• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ''But please don't catch me.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    De jongen kwam voor ons staan en stelde zich zelf voor. ''Hey, ik ben Tyler.'' glimlachte hij. Thomas stelde zich ook voor aan de jongen. ''Chelsey. Maar als je wilt mag je me AC noemen..'' stelde ik mezelf ook voor. De jongen, Tyler genaamd, duwde wat sneeuw in Thomas' nek. Thomas deed zijn jas uit en ook zijn vest, om die na dat al het sneeuw weg was, weer aan te doen. In eens werd ik opgetild door hem, en ik beet hard op mijn lip. Fuck. Hij liet me in een bult sneeuw vallen en duwde wat sneeuw in mijn gezicht. ''Paybaaaack.'' grinnikte Thomas. Een gil verliet mijn mond en ik greep wat sneeuw omdat vervolgens in zijn gezicht te gooien.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tyler Elijah Rivello

    "Thomas." Stelde de jongen zich voor. ''Chelsey. Maar als je wilt mag je me AC noemen..'' stelde het meisje zich voor. Ik knik even. 'Wou je dit misschien terug?' grijns ik en ik duw wat sneeuw in zijn nek. Thomas deed vervolgens zijn vest en jas uit, hij schud de sneeuw eruit en doet het dan weer aan. Logisch met dit weer. Thomas grinnikte, "Jou krijg ik nog wel." Zei hij vervolgens en ik knik met een lachje. 'Tuurlijk.' zeg ik. Hij tilde vervolgens Chelsey op, "En jij gaat nu sneeuwhappen." grinnikte hij en liep met haar naar een grote sneeuwhoop. Ik lach even en loop naar de twee toe als Thomas me gebaart om ook te komen. "Paybaaaack." grinnikte hij en ik lach bij het beeld van Chelsey dat in de sneeuw ligt. Een gil verliet haar mond en even later beland er weer wat sneeuw in Thomas' gezicht. 'Die kon je verwachten..' zeg ik met een simpel lachje en ik kijk naar Thomas. Ik was natuurlijk ook niet veilig, dat wist ik dondersgoed. Ik kijk kort naar mijn Jordans en zie er een klein hoopje sneeuw op liggen. Wat een geluk dat die schoenen er wel tegen kunnen, anders waren ze nu denk ik gewoon doorweekt. En of ik daar nou zo'n zin in hebben. 'Ik moet natuurlijk ook oppassen... Als ik aan jouw vorige woorden denk...' zeg ik tegen Thomas en ik grinnik...


    El Diablo.

    - Sorry, eten gaat lastig -

    "There is nothing I do better than revenge."

    Thomas Barton
    Een gilletje ontsnapte aan Chelsey terwijl ze in de sneeuw lag, en niet veel later werd er weer een hap sneeuw in zijn gezicht gegooid. "Natuurlijk." Grinnikte hij, terwijl hij zijn gezicht met de ene hand schoonmaakte, en met zijn andere hand een hoop sneeuw in haar nek duwde. "Die kon je verwachten..." zei Tyler, die er weer bij was komen staan met een simpel lachje. Thomas had Tyler nog niet echt goed bekeken, en liet zijn ogen snel over de jongen heen glijden. Hij is lang, getint, en heeft opvallende felblauwe ogen. Al met al ziet hij erg erg vriendelijk uit, en Thomas glimlacht; ook hierbij zal hij wel goed zitten. "Ik moet natuurlijk ook oppassen... Als ik aan jouw vorige woorden denk.." zei Tyler, en voor hij verder nog iets kan zeggen schept Thomas ook een hele hand sneeuw in zijn gezicht. "Zo." Grinnikt hij dan, waarna hij rustig in de sneeuwhoop gaat zitten, naast Chelsey.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 14:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ''How could you be fine?''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Die kon je verwachten..'' hoorde ik Tyler zeggen en ik grinnikte. ''Ik moet natuurlijk ook oppassen... Als ik aan jouw vorige woorden denk...'' zei hij tegen Thomas. Ik keek eventjes in de ogen van Tyler en zag heldere blauwe ogen, die mooi opvielen bij zijn getinte huid. Thomas kwam naast me zitten in de sneeuw en ik stond op waarna ik de sneeuw van mijn jas veeg. ''Waar blijven die mensen?'' mompelde ik en ik pakte wat sneeuw en gooide dat in Tylers jas. Waarna ik grijnsde. ''Zo, nu heeft iedereen iets in zijn kleding of gezicht gehad..'' zei ik met de zelfde grijns.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    River Owen Posey


    Het schelle pieptoontje van mijn mobiel liet me ontwaken uit mijn slaap. Met nauwe oogjes nam ik mijn mobiel van het nachtkastje naast mijn bed en drukte ik op het knopje, waardoor een fel licht in mijn ogen scheen en ik deze even dichtkneep. Ne even kon ik er aan wennen en zette ik het wekkertje uit terwijl ik naar de tijd keek. Ik zat vast in mijn winterslaap want ik had me overslapen. Dat heb je nou eenmaal met dit koude weer. Met een simpele beweging gooide ik de dekens van me af en slenterde ik naar de badkamer. Dit was niet mijn kamer maar een hotel waar ik overnachtte om wat te kunnen rusten van de tijdswisseling. Mexico was hier een stuk vandaan, maar ik ben blij dat ik toch naar hier gekomen ben om een nieuwe start te maken. Ik had gisteren al een setje kleren klaag gelegd wat bestond uit een wollentrui en een zwarte broek. Na een lange hete douche om me wat op te peppen droogde ik me af en kleedde ik me om zodat ik na een halfuur klaar stond om te vertrekken. Mijn sportzak over mijn schouder en nog een kleine valies in mijn hand. Veel meer had ik niet nodig daar. Aangezien ik niet te laat wilde komen besloot ik om het ontbijt over te slaan en meteen te vertrekken naar het huisje in de bergen. Zo'n uur later kwam ik toe. De koude wind blies door mijn krullen heen en een rilling liep over mijn rug heen. Mijn schoenen waren verdwenen over het witte deken van ijs die over het hele gebied gelegen was. In de verte zag ik het huisje naderen en enkele zaten wat buiten te stoeien met elkaar. Ik wist niet echt of ik wat moest zeggen of niet of waar ik heen moest dus bleef ik maar staan.




    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    De sneeuw onder mijn voeten voelden zacht aan alsof ik op een wolkje liep. Mijn vader had me wat verderop af gezet waar ik hem erg dankbaar voor was, maar nu moest ik dit hele sneeuwparcour nog afleggen voor ik aan het huisje in de verte toe kwam. Vrolijk schopte ik wat sneeuw in de lucht die als kleine glinstertjes weer naar beneden dwarrelen samen met de andere sneeuwvlokken die uit de lucht vielen. Ik hield wel van de winter, het was koud maar tevens ook weer warm. Ik frunnikte wat aan mijn jurkje die nog wat ongemakkelijk zat, liever droeg ik een warme slobbertrui met een jeans, maar ik wilde een eerste goede indruk nalaten. Met mijn valies naast me dartelde ik weer met volle moet richting het huisje waar anderen elkaar zaten te bekogelen met sneeuw. Ik glimlachte even naar hun, maar voordat ik ook in de sneeuwoorlog verzeilt zou geraken liep ik wat aan de kant tot ik een veilig plekje vond. Ik zag een jongen met warrige donkere haren die een sigaret zat te roken, wat mijn zin ernaar wel aanwakkerde maar ik hield me in om deze niet uit te halen. "Hay" zei ik tegen de jongen die daar stond (Vince )

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 15:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    - like I said in mijn beginpost, en in het praattopic even geleden, komen ze aan op een verzamelpunt en niet bij het huisje ;x-


    Spinning around, I'm weightless.

    Tyler Elijah Rivello

    Voordat ik nog maar iets kan zeggen schept hij een hoopje sneeuw in mijn gezicht en ik veeg het snel van mijn gezicht. "Zo." Grinnikt hij en ik lach. Ik plof ook maar in de sneeuw en zet de snapback op mijn hoofd weer recht. ''Waar blijven die mensen?'' mompelde Chelsey en ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik hoop dat ze snel komen want het is....' zeg ik maar verder kom ik niet omdat ik sneeuw in mijn jas voel gaan. Snel doe ik de jas uit en zit dan alleen nog maar in het shirt. Geluk dat het lange mouwen heeft... 'Koud..' vervolg ik. ''Zo, nu heeft iedereen iets in zijn kleding of gezicht gehad..'' zei Chelsey met een grijns. Ik kijk haar even aan met een pruillipje maar haal dan lachend mijn schouders op. 'Goed dan.. Was te verwachten..' zeg ik. Ik leg mijn jas op mijn schoot en kijk om me heen. 'Dit is wel wat anders dan Seattle... Waar komen jullie eigenlijk vandaan?' vraag ik en kijk ze beide aan..


    El Diablo.

    Victoire Barton

    Er komt een nieuw meisje aanlopen, maar ze blijft een beetje afzijdig. Ze lijkt het een beetje moeilijk te hebben, en het lijkt erop dat ze een traan wegveegt. Voor ik er iets van kan zeggen, stapt Thomas al op haar af. Ik glimlach; mijn grote broer wilde altijd al voor alles en iedereen zorgen, niet gek dus dat hij het meisje gerust wil stellen. Ik sta een tijdje alleen om me heen te kijken en figuurtjes in de sneeuw te tekenen met mijn voeten, terwijl ik me bedenk dat Allstars aandoen niet de beste keuze is geweest aangezien ze alweer doorweekt zijn van de sneeuw, als er een nieuwe jongen aan komt lopen met zijn koffer in zijn hand. Hij loopt naar mij toe, en zet zijn koffer neer. Hij steekt zijn hand uit en glimlacht vriendelijkterwijl hij zich voorstelt: "Scott is de naam, Scott Berkham." Ik glimlach vrolijk terug en schudt zijn hand. "Victoire," zeg ik met een klein lachje, "Victoire Barton, maar noem me maar Vic." Ik kijk de jongen glimlachend aan; hij is een stuk groter dan ik ben, zoals de meeste mensen zijn, maar hij lijkt me wel aardig. Even ben ik geneigd om te vragen waarom hij hier is maar dat lijkt me uiteindelijk geen slim idee, want dan moet ik zelf ook uitleggen waarom ik hier ben en dát zie ik nou niet zitten.


    Scott Berkham - Outfit (ja, serieus xdd)

    Terwijl ik mijn hand naar het roodharige meisje uitstak bekeek ik haar even. Ze was een stuk kleinen dan dat ik was, dat was duidelijk te zien. Volgens mij was ze ook een van de kleinste die hier was, met wat ik nu gezien had. Ik behoorde ook tot de wat kleinere mensen geloof ik.
    "Victoire," zei het roodharige meisje met een lachje. "Victoire Barton, maar noem me maar Vic." Ze keek me met een glimlach aan en ik glimlachte terug. Rustig nam ik mijn hand terug en ik liet hem mijn zak in glijden. Ik speelde wat met het drankflesje. Ik had een erge drang om nu een slok te nemen, maar ik was bang dat mensen erachter zouden komen. Zo een flesje valt toch op?
    "Dus..." begon ik wat ongemakkelijk en keek even rond, naar de andere die bij de verzamelplek aankwamen. "Heb je er een beetje zin in?" vroeg ik toen en ik keek Victoire aan. "Hoe zijn je ouders eigenlijk op jouw naam gekomen, als ik vragen mag? Ik hoor die naam niet vaak namelijk." de interesse was duidelijk aanwezig en ik keek Victoire vragend in de ogen. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar haar naam.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 15:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marlene 'Marley' Blaire Newport

    Vermoeid sloeg ik mijn piepende wekker op de grond. Gapend haal ik mijn lakens van me af en stapte uit mijn bed. Ik veegde een pluk haar uit mijn gezicht en pak de kleding van mijn stoel die ik gisteravond al had klaargelegd. Ik kleed me vlug om en zet mijn favoriete beanie op mijn hoofd. Ik had nogsteeds geen idee waar ik heen ging, natuurlijk kon ik wel kijken waar ik naartoe zou gaan vandaag maar ik had er geen tijd meer voor gehad. Snel sprint ik de trap af en loop de keuken in. "Heey lieverd" zegt hij terwijl hij zijn dampende kop koffie op tafel zet. "Hai pap"mompel ik en pak een boterham met pindakaas uit de diepvries. Ik schenk een glas cola in en begin samen met mijn vader aan het ontbijt.

    Een half uur later zat ik samen met me vader en een volgeladen tas in de auto. De radio stond hard aan op een liedje van Olly Murs en vrolijk zong ik mee. Gelijk verdween de vrolijkheid in mij toen ik de bestemming in zicht kreeg. Het zag er koud en onbekend uit, het lag vast in the middel of nowhere. De auto remde ik af en beide stapte we af. Het was tijd voor het gene waar ik het meeste tegenop had gezien, afscheid nemen. Na de dood van me moeder had ik daar vaak moeite mee omdat hij de enige was die ik nog had als close familie. "Stay strong" fluisterde me vader in me oor en drukte een kus op mijn wang. Ik zag de tranen in zijn ogen staan omdat ik wist dat ik altijd op nummer een zou staan voor hem. Bij die gedachte kon ik het ook niet meer droog houden en voelde een traan over mijn wang glijden. Ik nam snel afscheid van hem voordat de andere hier dachten dat ik zielig was. Ik tilde mijn koffer op en haalde diep adem. Dit was het dan, hier zou alles beginnen.

    Carly Chase

    Wanneer mijn wekker afloopt, sla ik deze meteen kreunend af. Het is zo vroeg, maar ik moet me dan ook nog helemaal klaarmaken en nog een paar dingen inpakken voor ik vertrek. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zal moeten verwachten, van de plaats waar ik naartoe ga.
    Vermoeid gooi ik mijn deken van me af en stap ik uit mijn bed. Even ril ik van de koude vloer die ik onder mijn voeten voel. Wrijvend in mijn ogen loop ik naar mijn eigen badkamer. Meteen draai ik de kraan van de douche open en loop terug naar mijn slaapkamer om proper ondergoed en kleren te pakken. Eenmaal ik terug naar de badkamer loop, sluit ik de deur ook achter me.
    Snel maak ik gebruik van de wc en kleed me dan uit, om vervolgens onder de douche te gaan staan. Ik hou er wel van om uitgebreid onder de douche te staan, maar voor deze keer hou ik het maar op een kleine tien minuten. Als ik de douche kom droog ik me af en trek mijn kleren aan. Ik bekijk mezelf even in de spiegel en besluit mijn haar te drogen met de haardroger.
    Nadat mijn haar gedroogd is borstel ik het even goed uit en loop dan naar beneden, waar mijn moeder al op me zit te wachten met ontbijt op tafel.
    "Goedemorgen," begroet me met een lieve glimlach.
    "Goedemorgen," glimlach ik en druk een kus op haar wang. Ik neem meteen plaats aan tafel en gooi een boterham voor me neer waar ik aardbeienjam op smeer. Vervolgens schenk ik ook wat appelsiensap in het glas dat voor me staat. Mijn moeder neemt wat cornflakes.
    "Ik vind het altijd zo lief van je dat je hier elke keer weer voor zorgt," begin ik.
    "Dat is toch geen probleem. Smakelijk," glimlacht ze.
    "Smakelijk," zeg ik en neem meteen een hap van mijn boterham.
    Na het ontbijt loop ik weer naar boven om mijn tanden te poetsen en wat make-up op te doen, heel casual gewoon. Vervolgens prop ik nog de laatste dingen in mijn koffers en begeef me dan weer naar beneden.
    "Ben je er klaar voor?" vraagt mijn moeder. Ik knik en loop met mijn koffers naar buiten, die mijn moeder in de achterbak steekt. Ik stap vooraan in de auto en wacht tot we vertrekken. Het is best spannend nu.
    Eenmaal we aankomen op de plaats waar we zouden verzamelen, die wel een uur van mijn thuis lag, heb ik al helemaal zenuwen.
    "Ik ben zenuwachtig," geef ik toe en zucht even.
    "Het komt wel goed," grinnikt mijn moeder en geeft me een kneepje in mijn hand. Ik knik en stap met haar uit de auto. Ze geeft me mijn koffers aan en knuffelt me dan even. Ik druk nog een kus op haar wang en grijp mijn koffers vast, klaar om te gaan.
    "Veel plezier en tot binnenkort," knipoogt mijn moeder.
    "Dag mam," glimlach ik. Ik neem nog even diep adem en begeef me dan naar de verzamelplaats waar al enkele mensen staan.


    16 - 09 - '17


    Vince Luke Smiths
    Door een vrouwelijke stem keek ik kort om naar een blond meisje, ze was net iets kleiner dan mij waarschijnlijk maar het scheelde niet veel. ''Hay,'' zei ze en ik fronste alsof ik haar ergens van zou kennen. ''Hey,'' antwoordde ik kortaf terwijl ik weer voor uit staarde maar me toch af vroeg hoe ze heette. Ik draaide me weer naar haar toe en stopte mijn peuk in mijn mondhoek en stak een hand naar haar uit. ''Vince,'' stelde ik mezelf voor. ''En jij bent?'' Vraag ik haar dan. Ik wist niet zo goed wat ik van haar moest denken, ik zou het waarschijnlijk toch wel fout hebben. Ik was een ramp in oordelen. ''Ben je hier al lang?'' Vervolg ik mijn andere vraag en glimlach nu zwakjes terwijl ik mijn blik over haar heen laat gaan, het meisje was zeker niet lelijk en ze zag er uitdagend uit. Het sneeuw onder mijn schoenen kraakte terwijl ik een stapje naar haar toe deed. Ik liet een hand door mijn haar gaan waar nu licht wat sneeuw in zat, ik verlangde nu al naar een warme douche en
    jagerthee.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Levi Finn Winston

    Nadat ik iedereen goed in me heb opgenomen, pak ik toch mijn tas weer op. Er is een jongen in een korte broek en een shirt met korte mouwen. Heeft hij het niet vreselijk koud? Hij praat met een meisje met rood haar. Ik vind ze er vriendelijk uitzien. Zou ik er heen gaan? Wat zouden ze van me denken? Zullen ze me mogen?
    Ach, ik kan ook niet voor eeuwig hier blijven staan. Ik zet een paar in hun richting en bedenk me dan toch weer. Straks mogen ze me helemaal niet! Ik sta weer stil. Dit moet er waarschijnlijk ook zo dom uit zien. Ik haal diep adem en loop dan toch op te twee tieners af. Mijn tas durf ik niet neer te zetten. Ik kijk het meisje even aan en glimlach even verlegen naar haar. Dan kijk ik naar de jongen en ik merk dat ik iets langer naar hem kijk. Snel went ik mijn blik af.
    'Hoi. Ik ben Levi.' Zeg ik dan om het niet heel erg te laten falen. Ik kijk weer de mensen voor mij aan en probeer moeizaam te glimlachen. Waarom moet ik altijd zo irritant verlegen zijn? Kan ik niet gewoon zo enthousiast zijn als die mensen die net een sneeuwballengevecht hielden?
    'Heb je het niet koud?' Vraag ik dan aan de jongen omdat dat was wat mijn aandacht trok. Hopend dat ze me niet al te raar vinden. Dit is zo awkward.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Nova Anne Palvin

    "Peep, Peep, Peep" Ik wordt wakker van de wekker. Al snel merk ik dat ik barstende hoofdpijn heb. "Lekker voor je" schiet een gedachte door mijn hoofd. Ik zucht, het liefste wat ik nu zou willen doen is een pilletje nemen en in bed bleven liggen. Zo snel mogelijk ga ik uit mijn bed. Ik loop naar mijn kast en pak mijn lelijkste kleding uit de kast. Ik heb mezelf aangekleed binnen een minuut en niet gedoucht. Ik zou graag willen douchen, daarom doe ik het niet. Na me helemaal aangekleed te hebben, make up op gedaan te hebben en mijn tas ingepakt te hebben, loop ik naar beneden. Het is 7:30 dus ik heb nog genoeg tijd om te eten. Mijn maag knort en het geeft me een verschrikkelijk gevoel in mijn buik. Juist daarom eet ik niet. Ik ben een veel te dik, vet varken dat het verdiend niets te eten. Waaraan zou ik het verdienen me fijn te voelen? Ik doe alles verkeerd en ik ben helemaal niet aardig. Na deze gedachten die ongeveer iedere minuut door mijn hoofd gingen. Liep ik naar de voordeur. Mijn ouders lagen nog te slapen, dus wilde ik hen niet wakker maken. Ik had een briefje op de keukentafel gelegd, waarop ik had geschreven dat ik weg was.

    Na een reis met het vliegtuig en de bus kwam ik aan op een verzamelpunt, ergens in de bergen. Ik wist dat we de bergen in gingen, dus had me zomers aangekleed. Eigenlijk wilde ik hier helemaal niet heen. Mijn ouders dachten dat het slecht met me ging en ze vonden dat het opgelost moest worden. Misschien ging het slecht met me, maar waaraan heb ik verdient dat daar zorgen over worden gemaakt? Ik bedoel ik ben maar Nova Anne Palvin, gewoon een achterlijk stom mens dus.
    Ik keek om me heen, terwijl ik bibberde. Mensen waren met elkaar aan het praten en bekogelen met sneeuwballen. Diep in mijn hart wilde ik naar iemand toe lopen om een gesprek te beginnen dus bleef ik staan. Ik ging niet zitten of lopen, ik bleef gewoon staan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [sorry dat ik voor mijn beurt ga, moest gewoon even, hahaha]

    Scott Berkham

    Mijn blik werd getrokken door een jongen die bij ons kwam staan. Ik keek naar hem en zag dat hij ons aan het bekijken was. Ik merkte ook dat zijn blik wat langer op mijn gevestigd bleef dan op Victoire. Dat is er een, duidelijk.
    "Hoi. Ik ben Levi." zei hij toen en ik glimlachte. Levi. Levi... Oké, die naam onthield ik wel. Korte namen onthield ik altijd sneller en makkelijker dan wat langere namen. Ik liet mijn blik over hem heen glijden, ik nam hem helemaal in me op. Toen maakte ik een zacht goedkeurend geluidje.
    "Heb je het niet koud?" Ik liet mijn ogen weer omhoog glijden naar die van hem en lachte even kort.
    "Als ik zeg van wel, kom je me dan opwarmen?" zei ik toen en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Toen moest ik zacht lachen. "Jawel, maar ik ben nogal eigenwijs als het om mijn eigen gezondheid gaat." gaf ik toen eerlijk toe. Ik blikte even naar Victoire en glimlachte naar haar. Toen keek ik weer terug naar Levi. "Zeg Levi, waar kom je vandaan?" vroeg ik toen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -hahaha geen probleem, mijn laptop viel uit en ging niet meer aan en verjaardag en ugh. -

    "To escape fear, you have to go through it. Not around."

    Victoire Barton

    Zijn hand stopte de jongen al gauw in zijn zak, en Victoire glimlachte naar hem. Het was een beetje ongemakkelijk, toen hij verder begon te praten. "Dus.." zei hij, en Victoire keek hem aan. "Heb je er een beetje zin in?" Vroeg hij toen, en Vic haalde haar schouders op. "Ik moet wel, dus ik kan er maar beter het beste van maken, lijkt me zo." Zei ze met een zwak glimlachje. Voor ze kon vragen of hij er zin in had, vroeg hij naar haar naam: "Hoe zijn je ouders eigenlijk op jouw naam gekomen, als ik vragen mag? Ik hoor die naam niet vaak namelijk." Zijn interesse was duidelijk aanwezig, en Victoire glimlachte. "Mijn moeder was Françoise, en haar oma heette zo. Ik ben geboren op dezelfde dag als haar, en ze vond dat wel een mooi idee. Mijn naam betekent overwinnend, maar ik weet niet zeker of dat meegespeeld heeft, ik heb het haar nooit gevraagd." Ze bekijkt zijn outfit even, hij zou het toch koud moeten hebben? Ze zag de naam van een van haar favoriete bands op zijn shirts staan, en besloot hem hier later naar te zullen vragen.

    Kort daarna kwam er een jongen aanlopen. Hij keek kort naar haar, en wat langer naar Scott. Victoire glimlachte, dit kon nog eens interessant worden. "Hoi. Ik ben Levi." zei de jongen. Vic glimlachte vriendelijk naar hem. Naast haar maakte Scott een goedkeurend geluidje, en ze grinnikte zachtjes. "Ik ben Victoire, maar zeg maar Vic." Glimlachte ze vrolijk naar de jongen die zichzelf voor had gesteld als Levi. "Heb je het niet koud?" Vroeg Levi aan Scott, waarop deze antwoordde: "Als ik zeg van wel, kom je me dan opwarmen?" Victoire kon het niet voorkomen dat een lach haar mond verliet. Scott moest zelf ook zacht lachen, en gaf toen serieus antwoord. "Jawel, maar ik ben nogal eigenwijs als het om mijn eigen gezondheid gaat." Hij keek kort naar Victoire en glimlachte. Vic glimlachte terug; ze mocht deze jongen wel. Ze zag verder echt niets in hem, zo snel was ze niet om, maar hij leek haar wel heel aardig. Scott keek inmiddels weer naar Levi. "Zeg Levi, waar kom je vandaan?" Vroeg hij, en Victoire keek hem geïnteresseerd aan. Zelf was ze ook wel benieuwd.

    Hoewel ze doodsbang was voor dit hele gebeuren, en niet zeker wist hoe het zou worden, hadden deze twee haar al aardig gerust gesteld. Ze kende ze dan nog niet heel goed, en ze had Levi maar een paar woorden horen zeggen, maar ze wist dat ze niet de enige zou zijn die 'anders' was, en dat was al heel geruststellend. Onder haar jas voelde ze haar armen branden. Ze beet zachtjes op haar lip; eigen schuld. Gister was ze zó gestresst geweest, dat ze zich niet in had kunnen houden. Niet dat ze daarvoor al lang clean was geweest, maar één dag, maar voor haar was dat al heel wat. Ze zuchtte zachtjes en richtte haar blik weer op Levi. "Hebben jullie er een beetje zin in?" Vroeg ze met een glimlach op haar gezicht. Ze was nog steeds bang voor wat er komen zou, maar ze wist ook dat het een stuk makkelijker zou zijn met een paar vrienden.

    "New friends can often have a better time together than old friends."

    Thomas Barton
    Tyler lachte, en plofte vervolgens naast Thomas in de sneeuw. Hij zette zijn snapback weer recht terwijl Chelsey mompelde: "Waar blijven die mensen?" Tyler haalde zijn schouders op. "Geen idee, ik hoop dat ze snel komen want het is.." begon hij, en toen gooide Chelsey een hand sneeuw in zijn jas. Tyler trok snel zijn jas uit, waaronder hij een shirt met lange mouwen aanhad, "Koud." vervolgde hij zijn zin. "Zo, nu heeft iedereen iets in zijn kleding of gezicht gehad.." zei Chelsey met een grijns, en een lach ontsnapte aan Thomas' mond. Even trok Tyler een pruillipje, waarna hij toch begon te lachen en zijn schouders ophaalde. "Goed dan.. Was te verwachten.." Hij legde zijn jas op zijn schoot, en keek rond. "Dit is wel wat anders dan Seattle.. Waar komen jullie eigenlijk vandaan?" Vroeg Tyler vervolgens, en keek Chelsey en Thomas aan.

    Thomas glimlachte even om de vraag, en vertelde toen: "Mijn moeder was Frans, mijn vader kwam uit Engeland. Ik ben geboren in York, en heb daar gewoond tot een jaar na de geboorte van mijn zusje. Toen kreeg mijn vader een baan aangeboden in Frankrijk, en die heeft hij aangenomen. Daar hebben we sindsdien gewoont, mijn vader, zusje en ik." Hij glimlachte kort bij de gedachte aan hun kleine huisje in het dorpje waar zijn moeder ook was geboren. Het was een erg traditioneel dorpje in het zuiden van Frankrijk. "En jij? Seattle?" vroeg hij toen geïnteresseerd.


    Spinning around, I'm weightless.