• PAMPADAAAAAM, praattopic 2 al weer. OOC weer gewoon hier aub. Mensen die het speeltopic daarmee vol spammen krijgen met mij te maken ^^



    Happy Birthday my Potter!

    Ik post asap.
    en nog eens voor het duidelijk te maken: Lance is een man, geen jongen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben vanaf vandaag tot zondag op weekend, dus dan zal ik niet kunnen reageren.


    help

    Gaat er hier nog wat gebeuren? :x


    help

    Als het goed is gaat Fairytalest binnenkort posten, want het is 2 juli geweest. Daarop wordt door twee groepen gewacht. Zelf wacht ik op Bourne, dus ik heb nog hoop.


    Happy Birthday my Potter!

    OMG sorry, ik heb het zo druk gehad met de examens enzo dat ik dit helemaal vergeten was ;x sarreh


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kan gebeuren


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh sorry dat ik hem moet zeggen, maar ik denk dat ik me beter uitschrijf voor deze Roleplay. Mijn inspiratie blijft achter en ik heb het zo druk... (Werk en privé ) Ik hoop dat je dat kan begrijpen, want ik heb namelijk niet veel vakantie aan deze zomervakantie...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 0:35 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ugh sorry dat ik hem moet zeggen, maar ik denk dat ik me beter uitschrijf voor deze Roleplay. Mijn inspiratie blijft achter en ik heb het zo druk... (Werk en privé ) Ik hoop dat je dat kan begrijpen, want ik heb namelijk niet veel vakantie aan deze zomervakantie...


    Xanthe no. (cat)

    Please stay. D:


    help

    Bourne schreef:
    Ugh sorry dat ik hem moet zeggen, maar ik denk dat ik me beter uitschrijf voor deze Roleplay. Mijn inspiratie blijft achter en ik heb het zo druk... (Werk en privé ) Ik hoop dat je dat kan begrijpen, want ik heb namelijk niet veel vakantie aan deze zomervakantie...


    Nooo :c Het was zo leuk met Lance!

    Maar ik begrijp het wel. Vakantie is heel belangrijk, dus neem je rust c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nooo :c Het was zo leuk met Lance!

    Maar ik begrijp het wel. Vakantie is heel belangrijk, dus neem je rust c;
    Bedankt en het is geen rustvakantie voor mij tbh. Ik moet door de week zowat elke dag werken en in het weekend is het ontzettend druk D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Bedankt en het is geen rustvakantie voor mij tbh. Ik moet door de week zowat elke dag werken en in het weekend is het ontzettend druk D:


    Maar schrijven is ontspannen. D: We'll miss you.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Maar schrijven is ontspannen. D: We'll miss you.
    I know, maar ik heb alleen 's nachts veel tijd en dan kijk ik films en series en shit en dan heb ik geen zin meer of ben ik te moe om te schrijven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wordt hier nog iets mee gedaan? Fairytalest, wanneer kun je weer schrijven? Het is too bad dat deze dood gaat :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oja deze bestaat ook nog, pfft

    Ik ga morgenvroeg op vakantie, mss tussendoor, maar wss over 2 weken :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, gezien het allemaal wel heel lang duurde en mensen zich uit hadden geschreven, maar als het levend wordt, ben ik van de partij. Hoewel mijn personage niet echt meer iets te doen heeft, gezien haar beste vriend en haar vijand ermee op zijn gehouden. Hoewel ze wel haar nichtje nog heeft... hoop ik.


    Happy Birthday my Potter!