• Ik zoek dit boek, maar kan het nergens op het internet vinden. Ja, ik kan het wel vinden, maar niet dat wat ik wil. Namelijk een gratis epub of pdf. Heb niet echt zin om het boek in het Engels te gaan lezen, terwijl ik de andere 7 delen in het Nederlands heb gelezen. Dat is een beetje vervelend.

    Mijn vraag is nu dus of iemand toevallig dit boek heeft. Ik betwijfel het zeer, gezien de serie in Nederland niet echt bekend is, maar goed. Nooit geschoten is altijd mis :Y)

    EDIT: Ik heb hem uiteindelijk maar gekocht en ik raad hem niet aan. Het was leuk om te lezen, maar heel slechts als je het vergelijkt met de rest. Las als een uitgemolken iets.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 18:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik heb het niet. Ik herken de titel niet eens.. Succes nog met je zoektocht!


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Nee, ik heb het niet. Ik herken de titel niet eens.. Succes nog met je zoektocht!
    Zoals ik al zei, de meeste mensen kennen de Artemis Fowl serie niet, wat eigenlijk vet jammer is, omdat het heel goed bij HP en LotR in het rijtje past.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Zoals ik al zei, de meeste mensen kennen de Artemis Fowl serie niet, wat eigenlijk vet jammer is, omdat het heel goed bij HP en LotR in het rijtje past.


    Oeh, boeiend. Misschien moet ik die reeks toch eens opzoeken.


    16 - 09 - '17

    Blijkbaar heb ik deze serie zowaar compleet, behalve (natuurlijk) het deel dat je nodig hebt. Ik dacht trouwens dat Artemis Fowl de auteur was, maar dat is dus Eoin Colfer. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik lees echt te scheel als ik moe ben ='D Sorry, laat maar. Ik dacht dat ik hem had trouwens, maar dat bleek het bedrog van Opal te zijn.
    Wat me er aan doet denken dat ik echt de laatste boeken eens moet gaan lezen ervan, want de serie is awesome.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 23:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Oeh, boeiend. Misschien moet ik die reeks toch eens opzoeken.
    Ja, moet je zeker doen. Ik heb de eerste 7 boeken als je wilt :Y)

    Yoda schreef:
    Ik lees echt te scheel als ik moe ben ='D Sorry, laat maar. Ik dacht dat ik hem had trouwens, maar dat bleek het bedrog van Opal te zijn.
    Wat me er aan doet denken dat ik echt de laatste boeken eens moet gaan lezen ervan, want de serie is awesome.
    Wauw, dan loop jij zelfs drie boeken achter, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sounds interesting. Ik hoop dat je hem vind! Ik ga dit eens opzoeken , hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    (...)Wauw, dan loop jij zelfs drie boeken achter, hahaha.


    Altijd welkom, haha


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Altijd welkom, haha
    Zal het morgen even sturen, gezien het op mijn telefoon staat en ik te lui ben om het kabeltje ervoor te pakken. Als je slim bent herinner je me morgen, want ik ga het zeker weten vergeten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb alleen deel 1 gelezen, en het is echt geweldig ja. Maar ken je geen bibliotheek ofzo waar je hem kan lenen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dauth schreef:
    (...)Zal het morgen even sturen, gezien het op mijn telefoon staat en ik te lui ben om het kabeltje ervoor te pakken. Als je slim bent herinner je me morgen, want ik ga het zeker weten vergeten :Y)


    Is goed, thanks! Als ik het zelf niet vergeet uiteraard, haha.


    16 - 09 - '17

    Maka schreef:
    Ik heb alleen deel 1 gelezen, en het is echt geweldig ja. Maar ken je geen bibliotheek ofzo waar je hem kan lenen.
    Bibliotheken gebruik ik al jaren niet meer, omdat een boek meesleuren niet handig is in mijn dagelijkse leven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij lijkt het boek wel leuk. Ik ken de siri niet maar ik wil wel even kijken of het ik voor je kan vinden.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Is goed, thanks! Als ik het zelf niet vergeet uiteraard, haha.
    Toch maar gezocht en voor je gedaan. Wat ben ik toch weer aardig (joehoe). Stuur je een PB'tje!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 0:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Toch maar gezocht en voor je gedaan. Wat ben ik toch weer aardig (joehoe). Stuur je een PB'tje!


    Oh, wat lief van je!


    16 - 09 - '17