• PAMPADAAAAAM, praattopic 2 al weer. OOC weer gewoon hier aub. Mensen die het speeltopic daarmee vol spammen krijgen met mij te maken ^^



    Happy Birthday my Potter!

    Aeric komt na de pww ;$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Aeric? Wie s dat? ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooo wacht, andere rpg, ik bedoel Salome en Ace ;$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Kan gebeuren :') Zijn er overigens nog mensen die niet reageren waardoor jullie vast zitten (zoals waar ik en Bourne last van hebben en waar ik dus al achteraan ben)? Want dan zal ik die personen ook even stalken voor jullie c;


    Happy Birthday my Potter!

    Nope, ik wacht gewoon op Ace. :3


    help

    Tolkien schreef:
    Nope, ik wacht gewoon op Ace. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet wat ik met mijn personage aan moet, om er nou ook bij het burnende huis te laten kijken vind ik niet zo.

    Ik wacht nu op de reactie van PeterParker, ze gaat als het goed is donderdag reageren, en dan nog op die van Bourne, maar mijn personage kennende, zou ze wel gaan checken of haar nichtje veilig is, of dat die zich ook onder de koepel bevindt, dus eigenlijk was ik van plan Amilia haar zo snel mogelijk te laten zoeken... Dus als je nog even geduld hebt, kunnen we ze elkaar laten vinden? En dan is het aan PeterParker en Bourne of ze hun personages mee laten zoeken naar Nova of niet c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik wacht nu op de reactie van PeterParker, ze gaat als het goed is donderdag reageren, en dan nog op die van Bourne, maar mijn personage kennende, zou ze wel gaan checken of haar nichtje veilig is, of dat die zich ook onder de koepel bevindt, dus eigenlijk was ik van plan Amilia haar zo snel mogelijk te laten zoeken... Dus als je nog even geduld hebt, kunnen we ze elkaar laten vinden? En dan is het aan PeterParker en Bourne of ze hun personages mee laten zoeken naar Nova of niet c;


    Graag (: Okey okey, ik schrijf zo Nova alvast ergens heen.

    Tolkien schreef:
    Nope, ik wacht gewoon op Ace. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil hem wel laten zoeken met haar c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jeeeuuuj! Ben wel benieuwd naar Lance zijn reactie op Amilia in spookvorm ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wss iets van holy mother


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hehe, eindelijk weer gepost (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zo, wat een gezelligheid die Vanessa :')


    Happy Birthday my Potter!