• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

    Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Espada schreef:
    Als er iemand voor mij in de plaats komt, dan zal ik niet bellen? Of is dat juist onhandig


    Ik heb niks meer van Leda gehoord, ondanks dat ik nog een extra bericht heb gehoord, dus het zou fijn zijn als jij wel zou willen afbellen. Ze zijn dicht op maandag en dinsdag, dus misschien kun je het even afwachten tot woensdag en dan - indien er niemand bij komt - direct voor twee mensen afbellen?
    Mochten er wel mensen bijkomen dan kunnen die natuurlijk in jouw plek gaan. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik heb niks meer van Leda gehoord, ondanks dat ik nog een extra bericht heb gehoord, dus het zou fijn zijn als jij wel zou willen afbellen. Ze zijn dicht op maandag en dinsdag, dus misschien kun je het even afwachten tot woensdag en dan - indien er niemand bij komt - direct voor twee mensen afbellen?
    Mochten er wel mensen bijkomen dan kunnen die natuurlijk in jouw plek gaan. ;)

    Prima! Zal ik doen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Heey
    Het spijt mij echt enorm, maar ik kan uiteindelijk niet :/ ik vind dit echt super lullig om af te zeggen maar er was helaas geen andere oplossing.. Ik leg t even uit onder de spoiler ^^

    Het zit namelijk zo, 19 juli ga ik met m'n familie op Alpentrektocht. Hiervoor is het handig een paar keer te trainen. Dit was de afgelopen maand bijna niet mogelijk. Ik ben op reis naar Griekenland geweest, had theatershows en alle extra's die daarbij kijken komen, had mijn laatste toetsweek en ben erg veel bezig met mijn profielwerkstuk. Dus hopelijk vinden jullie het niet een slaap excuus van mij om niet te komen. Het trainen voor de vakantie is daardoor er erg bij ingeschoten en mijn ouders hebben gevraagd of we het toch nog deze op zaterdag konden doen. Het is eigenlijk de enige mogelijkheid nog in deze laatste anderhalve week, dus heb ik gezegd dat ik het goed vond om dit toch af te zeggen.
    Sommige mensen kunnen het misschien suf vinden :x maar het is bijvoorbeeld echt mijn om ooit lopend naar Rome te gaan dus ik vind dit best belangrijk. Het spijt mij echt, speciaal omdat m'n lasergamebuddy me nu zal moeten missen! Hopelijk gaat het voor jullie wel door!!

    Heel veel plezier iedereen!
    Moet ik voor mezelf af bellen of kan Espada dat voor mij doen?
    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Balen dit. :/
    Maar goed, we maken het wel leuk. C:
    Het afbellen moet je even met Espada overleggen. Als het maar gedaan wordt want anders is het zonde van jullie geld. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, dit is me helemaal ontgaan. Ik ben confiance, wat nu Rejects is. Ik heb die dag een feestje, dus weet nog niet zeker of het gaat lukken. Waarschijnlijk ga ik dan zeker niet mee met het lasergamen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jammer. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nu zo veel mensen afzeggen vraag ik me af of het nog zo leuk om te gaan lasergamen? :X


    wat was dit ookalweer

    Ik kan ook niet, krijg net te horen dat ik last minute moet werken omdat ze het anders niet geregeld krijgen :(

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:19 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Tenace schreef:
    Nu zo veel mensen afzeggen vraag ik me af of het nog zo leuk om te gaan lasergamen? :X


    Ja hoor. Lasergamen is altijd leuk en er doen sowieso ook andere mensen mee. :')
    Ik heb het ook wel eens met een vrijgezellenfeest gedaan en toen waren we ook maar met zijn vijven en dat was ook heel gezellig.^^

    En de mensen die nu afzeggen stonden sowieso nog op misschien, hè. ;)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 15:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja hoor. Lasergamen is altijd leuk en er doen sowieso ook andere mensen mee. :')
    Ik heb het ook wel eens met een vrijgezellenfeest gedaan en toen waren we ook maar met zijn vijven en dat was ook heel gezellig.^^

    En de mensen die nu afzeggen stonden sowieso nog op misschien, hè. ;)


    Okido ^^

    Ohh hehe, ik dacht dat hun zeker gingen en dat we daarom nog maar met 6 of 7 waren. En misschien zeggen anderen nog af of zo :')


    wat was dit ookalweer

    We zijn ook nog maar met zijn zevenen en omdat Meike en jij maar met één rondje willen mee doen, zijn we een rondje maar met zijn vijven. Maar ach, er doen ook gewoon andere mensen mee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hm, ik zou misschien wel willen... Moet mijn moeder het wel goed vinden...
    (stiekem is dit ook een MT bericht)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Hm, ik zou misschien wel willen... Moet mijn moeder het wel goed vinden...
    (stiekem is dit ook een MT bericht)


    Oeh, dat zou leuk zijn!^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maka schreef:
    Hm, ik zou misschien wel willen... Moet mijn moeder het wel goed vinden...
    (stiekem is dit ook een MT bericht)


    Jaaaaaaaaaaah, Evaaaaaa c:


    wat was dit ookalweer

    Tholomew > Mako
    Weet niet meer of ik dat al had gezegd xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes