• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18:00
    Ita - Cor 0-1
    21:00
    Zwi - Fra 2-5
    24:00
    Hon - Ecu

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Stannis schreef:
    (...)

    Jeebus, ti's maar voetbal hoor :') sport voor mietjes. Vind t allemaal wel grappig. Nederland faalt, België faalt, Spanje faalt, Brazillië faalt (:

    Oh en Portugal

    Tehfuck slaat dat nou weer op. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik snap wel dat als iedereen constant loopt te zagen dat dat vervelend is, maar plaatjes op internet moet je nooit serieus nemen. Die zijn er alleen maar voor de lol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    ... Iemand is chagrijnig omdat ze eruit liggen. :'D


    Ik was inderdaad niet zo blij dat ze eruit lagen, maar dat is niet waar ik chagrijnig om ben. Waar ik wél chagrijnig om ben is dat wat ik net uitgelegd heb.
    @Val: Huh, I know. Meestal probeer ik m'n frustraties wel voor me te houden op het internet, maar ik denk dat ik op het moment niet echt had nagedacht voordat ik het postte.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Speelt Suarez vanavond weer mee, of is dat nog niet bekend? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Amidala schreef:
    (...)

    Ik was inderdaad niet zo blij dat ze eruit lagen, maar dat is niet waar ik chagrijnig om ben. Waar ik wél chagrijnig om ben is dat wat ik net uitgelegd heb.
    @Val: Huh, I know. Meestal probeer ik m'n frustraties wel voor me te houden op het internet, maar ik denk dat ik op het moment niet echt had nagedacht voordat ik het postte.


    Doe het dan tegen de mensen die zo zitten te zeiken om je heen, hier op Q merk ik niet echt op dat ze Spanje zo slecht vinden.


    Your make-up is terrible

    Amidala schreef:
    Ik vind echt dat iedereen eens moet stoppen met zeiken op Spanje, het steekt me serieus tegen. Ze hebben in het verleden alles gewonnen wat er te winnen viel, Spanje was een topteam. Ja, ze zijn allemaal al ouder en het was geen goed plan 17 van de 23 spelers terug naar het WK te sturen, maar ze zijn drie keer na elkaar kampioen geweest (wat er dus op neerkomt dat mensen ook moeten stoppen met blijven zeiken op Casillas. Moest het een slecht keeper zijn was hij 1. Niet tot beste keeper ter wereld benoemd en 2. Had Spanje niet EK, WK, EK gewonnen). Het zijn nog altijd goede spelers, dat hebben we gisteren wel gezien in de tweede helft, maar ze beginnen gewoon te oud te worden voor het WK/EK.
    Als mensen zo graag willen zeuren op een land, dat ze het op hun eigen land doen, want die heeft nog nooit drie keer na elkaar gewonnen (en dus maakt het niet uit in welk land je woont, als het maar niet Spanje is, want er is geen ander land die dat gedaan heeft.)

    Dit is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld, aangezien ik me er niet alleen op het internet maar ook in real life aan opjaag. Jesus Christ.
    Ik hoop dus dat niemand het persoonlijk opvat, want zo is het niet bedoeld. De frustraties van over het algemeen moeten er gewoon uit.


    Kom op zeg, als Nederland eruit had gelegen waren er hoogstwaarschijnlijk ook dit soort berichten gepost Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, die plaatjes zijn gewoon voor de lol, niet serieus bedoeld :'D
    En bovendien heeft niemand gezegd dat het Spaanse elftal een slecht team is, want dat zijn ze ook niet. Dit is gewoon een kwestie van: volgende keer beter. Klinkt misschien lullig, maar zo is het wel.

    Je kunt zeggen wat je wil maar Spanje is toch echt terecht naar huis gestuurd hoor, ze speelden de afgelopen twee keer gewoon simpelweg slecht.


    i put the fun in funeral

    Pacifique schreef:
    (...)

    Kom op zeg, als Nederland eruit had gelegen waren er hoogstwaarschijnlijk ook dit soort berichten gepost Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, die plaatjes zijn gewoon voor de lol, niet serieus bedoeld :'D
    En bovendien heeft niemand gezegd dat het Spaanse elftal een slecht team is, want dat zijn ze ook niet. Dit is gewoon een kwestie van: volgende keer beter. Klinkt misschien lullig, maar zo is het wel.


    Jezus Christus, ik heb al tien keer een uitleg hier rond gegeven in andere reacties, ik ga het niet weer doen.
    @Assassin: Op dit moment niet, maar ik joeg me vooral ook op aan de reacties van de wedstrijd tegen Nederland. En neen, ik jaag me niet op aan het feit dat iedereen vol lof was over Nederland, want dat was terecht, ik gun het Nederland, het is logisch omdat het hier vol zit met Nederlanders en het was verdiend, maar aan de reacties die tegen Spanje waren. Het waren er inderdaad niet zo veel en ja, ik had me misschien moeten inhouden met dat bericht, maar ik vond het er even over, zelfs al was dat niet de schuld van Erieka of dat plaatje - wat ik ondertussen wel al drie/vier keer gezegd heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Jezus Christus, ik heb al tien keer een uitleg hier rond gegeven in andere reacties, ik ga het niet weer doen.
    @Assassin: Op dit moment niet, maar ik joeg me vooral ook op aan de reacties van de wedstrijd tegen Nederland. En neen, ik jaag me niet op aan het feit dat iedereen vol lof was over Nederland, want dat was terecht, ik gun het Nederland, het is logisch omdat het hier vol zit met Nederlanders en het was verdiend, maar aan de reacties die tegen Spanje waren. Het waren er inderdaad niet zo veel en ja, ik had me misschien moeten inhouden met dat bericht, maar ik vond het er even over, zelfs al was dat niet de schuld van Erieka of dat plaatje - wat ik ondertussen wel al drie/vier keer gezegd heb.


    Vind t altijd zo grappig, 13 jarige met Jezus Christus ;3 maar goed, ik heb zojuist de reden gevonden van Spanje denk ik... :


    It's high noon.

    Oh sorry dat ik dat plaatje poste. Het was niet mijn bedoeling om hier een compleet drama te stichten. Ik zag dit plaatje op Facebook en ik vond het grappig.(no_chears)


    26 - 02 - '16

    Stannis schreef:
    (...)

    Vind t altijd zo grappig, 13 jarige met Jezus Christus ;3 maar goed, ik heb zojuist de reden gevonden van Spanje denk ik... :



    Wat heeft mijn leeftijd nu weer te maken met twee woorden die ik gebruik om eventjes wat ergernis (lees: wat. Ik ben dus niet totaal geërgerd, chagrijnig of wat dan ook) te uiten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Antisocial schreef:
    Oh sorry dat ik dat plaatje poste. Het was niet mijn bedoeling om hier een compleet drama te stichten. Ik zag dit plaatje op Facebook en ik vond het grappig.(no_chears)


    Het ging echt niet om jou hoor. Ik was gewoon een beetje geërgerd op dat moment en daardoor heb ik dat gepost. In principe is dat plaatje ook wel grappig, ik was gewoon niet in de stemming en heb te snel gereageerd zonder er echt bij na te denken. Het is echt niet jouw schuld.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow, what just happend here?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Wow, what just happend here?


    Ik had niet nagedacht toen ik een post plaatste en dat heeft wat opschudding veroorzaakt. Ik had meer moeten nadenken toen ik het postte, het was misschien wat te grof verwoord.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Jezus Christus, ik heb al tien keer een uitleg hier rond gegeven in andere reacties, ik ga het niet weer doen.
    @Assassin: Op dit moment niet, maar ik joeg me vooral ook op aan de reacties van de wedstrijd tegen Nederland. En neen, ik jaag me niet op aan het feit dat iedereen vol lof was over Nederland, want dat was terecht, ik gun het Nederland, het is logisch omdat het hier vol zit met Nederlanders en het was verdiend, maar aan de reacties die tegen Spanje waren. Het waren er inderdaad niet zo veel en ja, ik had me misschien moeten inhouden met dat bericht, maar ik vond het er even over, zelfs al was dat niet de schuld van Erieka of dat plaatje - wat ik ondertussen wel al drie/vier keer gezegd heb.


    Wow, je kan best even normaal reageren ofzo. Was helemaal niet gemeen naar hou bedoeld hoor.