• Ik zoek dit boek, maar kan het nergens op het internet vinden. Ja, ik kan het wel vinden, maar niet dat wat ik wil. Namelijk een gratis epub of pdf. Heb niet echt zin om het boek in het Engels te gaan lezen, terwijl ik de andere 7 delen in het Nederlands heb gelezen. Dat is een beetje vervelend.

    Mijn vraag is nu dus of iemand toevallig dit boek heeft. Ik betwijfel het zeer, gezien de serie in Nederland niet echt bekend is, maar goed. Nooit geschoten is altijd mis :Y)

    EDIT: Ik heb hem uiteindelijk maar gekocht en ik raad hem niet aan. Het was leuk om te lezen, maar heel slechts als je het vergelijkt met de rest. Las als een uitgemolken iets.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 18:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Begrijp ik dat je ze (bijna) allemaal (in pdf etc ) hebt? *kijkt met puppy oogjes aan*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Begrijp ik dat je ze (bijna) allemaal (in pdf etc ) hebt? *kijkt met puppy oogjes aan*
    Ja, dat klopt. Je wilt ze zeker hebben. Heb ze verstuurd. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 10:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou zeggen koop hem op bol, 8,50 :p Ik heb gezocht maar zelfs met de Engelse titel + nl of Dutch kom ik slechts bij één enge download, dus ik vrees dat je even zal moeten wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik zou zeggen koop hem op bol, 8,50 :p Ik heb gezocht maar zelfs met de Engelse titel + nl of Dutch kom ik slechts bij één enge download, dus ik vrees dat je even zal moeten wachten.
    Ik weet dat hij te koop is, maar ik vind 8,50 voor een ebook die ik 1-2 keer zal lezen een beetje veel. Kan ik net zo goed het boek kopen voor 3 euro meer :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik weet dat hij te koop is, maar ik vind 8,50 voor een ebook die ik 1-2 keer zal lezen een beetje veel. Kan ik net zo goed het boek kopen voor 3 euro meer :'D


    Nouja, het is net wat je er voor over hebt. Nederlandse boeken zijn helaas altijd duurder en moeilijker om aan te komen :a Je kunt hem ook tweedehands proberen te kopen op marktplaats.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb hem uiteindelijk maar gekocht en ik raad hem niet aan. Het was leuk om te lezen, maar heel slechts als je het vergelijkt met de rest. Las als een uitgemolken iets.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.