• • Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (5,19) Davina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)
    - (3,1) Ash
    - (5,19) Grigori

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dubbel drama haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik reageer morgen in de avond trouwens.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    durbanskies schreef:
    300 zal denk ik wel lukken! Iets van een vriend/vriendin in de stad zou fijn zijn, verder komt het denk ik wel goed (:



    Elijah zou wel iets van een vriend kunnen zijn? Hij heeft wel best een opvliegend karakter en werkt zichzelf best snel en vaak in de problemen Éowyn en Mitch zullen daar vast mee instemmen xd, maar ik zie hem haar wel beschouwen als het kleine zusje dat hij nooit gehad heeft, zeker als ze ook nog eens tegen het bestuur is ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Helemaal als Alice opnieuw begint over het moment dat Idwallon in zak en as zat en dat Silas dan komt aanzetten. -wbw-

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 22:34 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Oh en Alexazou Devon kunnen vragen wat er met Alice gebeurd is oid. Ik wil haar niet het middelpunt van alle posts maken of mensen aan elkaar opdringen, maar deze oplossing voor iedereen schoot me net te binnen.
    Ik zal de komende dagen nog even verder brainstormen over ons gtst.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    O, ik heb net pas de posts van jou en Charlotte gelezen, Simone. Het is eerlijk als je persona naar Idwallon zal gaan, dan regel ik wel wat anders voor Silas. Hij moet toch eerst een moordpost hebben, dus vind ik het best als je eerst zijn broertje tegenkomt, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohja, de moordpost! Dat is goed hoor, doen we het zo hehe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owhja, Idwallon moet ook nog iemand vermoorden, glad vergeten. Dat zal dan binnenkort wel plaats vinden.


    Stand up when it's all crashing down.

    Allemaal moorden achter elkaar, gezellig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Cashby schreef:
    (...)


    Elijah zou wel iets van een vriend kunnen zijn? Hij heeft wel best een opvliegend karakter en werkt zichzelf best snel en vaak in de problemen Éowyn en Mitch zullen daar vast mee instemmen xd, maar ik zie hem haar wel beschouwen als het kleine zusje dat hij nooit gehad heeft, zeker als ze ook nog eens tegen het bestuur is ^^


    is helemaal goed ^^
    Sorry dat ik vandaag nog niks gedaan heb, hele dag op bed gelegen met knallende koppijn.


    Spinning around, I'm weightless.

    kan iemand me misschien een kleine samenvatting geven zodat ik ongeveer weet waar ik in kan springen? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Pfoe, daar vraag je me wat. Ik doe wel van mijn persona's:

    Alice moest een nieuw clanlid vinden, anders moest ze de clan verlaten. Flutvampier als ze is kon ze zich niet inhouden en doodde twee zielige stervelingen. Devon vond haar en daar is ze atm.

    Dae ging met Elijah wat informatie halen bij een rijke stinkerd, dit liep in het honderd. Ze vluchtten en kwamen onderweg Ash én Mitch tegen.

    Ik kan je met Alice en Dae niet helpen, maar misschien heeft iemand een personage vrij of kan je een tweetal lastig vallen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexa is vrij


    Aan niets denken is ook denken.

    ah okay (: is dat oogstfeest nog bezig of niet meer? Ik was begonnen met lezen maar jullie schrijven zo veel dat dat me nog wel heel veel tijd zo kosten hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh je hoeft niet alles te lezen hoor, ik weet niet wie ooit "bijlezen" heeft bedacht, maar dat is vrij overbodig. Maar nee, dat is niet meer bezig c:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.