• Want volgensmij was deze er nog niet.
    Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamde in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!



    Members:
    Gabriëla // Gilinsky | Luke
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Caelestis | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 9:48 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Op Spotify. Maar de Play is niet groen en ik kan er niet op klikken.:W


    Heb je er twee keer op geklikt? Oke, dat was een domme vraag, natuurlijk doe je dat. Ik luister ook via Spotify en bij mij doet hij het wel gewoon.
    Of wacht, misschien is er een verschil, luister je via je telefoon of via de computer?


    'Darling, just hold on'

    Lipstein schreef:
    Ik heb wel het goede album. Spotify is toch gewoon gratis? Hij gaat bij mij automatisch op shuffle omdat ik niet premium versie heb.


    Jupp. Maar je hebt allemaal voordeeltjes met premium.
    En wist je dat als je een lieje luistert, de artiest ongeveer 1 cent krijgt 8D
    Luister je dus 100 liedjes, heeft die artiest 1 euro aan jou verdiend :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dukie schreef:
    (...)

    Heb je er twee keer op geklikt? Oke, dat was een domme vraag, natuurlijk doe je dat. Ik luister ook via Spotify en bij mij doet hij het wel gewoon.
    Of wacht, misschien is er een verschil, luister je via je telefoon of via de computer?

    Ik probeer beide. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Unsullied schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHA
    Ik was gister avond bang door een film :3

    Nee echt. D:
    Het ging zo: Ik was ergens. Toen ging iemand waarmee ik daar was, naar buiten. Ik ging mee. Toen ging ik op een bankje buiten zitten en de deur van zijn huis stond open. Ik kon recht naar binnen kijken en daar zat hij, dus ik was gehypnotiseerd. Toen kwam zijn vader eraan en die zei dat zijn zoon het ongemakkelijk vond dat ik hem aanstaarde omdat hij kon voelen dat ik hem zo hot vond. Dus toen was ik heel sad dat hij dat wist. :') En ik was bang voor die vader en voor hemzelf HAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Nee echt. D:
    Het ging zo: Ik was ergens. Toen ging iemand waarmee ik daar was, naar buiten. Ik ging mee. Toen ging ik op een bankje buiten zitten en de deur van zijn huis stond open. Ik kon recht naar binnen kijken en daar zat hij, dus ik was gehypnotiseerd. Toen kwam zijn vader eraan en die zei dat zijn zoon het ongemakkelijk vond dat ik hem aanstaarde omdat hij kon voelen dat ik hem zo hot vond. Dus toen was ik heel sad dat hij dat wist. :') En ik was bang voor die vader en voor hemzelf HAHAHAHA.


    :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik probeer beide. :c


    Hm, weird..

    Thanks daddy dat je nu even gaat stofzuigen, nu hoor ik niks, grmbl :s


    'Darling, just hold on'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    'CAUSE I'M NOT FINE AT ALL.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    Well, thank you, you too..


    'Darling, just hold on'

    Dukie schreef:
    (...)

    Hm, weird..

    Thanks daddy dat je nu even gaat stofzuigen, nu hoor ik niks, grmbl :s

    Aww poor you. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dukie schreef:



    Well, thank you, you too..


    Hahahaha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb gister "The Ring" gekeken. Er konden zelfs jongens uit m'n klas niet slapen doordat ze steeds het meisje voor zich zagen D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zit echt naar jullie posts te kijken en dan bedenk ik dat ik er echt maar heel weinig heb in vergelijking met jullie..

    Spammen ja?

    Nee haha, ik vind het wel prima zo.


    'Darling, just hold on'

    Memoria schreef:
    (...)
    Kan je me even geen link pben? :''D


    Ik heb spotify net gedownload op mijn mobiel, heb het een eeuwigheid niet gebruikt, dus idk hoe dat zit met links en zo :')

    Dukie schreef:
    Ik zit echt naar jullie posts te kijken en dan bedenk ik dat ik er echt maar heel weinig heb in vergelijking met jullie..

    Spammen ja?

    Nee haha, ik vind het wel prima zo.


    Haha, het komt nog wel. Het heeft bij mij ook even geduurd (krul)