• Ik zit op een aantal sites waar je, als je username wordt gebruikt in een zin van iemand, een melding krijgt in je inbox.
    Het gaat dan als volgt;
    Iemand typ jouw naam als een linkje. Bijv; PianoMan. Wanneer die persoon dit dan doet krijg je een berichtje in de inbox. Zo weet je dat iemand jou benoemd heeft in zijn/haar reactie en dan kun je makkelijker teruglezen en antwoorden. Zo hoef je niet altijd terug te lezen of iemand jou heeft benoemd of niet.

    Iemand hier voor of tegen?
    Waarom wel en waarom niet dan?

    Zou eventueel ook kunnen;

    Assassin schreef:
    Of met een ping, zoals op Flight Rising. Dan moet je er eerst @ voorstellen zodat het niet gebeurd in wedstrijdtopics, RPG topics in de beginposten enzo.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 18:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Antisocial schreef:
    Twijfelgeval.


    Misschien op het topic wel, maar in GB's en PB's niet in geval van WvW. enz.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Voor, zeker met die @ erbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is al een keer voorgesteld geweest. Toen verdeelde meningen.

    Ik ben nog steeds van dezelfde mening. Ik vind het taggen allemaal wel oké (indien instelbaar), maar je moet het ook uit kunnen zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dauth schreef:
    Voor, zeker met die @ erbij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DiNozzo schreef:
    Voor. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Voor, als je het kan uitschakelen. Ik kijk altijd standaard in de topics waar ik op heb gereageerd of er een reactie op is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Voor, als je het kan uitschakelen. Ik kijk altijd standaard in de topics waar ik op heb gereageerd of er een reactie op is.


    16 - 09 - '17

    Voor, als je het wel kan uitschakelen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    voor


    Treat people with kindness

    Ik ben tegen, omdat ik dan echt veel te veel berichtjes binnen zou krijgen. Dan kan je wel zeggen dat je er dan geen @ voor moet zetten of het als een userlink moet noemen, maar dan wordt het juist wel lastig om de namen terug te vinden.
    Dus tegen, omdat het voor chaos zorgt. Maar als je het uit kan zetten, maakt het niet heel veel meer uit. Toch lijkt het me overbodig om te maken.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 16:09 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Niet per se nodig, maar ben toch voor :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik heb het ook al eens voorgesteld maar toen werd het afgewezen met de commentaar 'Quizlet is geen sociale media'... :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het een goed idee!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tegen.
    Ik vind het namelijk niet echt een prioriteit hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.