• Laatste beginpost update: 23/07/2014 | 15.55
    DC Comics fantopic.


    Welkom in het Marvel Fantopic!


    Wat is Marvel?

    Verschillende Fandoms/Franchises (geef op tot welke jij behoort. Ook toevoegingen van andere Marvel fandoms mogen aangevraagd worden!):


    Captain America
    ~Dunbar | Xanthe
    ~Square | Inge
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    ~SuperSoldier | Xantha
    Iron Man
    ~Square | Inge
    ~Maovesa | Kim
    ~Leighton | Julia
    ~Stalia | Marjolien
    ~Grizzly | Lauren
    The Hulk
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    Thor
    ~Dunbar | Xanthe
    ~Square | Inge
    ~Illwill | Femke
    ~Stannis | Marco
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    The Avengers
    ~Dunbar | Xanthe
    ~Square | Inge
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    ~Grizzly | Lauren
    ~SuperSoldier | Xantha
    Spiderman
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    ~Preciado | Bell
    ~Owlsome | Menno
    X-Men
    ~Illwill | Femke
    ~Stannis | Marco
    ~Udinov | Lieke
    ~Falkor | Evi
    ~Leighton | Julia
    ~Loki | ???
    ~Stalia | Marjolien
    ~Magnus | Fleur
    ~Grizzly | Lauren
    ~Murdock | Maia
    Wolverine (omdat hij awesome is krijgt hij een apart kopje :Y))
    ~Illwill | Femke
    ~Stannis | Marco
    ~Leighton | Julia
    ~Stalia | Marjolien
    ~Magnus | Fleur
    ~Falkor | Evi
    ~Preciado | Bell
    ~Grizzly | Lauren
    ~Espada | Tesla
    ~SuperSoldier | Xantha
    Agents of S.H.I.E.L.D.
    ~Dunbar | Xanthe
    ~Maovesa | Kim
    ~Stalia | Marjolien
    Ghost Rider
    ~Helianthus | Lucca
    ~SuperSoldier | Xantha
    Fantastic Four
    ~SuperSoldier | Xantha
    DareDevil
    ~SuperSoldier | Xantha
    Wat moet je doen om te joinen? Simpel, geef je Marvel fandoms en je echte naam c:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mensen , Ik Ben boos op de casting mensen van de reboot van the Fantastic Four. De nieuwe cast slaat nergens op! Johnny gaat gespeeld worden door ene Michael B Jordan of zo. I was like: -_-" toen ik zijn foto zag.

    Laatst heb ik Dardevil gezien. Ik vond m eigenlijk wel goed, vooral met Scott Terra als Jonge Matthew Murdock :9~
    Heb maar twee keer gehuild ;)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 23:57 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SuperSoldier schreef:
    Mensen , Ik Ben boos op de casting mensen van de reboot van the Fantastic Four. De nieuwe cast slaat nergens op! Johnny gaat gespeeld worden door ene Michael B Jordan of zo. I was like: -_-" toen ik zijn foto zag.

    Laatst heb ik Dardevil gezien. Ik vond m eigenlijk wel goed, vooral met Scott Terra als Jonge Matthew Murdock :9~
    Heb maar twee keer gehuild ;)


    Ik ben het met je eens over de nieuwe cast. Johnny Storm is nu dus geadopteerd? Ik ben niet racistisch ofzo maar wtf is dat voor casting choise? En dan Mr Fantastic? Die er super jong uit ziet en Doctor Doom ook.
    Ik ga hem denk ik niet kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Trouwens ik ga een Bucky of Steve verhaal beginnen, maar ik weet niet wanneer want ik heb nog geen plot. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens over de nieuwe cast. Johnny Storm is nu dus geadopteerd? Ik ben niet racistisch ofzo maar wtf is dat voor casting choise? En dan Mr Fantastic? Die er super jong uit ziet en Doctor Doom ook.
    Ik ga hem denk ik niet kijken.


    Gelukkig las ik ergens dat de cast niet zeker zou zijn of zo. En anders gaan we met z'n allen bij marvel aankloppen dat dit echt niet kan! XD


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nu weet ik dat Harley Quinn van DC Comics is, maar zou ik haar kunnen shippen? _O_
    Je mag me overigens eveneens wel bij X - men zetten, I like it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SuperSoldier schreef:
    (...)

    Gelukkig las ik ergens dat de cast niet zeker zou zijn of zo. En anders gaan we met z'n allen bij marvel aankloppen dat dit echt niet kan! XD


    De rechten van Fantastic Four liggen bij Sony/Fox net zoals Spider-Man en X-Men helaas niet bij Marvel zelf dan hadden ze het wel heel anders gedaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Murdock schreef:
    Nu weet ik dat Harley Quinn van DC Comics is, maar zou ik haar kunnen shippen? _O_
    Je mag me overigens eveneens wel bij X - men zetten, I like it.


    Harleeey! Zij is geweldig. Heb van de week de nieuwe animatie film Batman: Assault on Arkham gekeken waar Harley ook in voor komt. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)

    De rechten van Fantastic Four liggen bij Sony/Fox net zoals Spider-Man en X-Men helaas niet bij Marvel zelf dan hadden ze het wel heel anders gedaan.


    Mja, dan maar naar Sony of Fox.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stalia schreef:
    (...)
    Harleeey! Zij is geweldig. Heb van de week de nieuwe animatie film Batman: Assault on Arkham gekeken waar Harley ook in voor komt. _O_

    Noway, shit - die moét ik zien. Hoe was 'ie?
    Dus even voor de goede orde, ik kan er gewoon bij met Harley?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Noway, shit - die moét ik zien. Hoe was 'ie?
    Dus even voor de goede orde, ik kan er gewoon bij met Harley?


    Ik vond hem geweldig. De film draait meer op de Suicide Squad dan Bats dus meer Harley. :3
    Dat andere moet je aan Dunbar vragen I guess.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)
    Ik vond hem geweldig. De film draait meer op de Suicide Squad dan Bats dus meer Harley. :3
    Dat andere moet je aan Dunbar vragen I guess.

    Dat klinkt geweldig. De Suicide Squad vind ik toch al gaver; baddies. Maar vooral - Harleeeey.

    @ Dunbar: Kan ik op de lijst komen met Harley Quinn / X - men?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Dat klinkt geweldig. De Suicide Squad vind ik toch al gaver; baddies. Maar vooral - Harleeeey.

    @ Dunbar: Kan ik op de lijst komen met Harley Quinn / X - men?


    Indeed. Er gaan ook geruchten over een Suicide Squad spin off van Arrow omdat het vele goede reacties kreeg in seizoen 2.

    En dan even weer richting Marvel Een film over Jessica Drew/Spiderwoman in de maak?.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)

    Indeed. Er gaan ook geruchten over een Suicide Squad spin off van Arrow omdat het vele goede reacties kreeg in seizoen 2.

    En dan even weer richting Marvel Een film over Jessica Drew/Spiderwoman in de maak?.


    Ik ben eerlijk gezegd meer fan van de mannelijke Spiderman, dus ben wel benieuwd hoe een Spiderwoman film uit zou pakken :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stalia schreef:
    (...)
    Indeed. Er gaan ook geruchten over een Suicide Squad spin off van Arrow omdat het vele goede reacties kreeg in seizoen 2.

    En dan even weer richting Marvel Een film over Jessica Drew/Spiderwoman in de maak?.

    Arrow ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen. Hoewel ik er wel meermaals over gehoord heb.
    En ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar Spiderwoman, hoewel ik nog geen bepaalde opinie erover gevormd heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Dat klinkt geweldig. De Suicide Squad vind ik toch al gaver; baddies. Maar vooral - Harleeeey.

    @ Dunbar: Kan ik op de lijst komen met Harley Quinn / X - men?
    X-men wel, die andere is van DC Comics, daar zou ik ook een fantopic over kunnen maken, maar die eer laat ik aan iemand anders :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque