil ik graag iets in het vintage thema. Polka dots of polka dots met fruit bij ofzo, dit in de typerende pastel kleuren. Welke achtergrond je neemt is vrij te kiezen, vandaar geen foto.
    - Dan wil ik daar een leuk kadertje op in een van deze stijlen of welk leuk patroontje je ook op van die vintage dozen mag vinden.
    - Daarop wil ik dan Nozhnitsy hebben in een krullig lettertype zoals bijvoorbeeld bij topvintage en daar onder dan in het klein VINTAGE (jup in caps en dat dan in een strak lettertype (net zoals weer bij topvintage eigenlijk). Opnieuw zijn de kleuren zelf te kiezen.

    Dus wie kan mij helpen? Ik zou je echt enorm dankbaar zijn in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan wel wat proberen


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    May I try? =D

    Natuurlijk mogen jullie het proberen. Graag zelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga me er ook even aan zetten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Goed, ik heb een simpel probeersel gemaakt, aangezien je bij vintage - naar mijn idee - niet moet overdrijven ^_^
    Dit is het voorbeeld op FB, rekening houdend met de profielfoto en dergelijken. Klik op het plaatje voor de vergroting...


    En dan hier is de link naar de banner, die je dus moet uploaden op FB: KLIK
    Ik ben in ieder geval dodelijk nieuwsgierig naar de anderen hun probeersels :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Dit is wat ik voorlopig heb ^^
    Uiteraard kan alles er nog aan veranderd worden, dus je zegt het maar (:

    -plaatje is klikbaar ^^-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valkyries schreef:
    Goed, ik heb een simpel probeersel gemaakt, aangezien je bij vintage - naar mijn idee - niet moet overdrijven ^_^
    Dit is het voorbeeld op FB, rekening houdend met de profielfoto en dergelijken. Klik op het plaatje voor de vergroting...


    En dan hier is de link naar de banner, die je dus moet uploaden op FB: KLIK
    Ik ben in ieder geval dodelijk nieuwsgierig naar de anderen hun probeersels :3


    Ah crap, de jouwe is zoooveel beter .-.
    Echt mooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    Ah crap, de jouwe is zoooveel beter .-.
    Echt mooi :3

    Naww thnx (bloos)
    De jouwe is ook niet slecht, hoor (;
    Al heb ik wel enkele tips, mocht je die willen (;
    Je moet bij deze banner rekening houden met je toegevoegde frame en tekst... want voor zover ik kan zien, valt het profielplaatje op FB er sjuust over... Voor een gewone banner is het gewoon goed zoals je hebt - ik vind je gekozen frame namelijk echt leuk -, maar met FB moet je dus extra rekening houden met de profielfoto ^_^
    En nog een tweede tip... doordat je de stippen van de achtergrond zo groot hou, leg je daar de focus op, in plaats van op de foto. En dat is een beetje zonde, aangezien je bij een banner juist de focus moet leggen op de plaatjes, en niet op de achtergrond.
    Verder vind ik je banner dus echt leuk (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Naww thnx (bloos)
    De jouwe is ook niet slecht, hoor (;
    Al heb ik wel enkele tips, mocht je die willen (;
    Je moet bij deze banner rekening houden met je toegevoegde frame en tekst... want voor zover ik kan zien, valt het profielplaatje op FB er sjuust over... Voor een gewone banner is het gewoon goed zoals je hebt - ik vind je gekozen frame namelijk echt leuk -, maar met FB moet je dus extra rekening houden met de profielfoto ^_^
    En nog een tweede tip... doordat je de stippen van de achtergrond zo groot hou, leg je daar de focus op, in plaats van op de foto. En dat is een beetje zonde, aangezien je bij een banner juist de focus moet leggen op de plaatjes, en niet op de achtergrond.
    Verder vind ik je banner dus echt leuk (;


    Idd, maar als ik de stippen op een andere schaal zette, werd je er haast duizelig van :'D
    En het was idd de bedoeling dan dat de foto er een stukje overkomt, maar de jouwe is sowieso stukken beter :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Ik heb m wat aangepast, en ik heb even jouw idee van die balk erdoor geleend, omdat je anders echt duizelig werd van de stippen. Hopelijk vind je het niet te erg? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat werken jullie snel. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Valkyries schreef:
    Goed, ik heb een simpel probeersel gemaakt, aangezien je bij vintage - naar mijn idee - niet moet overdrijven ^_^
    Dit is het voorbeeld op FB, rekening houdend met de profielfoto en dergelijken. Klik op het plaatje voor de vergroting...


    En dan hier is de link naar de banner, die je dus moet uploaden op FB: KLIK
    Ik ben in ieder geval dodelijk nieuwsgierig naar de anderen hun probeersels :3
    Dit is eigenlijk zo goed als precies wat ik wil. En domme ik, ik zie nu pas dat er een deel van mijn elleboog foetsie is. Enig punt van opmerking, ik zou de vintage kleiner willen. De nadruk ligt hem meer op Nozhnitsy dan op vintage.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kawena schreef:



    Ik heb m wat aangepast, en ik heb even jouw idee van die balk erdoor geleend, omdat je anders echt duizelig werd van de stippen. Hopelijk vind je het niet te erg? ^^
    Deze is veel leuker dan de eerste. Ook echt mooi gemaakt. Al is het wel vreemd om mezelf al spiegelend te zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    (...)Deze is veel leuker dan de eerste. Ook echt mooi gemaakt. Al is het wel vreemd om mezelf al spiegelend te zien.


    Dat had ik gedaan met als reden die elleboog :'D
    Anders was het helemaal anders geweest, denk ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je al gevonden hebt, wat je wilt, moet ik de mijne dan nog afmaken? ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.