• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    [Iknow he's hot^^]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Jullie gaan wel erg snel, want ik ben nu dat stuff al kwijt. Take it slow buddies]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    [Jullie gaan wel erg snel, want ik ben nu dat stuff al kwijt. Take it slow buddies]


    [3 Pagina's is niet snel Kyle ^_^]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -u sure? dan ga ik het ook doen :3 -

    "I can't help myself."

    Thomas Barton

    Toen Thomas naar haar knipoogde, werden haar wangen een beetje rood en Thomas grinnikte. Het hoefde natuurlijk niets te betekenen, maar het was wel heel schattig. Er zaten talloze witte sneeuvlokjes in de donkere bruine haren die losjes over haar schouders hingen. Thomas ging rustig verder en sloot zijn ogen, tot hij opeens iets op zijn buik voelde vallen. Verbaasd keek hij op, richting Chelsey die met een grijns naar hem zat te kijken. "Oooooh pas maar op jij." Zei hij lachend, terwijl hij de sneeuw van zich af klopte. Hij duwde zijn blote handen in de helderwitte sneeuw, en moest even door de kou heen bijten voor hij een beetje op kon scheppen en er een bal van vormde. Toen hij zeker wist dat de bal niet halverwege de lucht uit elkaar zou vallen, stond hij op en liep een paar passen achteruit, om de sneeuwbal vervolgens tegen haar buik terug te gooien. Met een vrolijk lachje liet hij zich alweer op zijn hurken zakken om de volgende hoop sneeuw te pakken. Zijn kont was zeiknat van het in de sneeuw liggen, en alles was koud, maar heel eerlijk gezegd kon dat hem niet veel schelen, want hij had wel heel veel lol.


    Spinning around, I'm weightless.

    [4 voor mij, gm, maar ik ben de post kwijt van wie op mijn reageerde]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jupp! I like qoutes!]

    ''The cold never botherd me anyway,''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    Thomas keek verbaasd op. ''Oooooh pas maar op jij.'' zei hij lachend, en hij maakte ook een bal. Hij stond op en liep wat naar achteren waarna hij de bal naar mij gooide en deze raakte mijn buik. Ik trok een raar gezicht. ''Hmpf..'' mompelde ik. Thomas ging weer op zijn hurken om een volgende lading sneeuw te pakken. Snel stond ik op en greep ook naar wat sneeuw. Met mijn handen die ijskoud waren door de kou maakte ik een sneeuwbal. En toen die klaar was gooide ik die naar hem. Helaas eindigde die net voor zijn voeten. ''Jammer..'' zei ik droog.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    durbanskies schreef:
    -niet erg, mijn posts zijn ook niet super nu want ik zit op m'n telefoon :3 + ik ga even proberen hoe 1e persoon is dus sorry als ik half half schrijf -
    Victoire Barton
    Er komt een nieuw meisje aanlopen, maar ze blijft een beetje afzijdig. Ze lijkt het een beetje moeilijk te hebben, en het lijkt erop dat ze een traan wegveegt. Voor ik er iets van kan zeggen, stapt Thomas al op haar af. Ik glimlach; mijn grote broer wilde altijd al voor alles en iedereen zorgen, niet gek dus dat hij het meisje gerust wil stellen. Ik sta een tijdje alleen om me heen te kijken en figuurtjes in de sneeuw te tekenen met mijn voeten, terwijl ik me bedenk dat Allstars aandoen niet de beste keuze is geweest aangezien ze alweer doorweekt zijn van de sneeuw, als er een nieuwe jongen aan komt lopen met zijn koffer in zijn hand. Hij loopt naar mij toe, en zet zijn koffer neer. Hij steekt zijn hand uit en glimlacht vriendelijkterwijl hij zich voorstelt: "Scott is de naam, Scott Berkham." Ik glimlach vrolijk terug en schudt zijn hand. "Victoire," zeg ik met een klein lachje, "Victoire Barton, maar noem me maar Vic." Ik kijk de jongen glimlachend aan; hij is een stuk groter dan ik ben, zoals de meeste mensen zijn, maar hij lijkt me wel aardig. Even ben ik geneigd om te vragen waarom hij hier is maar dat lijkt me uiteindelijk geen slim idee, want dan moet ik zelf ook uitleggen waarom ik hier ben en dát zie ik nou niet zitten.


    ^Kyle c:

    White lips, pale face. Breathing in the snowflakes.

    Thomas Barton

    Terwijl Thomas nog bezig was met zijn tweede sneeuwbal, stond Chelsey snel op, en voor hij iets kon doen gooide ze een tweede sneeuwbal zijn kant op, helaas landde die netjes voor zijn voeten. "Jamer.." zei ze, en Thomas grinnikte. "Heeel jammer." Langzaam liep hij naar Chelsey toe, de sneeuwbal voorzichtig in de mouw van zijn jas verborgen, zodat ze hem niet kon zien. "Kom maar," Zei hij toen, en deed alsof hij haar een knuffel wilde geven, en smeerde de sneeuwbal uit, boven op haar bruine haar, zodat er nog meer sneeuwvlokken in verwikkeld werden. Thomas lachte vrolijk, terwijl hij haar een speels duwtje gaf en snel wegliep om opnieuw sneeuw te pakken voor een volgende sneeuwbal. Er was intussen een nieuwe jongen aangekomen, en een paar mensen keken hen gek aan maar ach, wat zou het. Ze hadden het leuk samen, daar was niks mis mee. Toen hij de sneeuwbal gevormd had, wilde hij hem gooien. Hij struikelde echter, en gooide de sneeuwbal hierdoor hoger en harder. Verbaasd keek hij de sneeuwbal achterna, tot deze een van de jongens die er stond raakte. "Oeps." zei hij zachtjes grinnikend.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 12:49 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    Vince Luke Smiths
    Ik was al een tijdje wakker maar opstaan vond ik te veel moeite, ik wierp een blik op mijn wekker die over een paar minuten zou afgaan wat ik wilde voorkomen en daarom mezelf toch overtuigde om op te staan en de laatste spullen in mijn koffer kon werpen. ''Schiet je op?'' Hoorde ik van beneden af maar ik negeerde het, ik haatte het thuis sinds mijn vader vertrokken was bleef ik met mijn broertje achter bij mijn hectische moeder. En zeker doordat ik niet zo was als zij wilde werd ik de helft van de tijd genegeerd of afgezeken. Ik graaide in mijn zak naar een sigaret en stak die op terwijl ik de trap afliep met mijn bizar grote weekendtas. Ik zag door het doorzichtige raam de auto al klaar staan en trok daarom in een wat sneller tempo mijn schoenen aan en opende de deur terwijl ik achterin stapte. Mijn broertje sliep nog maar die zou me vast niet missen, het huis was technisch gezien voor hem alleen. De auto startte en in een paar uurtjes arriveerde wij ook, het portier gooide ik open en ik knikte lichtjes naar mijn moeder als bedankje. Ik werd omring door wit sneeuw en kon het niet laten om het niet aan te raken. ''Dag Vince,'' hoorde ik mijn moeder nog zeggen nadat ik mijn tas had gepakt en zij de auto weer had opgestart. Terwijl ik weer een vuurtje bij mijn sigaret houden begon ik met lopen en keek naar de verschillende groepjes en fronste lichtjes bij het sneeuwgevecht. Ik blies de rook uit en deed toen een hand in mijn zak door de toch wat koudere temperatuur hier.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler Elijah Rivello

    Er zijn ondertussen nog wat mensen bij gekomen, maar ik doe geen moeite om erheen te lopen. Ik stond wel goed. Ik voel de wind langs me heen gaan en met een kleine rilling rits ik mijn jas dicht. Dit was wel wat anders dan Seattle, heel anders. Maar ik overleef het wel, denk ik. Misschien moest ik toch nog een dikke jas aanschaffen, aan een leren jas heb ik misschien niet al teveel. Met een klein lachje kijk ik toe hoe er een klein sneeuwballengevecht ontstaat. Ik zie de jongen struikelen en even later komt de sneeuwbal recht op mij af. Hij raakt me op mijn schouder en ik kijk even naar het beetje sneeuw wat op mijn schouder blijft liggen. Ik grijns klein en buk dan om ook een sneeuwbal te maken. Ik sta weer op en gooi de sneeuwbal dan richting de jongen die hem uiteindelijk op zijn buik raakt..


    El Diablo.

    "You don't have to be alone."

    Thomas Barton

    De sneeuwbal raakte de jongen op zijn schouder, en even keek hij ernaar. Met een schaapachtig glimlachje op zijn gezicht stak hij zijn hand op naar de jongen van wie hij de naam nog niet wist, en de jongen grijnsde. Hij bukte, stond op, en gooide een sneeuwbal terug. Voor Thomas dit helemaal door had, had de sneeuwbal zijn buik al geraakt. Hij lachte vrolijk, en pakte nog meer sneeuw. Hij liep richting Chelsey, om haar even over haar besneeuwde hoofd te wrijven. "Zie je wel, ze zijn allemaal niet zo eng." Zei hij zachtjes in haar oor, met de onmiskenbare knipoog erachteraan. Zijn hand begon inmiddels al gevoelloos te worden, maar wat zou het ook eigenlijk, hij zou zo in het huis zijn en daar zou het warm zijn. Grinnikend gooide hij de sneeuwbal richting de jongen, en raakte hem dit keer op zijn buik. Zo had hij het zich voorgesteld; nieuwe vrienden maken en bovenal erg veel lol hebben. Hij wist dat het af en toe moeilijk kon worden, maar ook dat het uiteindelijk altijd weer goed zou komen. Iedereen leek hem erg aardig, en hij had een goed gevoel over de komende periode.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 13:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    [Kunnen jullie in vervolg op mij wachten? Nu moet ik mijn post weer helemaal aan passen...]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [oops, sorry te enthousiast. Wil je dat ik mijne weghaal?]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 13:18 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    [ Heb al aangepast]

    ''The snow glows white on the mountain tonight.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Heeel jammer.'' zei Thomas en hij kwam dichter bij en het leek erop alsof hij me een knuffel wilde geven. Ik kreeg het benauwd. In eens voelde ik iets koud op mijn hoofd en nu was ik net een lopende sneeuwvrouw. Hij lachte vrolijk en duwde me een duwtje. ''Das niet erg aardig..'' mompelde ik. Hij liep weer weg en maakte een nieuwe sneeuw bal. Maar hij struikeld en de sneeuwbal komt tegen een andere jongen aan, die op zijn beurt ook een maakt en op Thomas gooit die Thomas in zijn buik raakt. Ik grinnikte eventjes. Thomas kwam naar me toe gelopen en zei zacht in mijn oor:''Zie je wel, ze zijn allemaal niet zo eng.'' met zoals net ook weer een knipoog. Ik duwde hem zachtjes tegen zijn schouder en grijnsde. Waarna ik buk, snel wat sneeuw pak en in zijn gezicht duw. Het zou wel goed komen hier, dat wist ik nu wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tyler Elijah Rivello

    Met dezelfde grijns kijk ik toe en even later komt er weer een sneeuwbal tegen mij aan. Ik zie dat het meisje hem zachtjes tegen zijn schouder duwt en vervolgens wat sneeuw in zijn gezicht duwt. Ik lach eventjes en pak zelf ook wat sneeuw. Daarna loop ik naar de twee toe en sta al snel met een glimlach voor hen. 'Hey, ik ben Tyler.' glimlach ik en kijk dan weer met een kleine grijns naar de jongen. 'Wou je dit misschien terug?' grijns ik en ik duw wat sneeuw in zijn nek. Met een tevreden glimlach kijk ik toe en stop mijn handen in mijn zakken in een poging ze een beetje op te warmen. Ik had het gevoel dat het hier nog wel leuk ging worden, vooral omdat ik de meesten er niet voor aan zag dat het hele slechte mensen waren...


    El Diablo.

    - hahahaha pestkoppen -

    "Even if you were upside down, I would be beside you."

    Thomas Barton
    Toen Thomas naast Chelsey stond en de sneeuwbal naar de jongen had gegooid, duwde ze tegen zijn schouder en grijnsde. Snel bukte ze, en kwam vervolgens omhoog met een hand sneeuw die ze in zijn gezicht duwde. "Oh. Goh. Bedankt." Zei hij grinnikend en veegde zijn gezicht schoon met zijn handen, waarna de jongen op hen af kwam lopen en naar hen glimlachte. 'Hey, ik ben Tyler." zei hij. "Thomas." Stelde Thomas zich voor. "Wou je dit misschien terug?" Vroeg de jongen, die vervolgens sneeuw in zijn nek duwde. Een rilling trok over zijn rug terwijl de sneeuw langzaamaan al begon te smelten, zijn jas in en richting zijn shirt. Hij begon te lachen, waarna hij zijn jas uittrok. De sneeuw was in de capuchon van zijn vest gekropen, en dus deed hij die ook uit om zoveel mogelijk sneeuw van zich af te kunnen schudden. Aangezien dit toch wel erg koud was, trok hij ook snel zijn kleding weer aan. Zo. Dat voelde al een stukje warmer. Hij grinnikte naar de jongen die zich voorgesteld had als Tyler, en dacht even na over hoe hij wraak kon nemen. "Jou krijg ik nog wel." Zei hij toen maar met een klein grijnsje tegen hem, en vervolgens deed hij één van zijn armen onder Chelsey's schouders, en tilde hij haar op bij haar knieholtes. Ze was verbazingwekkend licht, zelfs voor haar lengte. "En jij gaat nu sneeuwhappen." grinnikte hij, waarna hij haar naar een grote sneeuwhoop droeg, en haar daar liet vallen. Door de sneeuw zou ze zacht aankomen, dus dat zat wel goed. Hij lachte vrolijk en gebaarde naar Tyler dat hij ook moest komen, terwijl hij een hap sneeuw in Chelsey's gezicht duwde. "Paybaaaack." grinnikte hij vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 13:44 ]


    Spinning around, I'm weightless.