• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

    Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Corday schreef:
    Haal mij maar van de lijst, want ik kan toch niet.


    Ah jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kunt mij van de lijst halen.. Ik heb al mijn geld nodig voor mijn reis naar Engeland, en om dan zo'n 50 euro op een dag uit te geven is toch best veel. Jammer, want ik had heel graag willen komen maar ik ga liever naar Engeland.

    Leda schreef:
    Je kunt mij van de lijst halen.. Ik heb al mijn geld nodig voor mijn reis naar Engeland, en om dan zo'n 50 euro op een dag uit te geven is toch best veel. Jammer, want ik had heel graag willen komen maar ik ga liever naar Engeland.


    Je kunt voor vijftien euro de hele dag treinen met een kaartje van de Kruidvat. (:
    Zoals je kunt zien heb ik trouwens al wel gereserveerd, ook voor jou gezien je had aangegeven dat je zeker meeging, dus als je echt niet mee kunt moet je even een belletje doen naar de Lasergame. Het telefoonnummer enzo staat in de beginpost. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 23:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe laat & waar spreken we zegmaar af in Utrecht? Want dan kan ik morgen even afspreken met mijn werk tot hoe laat ik 's ochtends kan doorwerken... (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik stel voor... 12:00 uur op CS bij de starbucks? En degene die dat niet redden kunnen om 14:00 uur bij de lasergame staan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik stel voor... 12:00 uur op CS bij de starbucks? En degene die dat niet redden kunnen om 14:00 uur bij de lasergame staan? (:

    Oké helemaal prima! ^^ Dan laat ik weten welke van de twee het gaat worden, afhankelijk van mijn werk... Woensdag begin ik met de caissière opleiding~ Spannend :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    (...)
    Oké helemaal prima! ^^ Dan laat ik weten welke van de twee het gaat worden, afhankelijk van mijn werk... Woensdag begin ik met de caissière opleiding~ Spannend :3


    Hehe, succes alvast! Het is niet heel ingewikkeld haha, dus het komt vast goed. (:
    Spreekt uit ervaring.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hehe, succes alvast! Het is niet heel ingewikkeld haha, dus het komt vast goed. (:
    Spreekt uit ervaring.


    Thnx :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Okee het is helemaal geregeld! Ik heb gwn vrij op zaterdag C:
    Ik wil ook een whatsapp of facebook groep voorstellen, want de meesten hier ken ik zelf niet & dan kan iedereen een beetje kennis maken? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik vind beiden oké. Al erger ik me eerder aan een groepswhatsapp dan aan een groepschat. Maar ik weet niet of iemand het een probleem vindt om mensen op facebook toe te voegen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik vind beiden oké. Al erger ik me eerder aan een groepswhatsapp dan aan een groepschat. Maar ik weet niet of iemand het een probleem vindt om mensen op facebook toe te voegen.


    Voor zo'n chat hoef je niet iedereen toegevoegd te hebben. Alleen de maker ervan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh ja, dat is waar ook. xD
    Nou als iedereen die erin wil mij dan even toevoegt die erbij wil? Dit is mijn pagina. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Oh ja, dat is waar ook. xD
    Nou als iedereen die erin wil mij dan even toevoegt die erbij wil? Dit is mijn pagina. (:


    Sorry, ik pas voor de Facebook groep.
    Ik hoor het wel van Lieke en zo. (:

    Mijn ouders zien namelijk mijn contacten en omdat ik jou niet in het echt ken ;p

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:44 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Sorry, ik pas voor de Facebook groep.
    Ik hoor het wel van Lieke en zo. (:

    Mijn ouders zien namelijk mijn contacten en omdat ik jou niet in het echt ken ;p


    Haha ik vind het best hoor. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tenace schreef:
    (...)

    Sorry, ik pas voor de Facebook groep.
    Ik hoor het wel van Lieke en zo. (:

    Mijn ouders zien namelijk mijn contacten en omdat ik jou niet in het echt ken ;p


    Oh, maar Lieke kan trouwens ook gewoon jou toevoegen, dat hoef ik niet per se te doen.


    Every villain is a hero in his own mind.