• • Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (5,19) Davina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)
    - (3,1) Ash
    - (5,19) Grigori

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics


    Stenenlikker

    Naam: Blossom Aurora ( "maar noem me maar Aurora" ) Moore
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Blossom heeft voor haar tijd een erg sterke mening over alles en iedereen, en is het zeker niet eens met de manier waarop Bathum bestuurd wordt. Ze zal hierover tegen haar vrienden dan ook niet zwijgen, hoewel ze niet echt genoeg lef heeft om alleen iets te doen. Ze heeft een tamelijk grote mond en zal zich proberen in te houden om mensen niet te kwetsen, wat niet altijd lukt. Zoals ze over alles een mening heeft, heeft ze dat ook over haar naam: Blossom vindt ze, hoewel het een redelijk normale naam is voor haar tijd, vreselijk, en ze zal zich dus ook vaker voorstellen als Aurora. Over het algemeen is ze een vrolijk meisje, dat ook wel eens serieus kan zijn. Ze heeft wel haar momenten waarop ze erg stil en teruggetrokken is. Op die momenten kan je haar dan ook beter alleen laten: ze zal ofwel helemaal niets terug zeggen, of heel geirriteerd antwoorden.
    Ook is ze erg nieuwsgierig, en leert ze graag nieuwe mensen kennen. Zelf hoeft ze niet zozeer veel aandacht te krijgen, maar ze geniet er gewoon van om bij anderen te zijn en te zien hoe ze zich gedragen, de kleine dingetjes die mensen doen. Ze kan ook erg koppig zijn: Als Blossom eenmaal een idee in haar hoofd haalt, dan gaat het zo en niet anders. Tegenspreken heeft vaak geen zin. Zelfs niet als ze denkt dat ze de weg weet, ookal heeft ze nog zo'n slecht richtingsgevoel. Ze wandelt graag, en schildert als ze alleen is. Je zal haar hier niet veel over horen: over zichzelf praat Blossom niet veel. Dit komt mede doordat ze 2 broers en 1 zus heeft, die alle aandacht vaak opeisen. Ze is het dus gewend om dingen te delen, en privacy heeft ze thuis ook niet veel.
    Ze is gek op lezen, en vraagt haar vader dan ook vaak om nieuwe boeken. Ze kan uren wegdromen bij verhalen over helden, prinsessen, ridders, etc.
    Uiterlijk:
    Blossom is met haar 1.67 niet erg lang, maar ook niet heel klein. Mensen schatten haar vaak wel wat jonger. Haar ouders hebben haar naam gekozen bij het zien van de blosjes die al haar hele leven haar gezicht sieren. Volgens haarzelf ziet het er niet uit, alsof ze altijd een rood hoofd heeft, maar haar ouders willen hier niets van horen: het kenmerkt haar. Blossom heeft blauwe ogen, en lang, bruin haar. Ze is dus niet groot, en kan eten wat ze wil; ze komt toch niet aan. Veel mensen zien dit misschien als een zegen, maar zelf zou ze toch wel een iets vrouwelijker lichaam hebben. Niet dat ze zo veel problemen heeft met haar lichaam, maar iedereen schat haar nu jonger in dan ze eigenlijk is.


    Rol: Mens, tegen huidig bestuur.
    Verleden: Een makkelijke jeugd heeft ze niet gehad: Nadat haar moeder overleed, verhuisde de zesjarige Blossom met haar vader, broers en zus naar Bathum, om hier rustig verder te leven. Met haar vader die nu erg vaak op het werk zat, hebben haar broers de zorg over genomen. Haar vader verdient redelijk goed, zeker als je bedenkt dat hij een groot gezin moet onderhouden. Op het gemis van haar moeder na zijn Blossom en haar broers en zus nooit echt iets tekort gekomen: ze hebben altijd voldoende schone kleren en eten gehad, en de liefde van familie ontbreekt ook niet: het gezin is groot, maar steunt elkaar door dik en dun.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:17 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn topics


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    is ze goed ? :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ze is prima zolang je 300 woorden redt (; wil je nog relaties oid om in te komen?

    Jongens, ik heb hulp nodig met Alice. Gezien de verstreken tijd zal ze wel terug moeten, maar Silas is pleite en Idwallon in gesprek. Alleen haar terug laten keren alsof er niks gebeurd is/ze niet enorm gefaald heeft voelt ook onlogisch. Iemand een creatieve oplossing of zou ik Silas of Idwallon mogen storen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ze is prima zolang je 300 woorden redt (; wil je nog relaties oid om in te komen?

    Jongens, ik heb hulp nodig met Alice. Gezien de verstreken tijd zal ze wel terug moeten, maar Silas is pleite en Idwallon in gesprek. Alleen haar terug laten keren alsof er niks gebeurd is/ze niet enorm gefaald heeft voelt ook onlogisch. Iemand een creatieve oplossing of zou ik Silas of Idwallon mogen storen?


    Idwallon is weer zo goed als uit gesprek, ik ben nog één post bezig met het gesprek afronden en dan is Idwallon weer alleen. Alexa is namelijk net aan het vertrekken.


    Stand up when it's all crashing down.

    Oh perf! Want hij was er bij toen Silas haar 'strafte' hmm? Dan wacht ik op jouw post en stuur ik haar langs, als dat geen probleem is natuurlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    300 zal denk ik wel lukken! Iets van een vriend/vriendin in de stad zou fijn zijn, verder komt het denk ik wel goed (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga vrijdag even voor je nadenken als je dan zelf nog niks gefixt heb (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    komt wel goed, ik zit toch de hele dag ziek thuis dus ik zal morgen wel wat regelen ^^
    Ik zal ook morgen wat posten, aangezien ik door alle pijnstillers nu een beetje suf ben haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Asami schreef:
    Ze is prima zolang je 300 woorden redt (; wil je nog relaties oid om in te komen?

    Jongens, ik heb hulp nodig met Alice. Gezien de verstreken tijd zal ze wel terug moeten, maar Silas is pleite en Idwallon in gesprek. Alleen haar terug laten keren alsof er niks gebeurd is/ze niet enorm gefaald heeft voelt ook onlogisch. Iemand een creatieve oplossing of zou ik Silas of Idwallon mogen storen?

    Je mag Silas wel storen, I miss that sucker. I've decided he is back in the game!
    Maar Charlotte had zich ook al aangeboden, dus het is jouw keuze wat je handiger vindt voor je post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Asami schreef:
    Oh perf! Want hij was er bij toen Silas haar 'strafte' hmm? Dan wacht ik op jouw post en stuur ik haar langs, als dat geen probleem is natuurlijk.


    Weet ik niet meer zeker, ik geloof inderdaad van niet. Dat is prima, ik zie haar dan wel verschijnen na mijn post.


    Stand up when it's all crashing down.

    Yeahh. I don't mind Silas coming back :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Yeahh. I don't mind Silas coming back :')


    Stand up when it's all crashing down.

    Ah tof dat ie terug komt! En god, wat doen jullie me aan, beide ontmoetingen lijken me geweldig complexe situaties op te leveren.
    Ik kan haar ook langs Idwallon sturen en dat op dat moment Silas terug komt?
    Ik wil DreamerN alleen niet zo met Devon laten zitten, lol, what a mess!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.