• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Levi Finn Winston

    Als ik 's morgens wakker word, lig ik met mijn hoofd bij mijn voeteneind. Zowel mijn deken als mijn kussen is mee gedraaid. Ik wrijf even over mijn hoofd en gooi mijn kussen dan weer naar de andere kant van het bed. Ik kruip onder mijn dekens door zodat mijn hoofd weer op de goede plek ligt, en trap met mijn voeten de dekens weer recht. Net als ik weer verder wil gaan slapen, gaat mijn wekker af. Ik heb geen irritant gepiep of gekrijs als wekker, maar gewoon een radio. Momenteel is er geen liedje op, maar zijn er mensen aan het praten over...weet ik veel wat. Ik ben pas net wakker.
    Ik kruip mijn bed dan toch maar uit en loop naar mijn bureaustoel. Ik had mijn kleren gisteravond daar neer gepleurd. Normaal heb ik 's morgens veel meer moeite om op te staan. Ik had verwacht dat ik dat deze morgen ook zou hebben, maar blijkbaar ben ik te nieuwsgierig en zenuwachtig te zijn om nog langer te kunnen slapen. Ik had mijn wekker ook anderhalf uur voordat we gaan vertrekken gezet.
    Ik kleed me rustig aan. Gisteravond had ik al gedoucht, dus dat hoefde nu niet. Ik douchte altijd 's avonds, want anders zou ik 's morgens niet genoeg tijd hebben. Ik loop stilletjes, want mijn ouders slapen nog, naar de badkamer en kijk in de spiegel. Ik wrijf even in mijn oog. Ik plens wat water in mijn gezicht. Het koude water laat mij nog meer wakker worden en ik droog mijn gezicht af. Mijn haar deed ik met een paar vlugge bewegingen met wat gel en ik staar in mijn blauwe ogen via de spiegel.
    'Morgen Levi...' Hoor ik mijn moeder naast me gapen. 'Wat ben jij er vroeg uit.' Ik draai me naar haar om en glimlach heel eventjes.
    'Goedemorgen en ja, dat viel mij ook al op. Geen idee hoe dat komt.' Zeg ik. Ze drukt een kus op mijn wang, die ik weer wegveeg.
    'Ik maak je ontbijt wel.' Ze loopt naar beneden en ik glimlach even. Normaal maakte ze nooit mijn ontbijt. Ik loop haar achterna en doe alvast mijn schoenen aan. De schoenen zijn donkerblauw; ik heb ze vorige week gekocht en ik ben er zo blij mee. Ik vind ze echt leuk.
    Ik neem plaats aan de ontbijttafel en mijn moeder zet een bordje met wat brood neer. Stilletjes eet ik mijn brood op. Mijn broer woonde niet meer thuis, dus het was soms net alsof ik enigs kind was.
    Ook mijn vader komt naar beneden. Hij drukt een kus op mijn kruin waardoor lichtjes zucht.
    'Heb je al je spullen al?' Vraagt mijn moeder dan en ik schud mijn hoofd.
    'Nee, ik moet nog mijn tanden poetsen en dan de tandenborstel meenemen.' Zeg ik zodra ik mijn mond leeg had. Ik poetste mijn tanden altijd na het ontbijt. Ik had gehoord dat sommigen het daarvoor doen, maar dat lijkt mij eigenlijk ook best nutteloos.
    Na het ontbijt ren ik de trap op om mijn tanden te poetsen. Ik neem mijn tandenborstel ook weer mee naar beneden en stop hem in mijn toilettas, die bovenop ligt. Ik prop de toilettas weer in mijn weekendtas die ik meenam en tilde die op. Het was inderdaad tijd om te gaan.
    Stilletjes zit ik naast mijn vader in de auto. De radio staat zacht aan, maar ik ken het liedje dat op is niet. Na ongeveer een uur rijden, stopten we in een sneeuwachtig gebied. Via het raam zag ik al enkele mensen staan. Ik stap uit en help mijn vader om mijn tas te pakken. Misschien vonden die mensen het wel heel stom dat mijn vader zo bij me stond. Vonden ze me nu al raar. Ik neem vluchtig afscheid van mijn vader en ik hoop dat niemand het gezien heeft. Mijn vader rijdt weg en ik kijk om me heen. Krakend door de sneeuw loop ik wat dichter naar de mensen toe. Op een klein afstandje blijf ik staan. Ik gooi mijn weekendtas neer en schuif dan met mijn voet wat sneeuw weg. Ongemakkelijk kijk ik naar de mensen om me heen en neem ze in me op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ''Tell me its just a dream..''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    Een zucht verliet mijn mond en eventjes keek ik om me heen. ''Hey,'' hoorde ik zachtjes naast me en ik draaide mijn hoofd eventjes, waarna ik een jongen zag staan. Ik glimlachte zwakjes terug naar hem. ''Ik ben Thomas, en jij?'' stelde hij zich zelf voor. ''Ik ben Chelsey. Chelsey McGrath..'' zei ik zacht. En meteen kon ik me zelf voor de kop slaan. Waarom the fuck praatte ik zo zacht? Nu dacht hij vast dat ik een of ander bang kind ben. Een koude wind vloog langs en ik kroop nog wat dieper in mijn jas. Ik haatte kou echt werkelijk. Hopelijk zouden we zo snel naar binnen kunnen waar het hopelijk warm is. Ik nam de jongen kort in me op, en vond hem er wel vriendelijk uit zien. Hierdoor kwam er een terechte glimlach op mijn gezicht te staan. Mijn blik gleed eventjes langs de omgeving. Er waren al meer kinderen aangekomen. Maar goed. Er lag een dikke laag witte sneeuw die mijn all stars doorweekt maakten. Er stonden ook allemaal sparren, dennen en noem maar op. De zon scheen zachtjes, maar goed genoeg om me ietsje op te warmen. Ik richtte mijn blik weer op de jongen, Thomas genaamd, en wist eerlijk niet wat ik moest zeggen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thomas Barton
    Zachtjes noemde het meisje haar naam met een zwak glimlachje op haar gezicht en Thomas knikte. "Mooie naam." Glimlachte hij vriendelijk. Nadat het meisje even naar hem had gekeken, verscheen er een glimlach op haar gezicht, en dat liet Thomas ook glimlachen. Haar lach leek oprecht, en het was fijn om te zien dat ze weer kon lachen. Hij keek even goed naar haar. Ze had mooie bruine ogen en haar bruine haar zat in een knot. Ze was niet erg lang, hij was zeker 20 centimeter groter. Ze zag er jong uit, maar leek hem een erg aardig meisje. Ze leek er ook niet erg veel zin in te hebben, naar wat tot nu toe had gezien. Daarnaast praatte ze ook erg zacht, maar misschien was ze gewoon verlegen; dat kon natuurlijk best. Hij keek even om zich heen, naar de anderen die aangekomen waren.
    Hij zag het meisje verder terug kruipen in haar jas, en Thomas keek haar bezorgd aan. Zelf had hij zich erg warm aangekleed want in tegenstelling tot Victoire had hij wel willen weten waar ze naartoe zouden gaan. Hij wilde altijd goed voorbereid zijn, en had dus ook een dikke sjaal om en een muts op gedaan. "Heb je het koud?" vroeg hij, en voor ze antwoord kon geven pakte hij zijn sjaal en hing hem om de nek van het meisje dat zich voorgesteld had als Chelsey. Doordat hij altijd voor zijn zusje heeft gezorgd, was hij erg zorgzaam geworden en wilde altijd dat iedereen het goed had, zelfs al zou hij het dan zelf wat slechter hebben. Bovenal had hij zijn dikke jas, waarin hij het niet erg koud had. Hij glimlachte weer naar het meisje, benieuwd waarom ze hier was, waarom ze moest huilen, en eigenlijk gewoon wie ze was; Thomas was net als zijn zusje erg nieuwsgierig aangelegd. "Had je het moeilijk met afscheid nemen van je ouders?" vroeg hij toen zachtjes, zodat niemand anders het kon horen. Hij hoopte dat ze het niet erg zou vinden dat hij dit zou vragen, maar hij wilde het gesprek gaande houden en hij was oprecht geïnteresseerd in wat het meisje te zeggen had.


    Spinning around, I'm weightless.

    ''Acting like its okay.''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Mooie naam.'' glimlachte hij. ''Dankje, jij ook..'' antwoorde ik. Ik moest en zal het hier maar het beste van maken. Kort bekeek ik de jongen even beter. Hij had een muts op, maar ik zag nog wel een paar bruine plukken haar. Zijn ogen waren licht groen en hij was duidelijk groter dan mij. Maar ik was ook klein met mij 1 meter 60. Dus dat zou logisch zijn. Ik zag ook meteen dat hij ouder dan me was. ''Heb je het koud?'' hoorde ik Thomas vragen, na dat ik wat meer in mijn jas was gekropen. Voordat ik iets kon zeggen hing hij zijn sjaal om mijn nek heen. Normaal zou ik in paniek raken, maar Thomas had iets waardoor ik dat niet deed. Weer glimlachte ik. Misschien werd het niet zo erg. ''Bedankt..'' Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn jas en beet kort op mijn lip, wat ik vaker deed. ''Had je het moeilijk met afscheid nemen van je ouders?'' vroeg Thomas me zachtjes. Ik schudde mijn hoofd vlug. ''Totaal niet, het boeit ze niet waar ik ben..'' fluisterde ik. ''Ik heb het eerlijk gezegd moeilijk met naar een nieuwe omgeving gaan. Ik ken er bijna niemand, dat is niet erg fijn..''

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 10:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Mt ik zal even wachten tot hij goedgekeurd word voor ik kom)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Thomas Barton
    "Dankje, jij ook.." zei Chelsey, en Thomas glimlachte vrolijk. Nadat hij zijn sjaal om haar nek heen had gedaan, bedankte ze hem en hij schudde zijn hoofd. "Het is al goed." Het meisje glimlachte, en Thomas had het gevoel dat hij het goed had gedaan, dat hij haar zou kunnen overtuigen dat het echt niet zo erg zou worden als het leek. Toen hij vroeg of ze het moeilijk had met het afscheid, schudde ze haar hoofd vrijwel meteen. ''Totaal niet, het boeit ze niet waar ik ben..'' fluisterde ik. ''Ik heb het eerlijk gezegd moeilijk met naar een nieuwe omgeving gaan. Ik ken er bijna niemand, dat is niet erg fijn..'' Hij dacht hier even overna, want hoewel hij het ook lastig vond had hij zijn zusje nog, en bovenal maakte hij gemakkelijk vrienden. Niet iedereen had dat, en het kon ook verrekte moeilijk zijn. Daarnaast was het ook eng, niet weten waar je terecht zou komen en met wie, wat voor mensen je gaat ontmoeten. Thomas knikte langzaam. "Dat begrijp ik. Dat lijkt me ook heel moeilijk. Ik heb mijn zusje nog.." zei hij, en knikte in de richting van Victoire, die met een andere jongen stond te praten. Dat had hij nog niet gezien, en even kneep hij met zijn ogen. Een niet al te lange jongen, slank, bruin haar. Na hem kort bekeken te hebben bedacht hij zich dat het vast wel goed zou komen en dat Victoire hem zou vermoorden als hij te bezorgd zou doen, dus hij liet het maar gaan. "Maar een compleet nieuwe omgeving kan lastig zijn, dat snap ik best. Maar je hoeft echt niet bang te zijn." Hij glimlachte even naar haar. "Je hebt in ieder geval mij, ik ben niet zo eng als de meeste mensen." zei hij, met een knipoogje erachteraan.


    Spinning around, I'm weightless.

    Lucas Howerds

    Met een diepe zucht pak ik mijn koffer en zet hem voor de deur. Ik loop daarna naar Mila haar paars gekleurde kamer vol glittergedoe. " heey Mila"begroet ik haar en ze glimlacht breed. Ik trek haar even in een snelle knuffel. " ik hoop dat ik echt weer snel thuis ben" zucht ik. " Lucas de taxi is er " roept mama en ik zucht. Ik geef Mila een dikke zoen en zie de tranen in haar ogen. Shh voor je het weet ben ik terug. Ik hoorde dat mama leuke dingen gepland had"zeg ik met een brok in mijn keel. "Ik hou van je"zucht ik en geef haar nog èèn laatste knuffel. Bij de deur neem ik van mijn ouders afscheid en stap in de taxi. Met tranen die stromen staar ik voor me.

    Na een anderhalf uur rijden stopt de taxi en ik kijk op. Besneeuwde bomen en omgeving. Ik glimlach even kleintjes. Sneeuw vond ik altijd wel leuk. Ik stap eruit en loop naar de kofferbak en pak mijn koffer uit de kofferbak en betaal de taxi die daarna weer weg rijd over de besneeuwde wegen.

    Met een nerveus zuchtje trek ik mijn koffer achter me aan. Ik zag dat er twee jongens en twee meiden waren. Een van de jongens stond met een meisje te praten en de rest stond alleen. Ik sms dat ik veilig ben aangekomen en kijk even rond en stilletjes bekijk ik kort de mensen en ik frunnik aan mijn vingers.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ook verkeerd)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Verkeerde topic)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ''That Im trying to hard again.''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Het is al goed.'' hoorde ze Thomas zeggen. Ik vond hem wel aardig ,en ergens vertrouwde ik hem ook. Hij straalde een broederlijk iets uit. En ik was altijd al enig kind geweest. Maar hij deed me denken aan Danny, de broer van mijn beste vriendin. Die was ook altijd broerderlijk over mij. Na dat ik had vertelt dat het afscheid met mijn ouders niet moeilijk was zei hij:''Dat begrijp ik. Dat lijkt me ook heel moeilijk. Ik heb mijn zusje nog..'' Ik keek eventjes naar het meisje, die ongeveer van mijn leeftijd moest zijn. ''Maar een compleet nieuwe omgeving kan lastig zijn, dat snap ik best. Maar je hoeft echt niet bang te zijn.'' Ik knikte. ''En ik raak nog wel snel in paniek, maar hopelijk komt het goed..'' Ik glimlachte om zijn woorden. ''Je hebt in ieder geval mij, ik ben niet zo eng als de meeste mensen.'' en hij zende me een knipoogje. Ik grijnsde. Eigenlijks voelde ik me al iets meer thuis, denk ik. ''Mooi.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    - Ik vind die quotes boven je stukjes zo leuk staan noa :3 -

    Thomas Barton

    Het meisje knikte terwijl hij aan het praten was. "En ik raak nogal snel in paniek, maar hopelijk komt het goed." Ze glimlachte, en toen hij had gezegd dat hij niet zo eng was grijnsde ze. Hij glimlachte vrolijk naar haar. "Mooi." zei ze, en Thomas grinnikte. Hij mocht het meisje wel, ze had iets liefs over haar. Hij had het gevoel alsof zij hem vertrouwde, en dat gaf hem een fijn gevoel. Hij was altijd al beschermend geweest, maar dit meisje was anders, ze begon meteen al een beetje als een tweede zusje te voelen, nog voor hij haar echt kende. Natuurlijk was het anders dan met Vic; zij waren samen opgegroeid, kenden elkaar door en door, maar dit was ook bijzonder, en dat wist hij wel.

    Een laagje sneeuw had zich gevormd op zijn schoenen, en begon langzaam te smelten door zijn lichaamswarmte. Hij keek naar beneden, naar zijn inmiddels doorweekte allstars. Daar had hij even niet overna gedacht toen hij hierheen was gekomen, maar hij had ook niet geweten wat hij dan wel had moeten dragen qua schoenen. Hij keek voor de zoveelste keer om zich heen en zach dat er een nieuwe, blonde jongen was gearriveerd. Nog steeds zag hij geen volwassenen, of in ieder geval niemand die bij hun leiding zou kunnen horen. Hij was benieuwd naar het huisje, naar de leiding, naar de andere mensen in het huis.

    Na een korte stilte besloot Thomas dat het tijd werd om een beetje lol in het hele geheel te brengen. Maar wie zou zijn slachtoffer worden? Hij dacht even na. Hij wilde Chelsey wel een beetje plagen, maar hij wist niet of dat wel zo'n goed idee was. Victoire zou tegen hem gaan lopen schreeuwen; dat zag hij ook niet zitten. Hij wilde wel graag de stemming wat losser maken, want met iedereen die maar een beetje zo stond was ook niets te doen. Toch kon hij niets verzinnen: Een sneeuwballengevecht zou resulteren in zeiknatte, geïrriteerde mensen en hij had geen idee hoe lang ze nog zouden moeten blijven staan waar ze nu waren.

    Hij keek even richting de sneeuw, richting zijn zusje, en toen weer naar Chelsey, waarna hem een idee te binnen schoot. Hij checkte snel of zijn jas goed dicht zat, en liet zich toen achterover vallen in de sneeuw. Met een klein lachje strekte hij zijn armen boven zich uit, en begon zijn armen en benen allebei te bewegen. Vroeger maakte hij altijd sneeuwengeltjes met Victoire en hij vond het wel leuk om een beetje gek te doen: anders was het ook alleen maar hetzelfde. Ze stonden allemaal maar zo saai, en dan moest er toch even één persoon iets raars doen om de stemming iets minder geforceerd te maken. Hij stopte even, zijn benen wijd en armen boven zijn hoofd, "Kom erbij!" Riep hij vrolijk naar Chelsey, waarna hij weer verder ging.


    Spinning around, I'm weightless.

    [Hahah dankje. Gewoon stukjes van gevoelige/leuke liedjes]

    ''If we could only turn back time.''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    In eens liet Thomas zich achter over vallen in de nsneeuw en met een kleine lach maakte hij een sneeuwengel. Ik trok mijn wenkbrauw op. ''Kom erbij!'' riep hij vrolijk naar me. Een klein lachje verliet mijn mond en voorzichtig liet ik me met 2 meter afstand naast hem vallen. Zelf begon ik ook redelijk vrolijk, voor in de eerste keer sinds misschien 1 tot 2 weken, een sneeuwengel te maken. Beter gezegd engeltje. Ik was niet zo groot. Er kwam allemaal sneeuw in mijn knot, en ik trok de bandana los en ook de knot eruit waarna ik mijn haren los liet vallen. Snel stopte ik het in mijn jas zak waarna ik Thomas aan keek. ''Dit ziet er idioot uit, weet je?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    - In one way I'd like to do that too, maar dat is een beetje na-apen en daar hou ik niet van hahaha -

    [center] Thomas Barton
    Een klein lachje verliet Chelseys mond, maar uiteindelijk liet ze zich wel naast hem op de grond vallen. Ze was niet erg groot, en Thomas' sneeuwengel was dan ook een stuk groter. De sneeuw zat overal en zijn muts was afgevallen, waardoor zijn bruine haar nu goed zichtbaar was. Na een tijdje zat ook dat onder de sneeuw, maar op dat moment kon het Thomas niet erg veel schelen. Met een kleine glinstering van plezier in zijn lichtgroene ogen ging hij verder met het maken van de engel, terwijl Chelsey haar knot en bandana los trok en haar bruine haar los liet vallen. Thomas keek even opzij en glimlachte terwijl ze de bandana in haar jaszak stopte. Chelsey keek zijn kant op, "Dit ziet er idioot uit, weet je?" zei ze toen, en Thomas grinnikte. "Dat past wel bij ons, lijkt me zo." Zei hij met een knipoogje. Hij kon het niet laten, knipogen ging bij hem meestal vanzelf als hij zich op zijn gemak voelde. Hij bedoelde er verder niets mee, al was het vaak genoeg verkeerd opgevat door mensen, wat ongemakkelijke situaties opleverde. Vrolijk draaide hij zijn hoofd weg en ging verder met zijn sneeuwengeltje.


    Spinning around, I'm weightless.



    ''Do you want to build a snowman?''


    Aylinn-Chelsey McGrath.

    Thomas' musts was afgevallen waardoor ik zijn bruine haren nu kon zien, en die waren niet zo heel lang. Ik ging eventjes recht op zitten en allemaal witte sneeuwvlokjes zaten in mijn haren, wat ik er maar in liet zitten. ''Dat past wel bij ons, lijkt me zo.'' beantwoorde Thomas mijn vraag met een knipoog. Mijn wangen werden ietsjes rood. Zijn sneeuwengel was groter dan die van mij wat heel erg logisch was. Met een grijns maakte ik een sneeuwbal en gooide die naar Thomas toe, die hem raakte op zijn buik.


    ''Tell me its just a dream.''

    Micheal Hood.

    ''Im on highway to hell!'' zong ik mee met de radio in mijn broers auto. ''Mikey, we zijn er.'' hoorde ik hem zeggen en de radio ging uit. ''Thanks bro..'' mompelde ik en ik gaf hem een boks. Snel stapte ik de auto uit pakte de grote weekend tas en liep naar een blonde jongen toe, hij zag er wel aardig uit. Maar ergens ook homo. Niet dat ik het haatte. ''Hey, ik ben Michael maar noem me maar Mike of Mikey..'' glimlachte ik naar hem. Ik zag een jongen en een meisje vanuit mijn ooghoek in de sneeuw een sneeuwengel maken. Snel wende ik me blik weer naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lucas howerd

    Een jongen laat zich in de sneeuw vallen en begint te roepen naar iemand dat ze mee moet doen. Met een klein vermakelijk lachje kijk ik naar de twee in de koude sneeuw. Naja het waren dus niet depressieve mensen, of naja twee mensen niet. Een auto stopt eneen jongen stapt uit. Even staar ik hem aan, jeetje wat was hij knap. Ik bloos lichtjes als ik weg kijk terwijl ik door krijg dat ik staarde. De jongen komt naadt me met zijn koffer en begint te praten. " heey, ik benMicheal, maar noem me maar Mickey of Mike" ik glimlach breed. Hier deden ze normaal. Ik bloos lichtjes als ik zijn hand schud. " Lucas , aangenaam." Zeg ik en glimlach even. Ik probeer mijn gekleurde wangen in mijn brede sjaal wat te verschuilen en stop mijn handen dieper in mijn jaszak.

    ( ik moet faan tot moegen. Je mag hem besturen als ze naar binnen gaan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan