• Meer voorbeelden kan je hier vinden.
    Tips & tricks voor photoshop kan je hier vinden.
    Aanvragen zijn open.

    Hey iedereen, ik maak covers op aanvraag.
    Hier is het lijstje:
    Titel:
    Wat/wie moet er op:
    Tagline: - moet niet -
    Extra's:

    Terms & Conditions:
    - Alleen aanvragen als je mijn covers gaat gebruiken.
    - Foto's zelf zoeken: van middelmatige grote en scherp genoeg.
    - Liefst de foto's met links of met spoiler in je aanvraag zetten. Anders wordt het te druk.
    - De tagline is het zinnetje dat bij je titel hoort.
    - Bij extra's kan je vanalles zetten: kleuren, lettertype's, sfeer, etc.
    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 18:54 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik weet niet echt welk plaatje ik wil want ik ben hier niet echt bekend mee, maar ik zoek wel een cover of foto voor bij mijn verhaal, misschien dat je mij kan helpen?

    Titel: Miracle (het is een engelstalige story dus misschien dat het ook handig zou zijn voor in het engels te werken?)

    Het verhaal gaat over Avia Sophie Miller een 16 jarige tiener die een auto crash heeft overleeft, in een coma heeft gelegen en wakker geworden is en eerst niet kon wandelen etc. maar dit toch na een eindje kon. Dokters en haar ouders noemen het een mirakel. Avia heeft voor een lange tijd thuis les gekregen, maar haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze net als normale tieners gewoon naar high school gaat. Dit verloopt wat moeilijk voor haar want tegenwoordig zijn tieners nogal cruel. Vrienden maakt ze niet echt tot op een dag ze Travis Jackson leert kennen een jongen die aan kanker heeft geleden en nu eindelijk alles terug op een rijtje krijgen, de twee worden na een lange tijd verliefd op elkaar, maar een relatie tussen de twee lijkt toch niet altijd even gemakkelijk als het lijkt.

    inleiding:

    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…


    Misschien kan jij mij helpen?


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    SilkeClark schreef:
    Ik weet niet echt welk plaatje ik wil want ik ben hier niet echt bekend mee, maar ik zoek wel een cover of foto voor bij mijn verhaal, misschien dat je mij kan helpen?

    Had je misschien iets specifiek in gedachten? Qua kleuren/plaatjes/sfeer?
    Dit vraag ik alleen om voor het beste resultaat te zorgen (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hughes schreef:
    (...)
    Had je misschien iets specifiek in gedachten? Qua kleuren/plaatjes/sfeer?
    Dit vraag ik alleen om voor het beste resultaat te zorgen (:


    Wel ik dacht misschien aan een koppel die hand in hand wandelen met de rug naar het scherm toe, mag een redelijk lichte sfeer zijn. Kleuren liefst zwart wit. Mocht je ook een foto kunnen gebruiken van Travis Clark (rost) en een meisje met lange zwarte haren (blank van huid en blauwe ogen) zou dat ook lief zijn maat dat hoeft niet :)

    Alvast bedankt


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    @SilkeClarke


    Is dit goed?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 16:15 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hughes schreef:
    @SilkeClarke


    Is dit goed?


    OMG LOVE IT!!! Dankjewel!!! :D


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Titel: The Boss' Daughter
    Wat/wie moet er op: Foto 1 - Foto 2 - Foto 3 - Foto 4
    Tagline: - moet niet -
    Extra's: Graag verticaal als het kan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    Titel: The Boss' Daughter

    Ik hoop dat de personages staan waar je ze wou ;D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hughes schreef:
    (...)
    Ik hoop dat de personages staan waar je ze wou ;D



    Hij is super! Hartstikke bedankt! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Titel: Difficould || Jacob Black
    Wat/wie moet er op: Jacob Black, kijk maar even voor een goede foto, wel een met kort haar (Shirtless is toegestaan, hehehehe)
    En voor het meisje: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/16/ab/1d/16ab1de7ab10d15ecceda7dd1a2db347.jpg
    Tagline: - moet niet -
    Extra's: Een beetje mysterieuse sfeer als dat kan


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Titel: De Kinderen van de Schaduw
    Beschrijving van de story:

    Het is niet echt een beschrijving, maar eerder een soort samenvatting voor mezelf. Hoe dan ook, misschien heb je er iets aan:

    Na jaren van oorlog en onrust in Westeros, bestijgt eindelijk iemand de IJzeren Troon. Het is niet Tommen Baratheon, noch Daenerys Targaryen, maar Stannis Baratheon die tot Koning van de Eerste Mensen en de Andalen word gekroond. Stannis krijgt het voor elkaar om de vrede te herstellen in de Zeven Koninkrijken en alle verraders worden onthoofd of verbannen. Niemand durft het tegen hem op te nemen. Huizen vallen uit elkaar en Stannis wijst nieuwe Heren aan, welke elk hun eigen symbool kiezen en een kasteel toegewezen kregen. Slechts één Huis blijft onveranderd, namelijk de Martells uit Dorne.
    Nu Stannis de IJzeren Troon bezit en regeert over het grootste deel van Westeros, doet hij geen moeite om zich bezig te houden met de Martells. Zij hebben zich jarenlang geïsoleerd achter de Rode Bergen, waardoor zij geen onmiddellijke bedreiging vormen.
    Twee generaties verstrijken en de kleinzoon van Shireen Baratheon wordt op zijn vierentwintigste koning van Westeros gekroond, nadat zijn broer werd vermoord door een geheim vennootschap van moordenaars, genaamd de Kinderen van de Schaduw. Er wordt gezegd dat het vennootschap gevormd werd toen de religie van de Heer van het Licht groeide in Westeros en de zoon van Koningin Shireen Baratheon alle Godenwouden verbrandde, evenals alle teksten en beelden van de Zeven. Nieuwe tradities en ceremonies werden op poten gezet en deze allemaal naar het idee van Melisandre van Asshai, de Rode Priesteres die na de overwinning van Stannis, Meesteres van Fluisteraars werd.
    Na haar dood, werd haar dochter Melisa - een bastaardkind van Stannis - Meesteres van Fluisteraars en de nieuwe Rode Priesteres. Op deze manier werd alweer een nieuwe traditie gevormd. Telkens een nieuwe koning werd gekroond zou hij die op diezelfde nacht een kind verwekken bij de Meesteres van Fluisteraars, ongeacht het leeftijdsverschil. Die nacht werd de Nacht van de Fluisteraars genoemd in de volksmond. Is het kind een jongen, word hij vermoord en word de Meesteres opnieuw bevrucht tot zij een dochter krijgt. Natuurlijk hebben die kinderen nooit aanspraak op de troon, zelf niet wanneer de koning geen erfgenamen heeft.
    Dit verhaal gaat over de kleindochter van Sansa Stark en Petyr Baelish, voor de laatstgenoemden werden vermoord wegens verraad en samenzwering. Na de dood van haar grootmoeder werden Lyanna en haar moeder Catelyn Baelish opgevangen door de Kinderen van de Schaduw in het koude Noorden, omdat Sansa steevast bij haar geloof van de Oude Goden bleef evenals Catelyn.

    Username: Niet nodig, aangezien ik hem toch veel verander.
    Afbeeldingen:
    1. Kateryn Winnick is mijn face claim voor Lyanna: één, twee, drie, vier, vijf of zes
    2. De Kinderen van de Schaduw: één, twee of drie
    3. Koning Lyonel Baratheon met als face claim Joseph Morgan: één. Ik kan maar weinig goede foto's vinden.
    Sfeer: Spannend, een beetje duister.
    Horizontaal of verticaal: Verticaal
    Verder wensen: Een soort van middeleeuwse/Game of Thrones-ish lettertype, als dat kan (:

    Dit lijkt vast alsof ik een aanvraag heb gedaan bij een andere coverstore en dat heb gekopieerd, wat ook zo is, maar de maker van die covers heeft even een halt op de wachtlijst gezet waardoor het wel een maand kan duren voor mijn cover af is. Dus long story short: ik vraag mijn cover enkel hier aan. ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 14:30 ]


    kindness is never a burden.

    CrushOnLuke schreef:
    Titel: Difficould || Jacob Black

    Hier is ie dan:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Omgg smexy Jacob! Thankss!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    He!
    Ze zien er echt súper uit!

    Ik zou ook graag een cover hebben, want ik ben van plan om een verhaal te schrijven.. Maar ik weet nog niet echt over wat, enz.. Maar ik gebruik hem sowieso voor meerdere dingen! ;D (bijv. mijn blog!)
    Dus.. Als je hem wilt maken! ;á

    Foto's: 1.
    2.
    3.
    4.

    Ze hoeven niet alle vier gebruik te worden, obviously. Maar het liefst wel één met mens en één zonder mens. En dan dus 1 en 2 samen of 3 en 4 (ivm de uilen).

    Zou super zijn! ;D

    s]Voor mijn andere verhaal heb ik al een coveraanvraag. En dubbele vind ik stom! :x[/s


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb nog wat foto's toegevoegd aan mijn aanvraag zodat je uit meer kunt kiezen (:


    kindness is never a burden.

    Druid schreef:
    Ik heb nog wat foto's toegevoegd aan mijn aanvraag zodat je uit meer kunt kiezen (:

    Hier is hij, sorry dat het even duurde (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.