• Meer voorbeelden kan je hier vinden.
    Tips & tricks voor photoshop kan je hier vinden.
    Aanvragen zijn open.

    Hey iedereen, ik maak covers op aanvraag.
    Hier is het lijstje:
    Titel:
    Wat/wie moet er op:
    Tagline: - moet niet -
    Extra's:

    Terms & Conditions:
    - Alleen aanvragen als je mijn covers gaat gebruiken.
    - Foto's zelf zoeken: van middelmatige grote en scherp genoeg.
    - Liefst de foto's met links of met spoiler in je aanvraag zetten. Anders wordt het te druk.
    - De tagline is het zinnetje dat bij je titel hoort.
    - Bij extra's kan je vanalles zetten: kleuren, lettertype's, sfeer, etc.
    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 18:54 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Heyy, ik hoop dat je voor mij een cover wilt maken :)
    Titel: Carry Trough || Daley Blind
    Korte samenvatting: Het verhaal gaat over Louise die studeert voor masseur/fysiotherapeut. Voor haar studie mag ze mee met het Nederlands Elftal naar Brazilië om de spelers daar te masseren etc. Daar leert ze de mannen van het Nederlands Elftal kennen en zo ook de erg onzekere Daley Blind..
    Sfeer: Liefdevol, vriendschap, zoiets haha
    Maakt niet uit of het horizontaal of verticaal is, wat jou het beste uitkomt.
    Als tekst gewoon de titel van de story Carry Trough || Daley Blind
    Plaatjes:



    Wacht, ik stuur de plaatjes anders wel even via privé-berichten :)

    Stapper schreef:
    He!
    Ze zien er echt súper uit!

    Ik zou ook graag een cover hebben, want ik ben van plan om een verhaal te schrijven.. Maar ik weet nog niet echt over wat, enz.. Maar ik gebruik hem sowieso voor meerdere dingen! ;D (bijv. mijn blog!)
    Dus.. Als je hem wilt maken! ;á

    Ehm, is dit waarnaar je zocht?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 18:45 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Aye! Awesome! Dank u so muchh! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Titel: "Wake up and shine"
    Wat/wie moet er op:

    [rechtsboven]

    [midden onder]

    [linksboven] als het kan omgedraaid, dus dat hij met zijn gezicht naar het midden kijkt
    Extra's: Als het zou kunnen de foto's in elkaar vervaagd en dan in het midden de titel met de haakjes :)

    Alvast bedankt :)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 8:59 ]


    Firm believer of all that is magic

    FemkePayne schreef:
    Wacht, ik stuur de plaatjes anders wel even via privé-berichten :)

    Zo:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hughes schreef:
    (...)
    Zo:



    Wooooow, echt supermooi! Precies wat ik in gedachten had! Heel erg bedankt!! <3

    Titel: Down Under
    Wat/wie moet er op: (foto's liefst zelf zoeken aub) 1 2 3
    Tagline: -
    Extra's: -

    Aidan schreef:
    Titel: "Wake up and shine"

    Omdat 2 plaatjes zwart-wit waren, kon ik er niet zo veel mee doen maar ik hoop dat het goed is zo:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hughes schreef:
    (...)
    Omdat 2 plaatjes zwart-wit waren, kon ik er niet zo veel mee doen maar ik hoop dat het goed is zo:



    Die is ook gaaf, onwijs bedankt xoxo


    Firm believer of all that is magic

    Titel: Magical Prices

    Wat/wie moet er op:

    Een foto van de hoofdpersoon:
    - Keuze 1
    - Keuze 2
    - Keuze 3
    - Keuze 4
    - Keuze 5

    Een foto van een klok:
    - Keuze 1 (hier gaat mijn voorkeur naar uit van de twee)
    - Keuze 2
    Echt één van deze twee klokken, want het moet kwart over acht zijn op de klok.

    Een ansichtkaart:
    Keuze 1
    Keuze 2
    Keuze 3
    Keuze 4
    Keuze 5

    Als je een achtergrond nodig hebt, dan deze. Maar ik heb de cover het liefst niet te druk, dus echt alleen als je hem nodig hebt.

    Tagline: ONCE UPON A TIME

    Extra's: Verticaal. Ik vraag overigens bij meerdere mensen een cover aan, dus ik kijk later welke ik de mooiste vind. (: Tagline alleen erop als hij duidelijk zichtbaar en leesbaar is.

    SMASHDOTCOM schreef:
    Titel: Down Under
    Wat/wie moet er op: (foto's liefst zelf zoeken aub) 1 2 3
    Tagline: -
    Extra's: -




    @Daario
    Sorry, maar ik steek altijd veel tijd in covers maken en als er een kans is dat die dan niet gebruikt wordt is dat alleen maar verspilde tijd voor mij. Dus alleen als mijn cover zeker gebruikt wordt ga ik hem maken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 15:44 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Heyy heeyy,

    Ik heb twee Covers nodig, één voor een lopend verhaal, die moet dus niet te lang duren. en één verhaal dat nog moet starten.

    Lopend verhaal:

    titel: De sneeuwengel
    Wat/wie moet er op: foto 1
    En dan in mooie witte letters, midden bovenin De sneeuwengel
    En dan rechts onderin Geschreven door: Jerina Graag in zwarte letters. ^.^
    Tagline: Ik heb niet een vaste datum, maar het moet niet te lang duren. Of course heb jij zelf ook nog andere dingen te doen ;)
    Extra's:

    Moet nog beginnen:

    Titel: Trust the future
    Wat moet er op: Foto 1
    Deze aan de linkerkant, tot aan het midden, daar moet hij overlopen in dit plaatje, die dus aan de rechterkant zit.
    dit meisje moet op het plaatje van foto 1, Ik hoop dat je dit meisje kunt omdraaien, zodat zij op de slaapkamer foto komt en dat beide personages naar het midden kijken.
    Als het kan mag deze laptop in het midden en dan met de tekst erop : Trust the future.
    Als dat niet mooi staat mag je de laptop weg laten, of als het te vol word. Dan mag de tekst: Trust the future op een mooie plek staan, boven in of zo, wat jij mooi vind ;)

    verder geen bepaalde tijd, Succes :D

    Xx Jerina

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 18:15 ]


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    Heyy heeyy,


    Zo goed?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Titel: Who's the murderer? // Harry Styles
    Wat/wie moet er op:



    Als je voor me valt, help ik je wel met opstaan.