• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ga zo posten ik ga nu naar huis fietsen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke ik ga het NU lezen en ik ben al bang voor wat ik ga lezen X')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik Campbell naar jullie toe 'toevallig.' laten komen of gaan jullie hem vinden? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maakt niet uitt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maakt niet uitt (:


    ohgod ik haat je George; En Fred :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je moet nog reageren met ginneh (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    Ik keek boos Draco aan. Altijd dacht hij maar dat hij beter was en liep hij met zijn arrogante gezicht door de zalen. Ik wilde hem de waarheid vertellen maar Ralf kwam naast mij staan.
    ‘Ik heb het gedaan Gin.’ Geschokt keek ik hem aan. ‘Hét?’ Hij negeerde mijn opmerking en ratelde door; ‘Versierd, gekust, wat een jongen maar voorover kan hebben om George Weasley te krijgen, deed ik. En nu ben ik kotsmisselijk en moe.’ Een glimlach verscheen rond mijn lippen en met moeite proesten ik het niet uit. Dat ik júist dat gemist heb door Draco te volgen. Soms was ik zo dom. Ik wist zeker als ik mijn vriendje met mijn broer had zien flirten ik het niet droog gehouden zou hebben.
    Hij drukte zijn mouw tegen zijn lippen aan waardoor ik een poging deed om medelijden in mijn gezicht te krijgen wat faliekant mislukte.
    ‘Enuh.. ben ik zo slecht in zoenen?’
    Ik pakte zijn handen en keek hem aan met een grijns. Het was te merken dat hij zijn best had gedaan en minstens een trauma opgelopen heeft. ‘Dat moet ik eerst beoordelen.’ Ik drukte zachtjes mijn lippen op de zijne en stopte de kus met nog steeds een grijns op mijn gezicht.
    ‘Of wil je liever mijn broers lippen voelen?’

    Campbell Saunders

    Dankbaar liep ik weg van de oude grijze man die met Karkarov ging praten. Ergens had ik het gevoel dat professor Perkamentus meer wist over dan eigenlijk mocht. Iets wat mij niet deerde omdat dankzij hem ik een uitstel van mijn straf heb gekregen. Perkamentus stond er juist op dat ik lessen ging volgen waar Karkarov het niet mee eens was. Uiteindelijk mocht ik alleen lessen volgen met de Zwadderaars en zodra de maand voorbij was moest ik me weer focusen op Zwerkbal. Perkamentus had mij toen een duwtje richting de deur gegeven zodat ik verlost was voor Karkarov. Voor nu. Eigenlijk wist ik dat Karkarov verwachten dat ik wachtte achter de deur op hem maar ik was gewoon weg gelopen. Ik wist niet waar ik de plotseling dat lef vandaan haalde. Misschien was dat wel door de woorden van Draco. Het maakt eigenlijk allemaal niet meer uit. Het enige wat wel uitmaakte is dat ik voor de zoveelste keer verdwaald was in het kasteel. Ik merkte hoe de schilderijen naar me wezen en aanstaarde. Iets wat ze niet echt in het geheim deden. ‘Dat- dat bedoel ik dus.’ Verbaasd keek ik op waar het stemgeluid vandaan kwam en zag ik een identieke tweeling staan. Gelukkig. Mensen.
    ‘Wat ben ik blij dat jullie vind. Ik ben namelijk weer voor de zoveelste keer verdwaald in Zweinstein. Het is zo groot.’ Ik beet zachtjes op mijn lip. Ik had totaal geen idee welke van de twee George was. Ik kon geen enkel verschil ontdekken. Het was vast een dagtaak voor hun moeder.
    ‘Het spijt me voor mijn reactie vanmiddag, maar ik had geen idee wat ik moest doen.’ Ik voelde mijn wangen licht rood worden omdat ik me redelijk ongemakkelijk voelde worden waardoor ik een beetje gênant aan mijn nek krabde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga eerst op Fred wachten, en met Ralf ga ik nu schrijven


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohgosh ('x ik ben bang voor Fred en George :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Ze pakte mijn handen vast en meteen voelde ik wat kippenvel aanbranden.
    ‘Dat moet ik eerst beoordelen.’ ze drukte haar lippen zachtjes op die van mij en een bom vol spreuken ontplofte in mijn maag. Wauw. Het hield te snel op voor mij toen ze zich weer terug trok en naar me grijnzende
     ‘Of wil je liever mijn broers lippen voelen?’
    Ik lachte een beetje alsof ik 30 bekers boterbier had gedronken en kwam na enkele secondes weer ten aarde.
    'Als jij dat wilt, zoen ik zelfs professor perkamentus.' En pas na enkele secondes later begon ik te grinniken.
    'Wat zij je tegen draco? Wat zij hij tegen jou? Komt hij in de familie of heb ik mijn taak voltooid?' Ookal wist ik nu gewoon dat George niets voelde voor Draco, ookal dat vroeg ik dit aan Ginny, omdat ii benieuwd was naar haar antwoord en wat draco tegen haar zei. Wie weet kuste draco hem juist, en voelde malfoy juist iets voor hem dan andersom.
    'Voelt Draco iets voor George? Ik kan hem ook zoenen als je wilt, zodat hij niet meer op George is.' Jokte ik geinnikend en liet een korte zucht. Ik heb geen idee waarom ik me zo zweverig voel, maar het gaf me een holle gevoel in mijn maag wat me goed liet doen. Ik weet niet waarom, maar het was erg fijn, die holle gevoel.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    is Ralf gay op George aan het worden ofzo x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neeeneeej, hij is hetero en weet nog niet op wie hij is op ginny na :Y) geen george, want ik speel hem ook al en het lijkt jou ook niet echt leuk om ieder keer hem de bespelen wanneer ik met ralf dicht bij hem in de buurt ben :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    is Ralf gay op George aan het worden ofzo x.o'


    maar het was erg fijn, die holle gevoel.

    Hij vind zijn depressie en angst fijn voelrn. Wie weet gaat hij zelfs beginnen zichzelf te snijden :o haha, neejoh


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    ‘Als jij dat wilt, zoen ik zelfs professor Perkamentus.’ Ik stak waarschuwend mijn vinger op. ‘Die is van mij.’ Plagend gaf ik hem een zacht duwtje.
    ‘Wat zei je tegen Draco? Wat zei hij tegen jou? Komt hij in de familie of heb ik mijn taak voltooid?’ ongemakkelijk keek ik bij zijn woorden naar de grond. Hij had praktisch gezegd dat mijn familie te min voor hem was. Eigenlijk had ik dat ook wel kunnen verwachten.
    ‘Ik denk hoef je niet bang te zijn om met hem wakker te worden ’s ochtends.’ Zei ik dan maar. Ik had geen zin om te zeggen dat hij weer rot opmerkingen over mijn familie had.
    ‘Voelt Draco iets voor George? Ik kan hem ook zoenen als je wilt, zodat hij niet meer op George is.’ ik haalde verontwaardigd een wenkbrauw omhoog. ‘Ik zou haast denken dat je liever met jongens zoent dan met meisjes en ik wilde net voor jouw sterke daad een beloning geven.’ Een glimlach speelde om mijn lippen. ‘Maar als jij dat wilt wil ik Draco wel halen, hoor.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat qas die beloning :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••