• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Om 12:00 meeten we bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Om 14:10 zullen we gaan lasergamen.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Arqueiro • Belle • 16 • Zeist
    Mako • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    HopeNow • Meike • 13 • Amersfoort

    Misschien:
    Confiance • 14
    Emrys • Tara • 16
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Ik heb nu gereserveerd voor de elf mensen die zich aangemeld hebben. Meer mensen zouden kunnen, mits er plek is. Je kunt je dan zelf aanmelden door even te bellen naar 030 272 34 14. We hebben gereserveerd om 14:10, voor twee rondjes. Ik heb gereserveerd onder de naam de Vries. (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tenace schreef:
    (...)

    Sorry, ik pas voor de Facebook groep.
    Ik hoor het wel van Lieke en zo. (:

    Mijn ouders zien namelijk mijn contacten en omdat ik jou niet in het echt ken ;p

    Dat is wel begrijpelijk, gelukkig vertrouwen mijn ouders me met meeting stuff met vreemden enzo xd
    Daar heb ik nogal geluk mee denk ik ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik pas ook voor de FB groep aangezien ik geen FB heb ^^
    Btw gaat Leda dou nog mee want anders reis ik een beetje alleen :S

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Ik pas ook voor de FB groep aangezien ik geen FB heb ^^
    Btw gaat Leda dou nog mee want anders reis ik een beetje alleen :S

    Xoxo


    Al het nuttige komt hier nog wel, denk ik. ^^


    wat was dit ookalweer

    Espada schreef:
    (...)
    Dat is wel begrijpelijk, gelukkig vertrouwen mijn ouders me met meeting stuff met vreemden enzo xd
    Daar heb ik nogal geluk mee denk ik ^^


    You lucky bastard. Maar ze weten niet eens dat ik Quizlet heb dus tja


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    You lucky bastard. Maar ze weten niet eens dat ik Quizlet heb dus tja

    Oh, je moet gwn een keertje vrolijk brengen dat het een leuke website is en dat ze dan ook gelijk even een kijkje kunnen nemen ofzo. Dan zien ze vanzelf dat het erg aardig is allemaal. Tenminste, zo het ik het gedaan & het werkte ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    (...)
    Oh, je moet gwn een keertje vrolijk brengen dat het een leuke website is en dat ze dan ook gelijk even een kijkje kunnen nemen ofzo. Dan zien ze vanzelf dat het erg aardig is allemaal. Tenminste, zo het ik het gedaan & het werkte ^^


    Depends on hoe internetfobisch je ouders zijn denk ik xD
    Ik bedoel.. Het is maar een site. Vol tieners en als je ouders weten dat ze een normaal kind hebben, weten ze ook dat je daar geen vage foto's op plaatst of zo :dp en laat ze de huisregels lezen! Kan vast wel voor rust zorgen (:
    Maar mijn ouders weten het ook niet... niet écht. Mijn moeder weet wel dat ik 'accounts' heb op van alles en dat ik creatief bezig ben met mensjes die ik niet in real life ken, maar verder niks. Verder gaat het ze ook niet aan denk ik. Daarin moeten ze je toch eens vertrouwen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ^ Je hebt helemaal gelijk hoor!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik kom by the way om 12 uur! Dus ik zie de mensen bij de Starbucks.

    Misschien is het handig als iedereen dat van te voren even laat weten zodat we niemand achterlaten :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wss ook 12 uur. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik ben er ook om 12 uur. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meiden T.T
    Ik zie dus dat ik ALSNOG ben indeeld op zaterdag op mn werk van 14:00 tot 17:00. Het kon niet anders, ik kan nog wel rondvragen of ik met iemand kan ruilen, maar zoals t er nu uit ziet gaat het dus niet lukken :c Ik voel me er echt heel lullig over, want ik dacht dat ik alles al had geregeld, maar dus alsnog niet. Maar ik wil het nog heel eventjes afwachten, misschien kan ik nog met iemand ruilen (kleine kans). Maar als ik dus officieel niet kan, dan zal ik zelf wel even de lasergame bellen.

    Snik :(


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Meiden T.T
    Ik zie dus dat ik ALSNOG ben indeeld op zaterdag op mn werk van 14:00 tot 17:00. Het kon niet anders, ik kan nog wel rondvragen of ik met iemand kan ruilen, maar zoals t er nu uit ziet gaat het dus niet lukken :c Ik voel me er echt heel lullig over, want ik dacht dat ik alles al had geregeld, maar dus alsnog niet. Maar ik wil het nog heel eventjes afwachten, misschien kan ik nog met iemand ruilen (kleine kans). Maar als ik dus officieel niet kan, dan zal ik zelf wel even de lasergame bellen.

    Snik :(



    NEEEEEEE D:


    wat was dit ookalweer

    Espada schreef:
    Meiden T.T
    Ik zie dus dat ik ALSNOG ben indeeld op zaterdag op mn werk van 14:00 tot 17:00. Het kon niet anders, ik kan nog wel rondvragen of ik met iemand kan ruilen, maar zoals t er nu uit ziet gaat het dus niet lukken :c Ik voel me er echt heel lullig over, want ik dacht dat ik alles al had geregeld, maar dus alsnog niet. Maar ik wil het nog heel eventjes afwachten, misschien kan ik nog met iemand ruilen (kleine kans). Maar als ik dus officieel niet kan, dan zal ik zelf wel even de lasergame bellen.

    Snik :(


    Naah D:
    Zijn ze lekker op tijd mee. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, echt ongelofelijk irritant


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Ja, echt ongelofelijk irritant


    Maar heb je geen bevestiging dat je vrij hebt gevraagd ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.