• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

    Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik probeer wat ik kan :3

    Maar hoe laat zou het ongeveer eindigen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het lasergamen duurt hooguit een uur, dus daar zijn we om 15:15 mee klaar.
    Daarna kunnen we de stad in, maar kan in principe iedereen gaan wanneer zij wil.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry people, Het mag niet:(
    Mijn moeder keurt het dus af...
    1. Ze vindt dat ik te jong ben. (terwijl ik slechts bij de wat jongere mensen hoor, en er ook mensen van ongeveer mijn leeftijd zijn...)
    2. Ze vindt dat ik zou moeten gaan die ik ook buiten Quizlet ken.

    *zucht* Wanneer leert ze nou eens dat ik heus wel zelfstandig genoeg ben...?


    Woont er iemand anders van jullie trouwens in Amersfoort?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Sorry people, Het mag niet:(
    Mijn moeder keurt het dus af...
    1. Ze vindt dat ik te jong ben. (terwijl ik slechts bij de wat jongere mensen hoor, en er ook mensen van ongeveer mijn leeftijd zijn...)
    2. Ze vindt dat ik zou moeten gaan die ik ook buiten Quizlet ken.

    *zucht* Wanneer leert ze nou eens dat ik heus wel zelfstandig genoeg ben...?


    Woont er iemand anders van jullie trouwens in Amersfoort?


    Er zijn hier geloof ik 3 mensen uit Amersfoort en ik zit er op school :')


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    (...)

    Er zijn hier geloof ik 3 mensen uit Amersfoort en ik zit er op school :')

    Echt? oh haha. Misschien is het een idee als ik nou even heel snel een van hen leer kennen?
    Zit je op het Corderius?:P
    Hehehe, je hoeft niet te antwoorden als je daar geen zin in hebt hoorxD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik, Lieke en Meike komen uit Amersfoort (:


    wat was dit ookalweer

    Maka schreef:
    (...)
    Echt? oh haha. Misschien is het een idee als ik nou even heel snel een van hen leer kennen?
    Zit je op het Corderius?:P
    Hehehe, je hoeft niet te antwoorden als je daar geen zin in hebt hoorxD


    Ik wil je anders wel leren kennen :3


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik wil je anders wel leren kennen :3

    Welke school? c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Echt? oh haha. Misschien is het een idee als ik nou even heel snel een van hen leer kennen?
    Zit je op het Corderius?:P
    Hehehe, je hoeft niet te antwoorden als je daar geen zin in hebt hoorxD


    Nope, JvO. Kende er wel mensen. Maar haha, you can try.


    Stenenlikker

    Maka schreef:
    (...)
    Welke school? c:


    Vathorst College, maar ik woon in de buurt van het centrum. Daar kunnen we dan ook misschien een keer chillen c:


    wat was dit ookalweer

    Nou iemand van jullie ooit gehoord van de naam Eva de Kok?:P

    Is het raar dat ik mijn achternaam zeg? Ach, ik heb hier toch geen geheimen ofseu:P En als het rar is, dan is dat maar raar:P


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Nou iemand van jullie ooit gehoord van de naam Eva de Kok?:P
    Is het raar dat ik mijn achternaam zeg? Ach, ik heb hier toch geen geheimen ofseu:P En als het rar is, dan is dat maar raar:P


    Nope, jammer x)

    Mij boeit het ook niet heel veel, aangezien je nogal weinig kan doen met mijn achternaam. c:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Nope, jammer x)

    Mij boeit het ook niet heel veel, aangezien je nogal weinig kan doen met mijn achternaam. c:

    Ja idd, ik bedoel ook, al zou je weten wie ik ben of waar ik woon of zo, waar zou iemand me mee kunnen bedreigen ofzo? Ik ben er niet echt heel bang voor.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Ja idd, ik bedoel ook, al zou je weten wie ik ben of waar ik woon of zo, waar zou iemand me mee kunnen bedreigen ofzo? Ik ben er niet echt heel bang voor.


    Nou dat je uh... Enorm sexy bent en ik ga zeggen dat je dat niet bent? :3
    Nee maar even weer OT. Ik wil je anders wel een keer meeten x'D


    wat was dit ookalweer

    Hmm, zal ik dan maar nog even wachten met afbellen? Ik heb ook alvast met Esther overlegd, dat ik ook haar dan meteen afbel.


    Medb - Pronouced as [me-èv]