• Mijn toetsenbord staat op een of andere manier op een andere taal, en ik kan dus een heleboel leestekens niet goed krijgen, kijk maar naar de titel. Ik krijg geen trema op de E bijvoorbeeld.

    Ik heb een vraag,

    Mijn oom en tante hebben, nou hadden een sauna, alles was mooi en goed geregeld. Tot dat ze dit jaar failliet gingen. Niet dat het slecht ging met de sauna, ze hebben hem alleen toen veel te duur gekocht. Maar oké nu gaat het ook nog verschrikkelijk slecht met mijn opa, waar de hele familie druk mee bezig is, ook mijn oom en tante. Maar het ergste is nog ze zitten nu in de schuldsanering, dat betekend als ik het goed heb dat ongeveer al hun geld ergens anders naar toe gaat. Ik heb een hele goede band met mijn tante en oom, dus had ik bedacht : misschien is hel leuk om in de vakantie wat met hun te doen, dat moet dan natuurlijk niet zo heel veel geld kosten.
    Ik had al bedacht om misschien met mijn tante naar de primark te gaan, want dat is ook niet zo heel duur. Of een weekendje weg in een hotelletje aan het strand of zo.

    Hebben jullie misschien nog leuke ideeen?


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Druk op ctrl en shift tegelijk, lost het op.

    Kijk eens of je goedkoop iets kan krijgen via vakantieveiligen.nl. Daar staan leuke dingen op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Druk op ctrl en shift tegelijk, lost het op.

    Kijk eens of je goedkoop iets kan krijgen via vakantieveiligen.nl. Daar staan leuke dingen op.


    Ojah, super goed idee. Bedankt!


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Vakantieveilingen.nl.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Misschien een dagje naar het strand, picknicken, cupcakes maken, spelletjesavondje doen, film kijken of naar de bioscoop gaan.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Als je trouwens op vakanties zoekt, zorg er dan wel voor dat je dat in incognito mode doet. ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.