• Omdat ik weet dat het soms heel erg lastig is om reactie te krijgen op je stories, wil ik jullie helpen en je stories lezen.
    Ikzelf lees vooral romantische drama's met onbekende personen, maar voel je vrij om alles te posten wat je wilt dat ik lees.
    Ik beloof dat ik
    - op z'n minst twee hoofdstukken lees.
    - mijn mening uitgebreid achterlaat.
    - je spellings/typfouten voor je wil aanduiden.
    - dat in minder dan een week tijd doe.

    Groetjes,
    Nina

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik ben pas begonnen aan een nieuw verhaal. Het is iets heel anders dan ik normaal doe, dus een menig is altijd welkom. Het heeft wel nog alleen maar een proloog, maar ik ben bezig met het eerste hoofdstuk. Het heet 'Alledaags?' en ik denk wel dat je het zult vinden. En meer heb ik eigenlijk niet te zeggen...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Philocalist schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar je kan toch ook wel op een vriendelijke manier reageren? Je hoeft haar niet af te beulen omdat haar topic toevallig verkeerd staat. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje erover dat je hier al kwaad van wordt, maar goed, iedereen is zoals hij/zij is.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sorry hoor, maar je kan toch ook wel op een vriendelijke manier reageren? Je hoeft haar niet af te beulen omdat haar topic toevallig verkeerd staat. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje erover dat je hier al kwaad van wordt, maar goed, iedereen is zoals hij/zij is.


    Dankjewel, lief van je.
    Ik vind het oké dat iedereen zijn mening deelt, daar heb ik echt totaal geen probleem mee. Het topic is al verplaatst. Ik vind wel dat het geheel overbodig is om meteen woedend te worden over iets wat er eigenlijk helemaal niet toe doet...
    Maar ja, zoals je zegt, iedereen zoals hij is.
    x Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Nou, ook bèta's vinden het fijn om feedback op hun werk te krijgen, hoor. ^^
    Ik vind het lief dat je het wilt doen. (:

    Dus hier één van mijn verhalen. Het is wel een fanfictie, maar zeker romantische drama.
    (Alleen nog niet in hoofdstuk één en twee, haha.)

    Courage


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een aantal one shots geschreven en ik zou erg graag wat meningen willen hebben, voordat ik aan een fan fiction begin.. (:
    Game of Thrones One Shots

    De sneeuwengel

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een verhaal over een meisje dat alles verliest en lijkt te gaan sterven, maar juist dan tot leven komt.

    ~Fantasy, onbekende personnen
    ~Geschreven door Pientie
    ~Gestart: 24-6-2014
    ~eind: ?




    Het lijkt me erug leuk als je mijn story leest ^.^


    ~My Mind Is Free~




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction en het is volledig nederlands. Het is niet echt heel... romantisch, maar er zit wel drama in :Y) Ik ben nog maar net begonnen (te activeren, in Word ben ik al veel verder), dus feedback zou geweldig zijn! Dan kan ik het direct meenemen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 17:16 ]


    For those I love, I will sacrifice

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?


    × Nepenthe (n.) something or someone that can make you forget grief of suffering


    ×Prologue

    Terwijl de regendruppels op een specifiek ritme tegen het raam aantikten, zag ik in de verte Shawn lopen. Hij zag er verwaarloosd uit, niet zoals anders. Toen hij naderde liet ik vlug het gordijn weer los en keek de andere kant op, zodat Shawn niet zou merken dat ik nog interesse in hem had, zodat hij dacht dat ik hem vergeten had. Maar dat was maar schijn, want ik ging kapot aan het feit dat we geen contact meer hebben. Voorzichtig liet ik mijn vinger weer langs het gordijn glijden en bracht het een beetje opzij. Op dat moment kon ik niet geloven wat ik zag, Shawn lag op de weg, waarschijnlijk wachtend op een auto die hem van zijn leven zou beroven. Zonder maar een seconde te aarzelen rende ik naar beneden. "Cole, wat is er?" vroeg mijn moeder bezorgd. Ik besloot toen maar om haar te negeren en snelde naar buiten. In de verte zag ik een auto, die in volle snelheid onze richting opkwam. "Shawn, sta op!" schreeuwde ik luidkeels. Maar hij bleef liggen, zonder een woord te zeggen. De auto was inmiddels al dicht in de buurt, het was alsof ik aan de grond genageld was. Na een paar seconden rende ik naar hem toe en probeerde hem naar de overkant te brengen. Maar tevergeefs, hij duwde me weg waardoor ik naast hem belandde. Vlug keek ik achter me om te kijken waar de auto was, maar de lichten verblindden mijn ogen.

    En daarna werd alles zwart voor mijn ogen.



    Genre: Onbekende personen


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Een fanfic over: Harry Styles.
    "You are my only hope.
    Please take me away from this hell."
    And she did.


    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Oh dit is handig! Zou je de laatste hoofdstukken van mijn story willen lezen, en een feedback geven? She looks so perfect


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep




    ''Now go stand in the corner and think about what you did.''


    Soon he's gonna find
    Stealing other people's toys
    On the playground won't make you
    Many friends

    He should keep in mind:
    There is nothing I do
    better than revenge.





    She's not a saint,
    And she's not what you think,
    She's an actress, whoa.






    Retribution betekent in het Nederlands vergelding. Dat is een ander woord voor wraakneming of straf.


    Soundtrack.
    • Nederlands geschreven en gesproken.
    • Neem alsjeblieft een abo, want ik waarschuw niet.
    AIterego©
    • Ik schrijf wanneer ik wil.


    Als je feedback geeft, wil je dat dan onder een spoiler doen? Alvast bedankt. (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 22:21 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/





    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =