• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18:00
    Ita - Cor 0-1
    21:00
    Zwi - Fra 2-5
    24:00
    Hon - Ecu

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik had niet nagedacht toen ik een post plaatste en dat heeft wat opschudding veroorzaakt. Ik had meer moeten nadenken toen ik het postte, het was misschien wat te grof verwoord.
    Als dat jou mening is, dan mag je dat verwoorden zoals je wil vind ik c: Niet iedereen denkt over alles hetzelfde.
    EDIT: en soms zijn dingen niet expres aanvallend... Geschreven tekst kan in verschillende manieren geïnterpreteerd worden

    en nog even hierover:
    Stannis schreef op 19 juni 2014 - 16:55:
    Vind t altijd zo grappig, 13 jarige met Jezus Christus ;3 maar goed, ik heb zojuist de reden gevonden van Spanje denk ik... :


    Waarom niet? Iedereen heeft andere gewoontes... Ik zie het grappige niet om eerlijk te zijn, but that could be me ^^

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -_- Seriously though


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bourne schreef:
    Wow, what just happend here?


    My thoughts exactly. Ik wilde bijna pony's of eenhoorns gaan posten, maar heb mij ingehouden.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    My thoughts exactly. Ik wilde bijna pony's of eenhoorns gaan posten, maar heb mij ingehouden.


    Dat zou alles wel opvrolijken, haha.
    En ik hoop trouwens dat iedereen het op het moment gelezen heeft: Het spijt me, ik moest beter nagedacht hebben.
    Ik zeg het niet nog een keer, zelfs al meen ik het echt wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zullen we er nu zand over gooien? Amidala heeft haar excuses aangeboden en ze heeft een uitleg rondom haar frustraties gegeven. En dat vind ik eigenlijk al een goede reden om te stoppen met deze discussie. Hier komt alleen maar ruzie van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bourne schreef:
    (...)

    Waarom niet? Iedereen heeft andere gewoontes... Ik zie het grappige niet om eerlijk te zijn


    Huh, da's waar, maar het is een feit dat ik gewoon met momenten moet leren m'n mond houden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hartnett schreef:
    Zullen we er nu zand over gooien? Amidala heeft haar excuses aangeboden en ze heeft een uitleg rondom haar frustraties gegeven. En dat vind ik eigenlijk al een goede reden om te stoppen met deze discussie. Hier komt alleen maar ruzie van.


    Lijkt me een goed plan (: Bedankt, trouwens.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Your make-up is terrible


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:



    N'awwh, die ziet er best zielig uit, die eenhoorn


    26 - 02 - '16

    Zo, ik heb ook even alle drie de topics bij gelezen. ^^ Wanneer speelt Nederland eigenlijk weer? En hoelang duurt het WK eigenlijk?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Zo, ik heb ook even alle drie de topics bij gelezen. ^^ Wanneer speelt Nederland eigenlijk weer? En hoelang duurt het WK eigenlijk?


    Nederland speelt maandag tegen Chili. (:
    EDIT: Tot en met 13 juli.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:19 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Einmana schreef:
    Zo, ik heb ook even alle drie de topics bij gelezen. ^^ Wanneer speelt Nederland eigenlijk weer? En hoelang duurt het WK eigenlijk?


    Maandag spelen we weer, en 13 juli is de finale.

    Als Nederland in de finale komt zal ik dat waarschijnlijk net niet meemaken haha D:


    That is a perfect copy of reality.

    Stannis schreef:
    (...)

    Vind t altijd zo grappig, 13 jarige met Jezus Christus ;3 maar goed, ik heb zojuist de reden gevonden van Spanje denk ik... :



    HAHAHAHHAHAHAHAAHAHHA.
    Ja, dat is een goede reden inderdaad :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]