• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Delilah Gerson
    "Ehh, ik denk die met vis." zei AC onzeker.
    "Oh, oké, dan neem ik die ook, ik kan namelijk niet kiezen." zei ik zo opgewekt mogelijk, en nam een mini beetje op mijn bord.
    "Wat nou Delilah? Ben je bang geworden voor mijn kookkunsten?" grinnikte Gregory.
    "Nee hoor! Gewoon geen honger!" zeg ik snel, en staar naar mijn bord.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (@Kyle, doen Scott en Levi nog alsof ze elkaar zijn?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ''I've got a war in my mind.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Oh, oké, dan neem ik die ook, ik kan namelijk niet kiezen.'' zei Delilah opgewekt. En het meisje deed een beetje op haar bord. Zou ik ook weinig doen? Of kwam dat te respectloos over? Ik wilde ook niet té veel eten. Straks kwam ik aan.
    Uiteindelijk besloot ik maar een beetje op mijn bord te doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Delilah Gerson
    Met tegezin at ik een beetje, het was lekker, té lekker, het was een risico dat ik eigenlijk liever niet nam, ik at netjes mijn bord leeg.
    "Ik heb wel weer genoeg." besloot ik, en fake'te een glimlach, waarna ik uit beleefdheid nog even bleef zitten .
    Ik zag dat AC ook wat had genomen van de dampende pastij, het was toch zo verdraaid lekker.
    Waarom moest Gregory zo'n goede kok zijn?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ''Lets give a try.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    Ik at het langzaam op en helaas was het lekker. Toch nam ik er niet meer bij. Toen het bord leeg was schoof ik het weg en glimlachte voorzichtig naar McEwan. ''Het was lekker.'' En ik staarde uit het raam.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ( laten we even wachten nu tot de rest reageert zou ik zeggen )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Een heerlijke geur verspreidde zich door de gang en op dat moment wist ik dat Gregor ons ging roepen voor het eten. Met een zucht pakte ik de stapel dossiers op, opende de kluis en legde ze daarin. Ik sloot de kluis weer en liep naar de keuken. Ik pakte mijn eigen glas, vulde dat met water en ging willekeurig ergens aan tafel zitten, hopende dat Gregor naast me zou komen zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik zette nog glazen en drinken op tafel, ze moesten zelf maar nemen wat ze nodig hadden, ikzelf nam snel plaats naast Anna.
    " Delilah en haar buurvrouw hebben weinig gegeten." fluister ik haar toe, het kan zijn omdat ze moe zijn, want normaal vind Delilah mijn kookkunsten het einde, maar ze leek wel een beetje veranderd sinds ik het weeshuis had verlaten.
    "En al veel dossiers kunnen lezen?" vraag ik haar.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Levi Finn Winston

    We waren bij het huisje aangekomen en ik had mijn spullen weggezet. Toen werd er geroepen voor het eten en ik ging erheen. Ik was aan een hoek van de tafel gaan zitten en had de mensen bestudeerd die ook aan tafel zaten. Dat is altijd al mijn favoriete bezigheid geweest. Mensen kijken. Vaak kan je aan hun gezichtsuitdrukking al zien hoe ze zich voelen. Ik schep wat eten op en begin langzaam met eten. Toch heb ik binnen tien minuten op en schuif mijn bord weg. Ik haan mijn hand verlegen door mijn haar en kijk naar de 'docenten'.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Anna Sharp
    In gedachten verzonken had ik niet door dat Gregor al naast mij was komen zitten. 'Wat?' vroeg ik. 'Oh, nee,' mompelde ik toen teleurgesteld. 'Ik heb maar half dossier kunnen lezen, maar dat ga ik zodirect beter opnieuw lezen, want het is me allemaal alweer vervlogen.' Met een zucht schepte ik het eten op voor Gregor. 'Ik ben zo moe,' klaagde ik toen en legde mezelf ook iets op mijn bord.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 11:07 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna vertelde me dat ze nog maar een half dossier had gelezen maar dat ze er niet veel meer van wist, en dat ze moe was.
    "Zal ik je helpen? " stelde ik voor, ik moest de keuken nog opruimen maar daarna kon ik haar wel helpen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik glimlachte even. Dat was lief aangeboden van Gregor -zo was hij nu eenmaal-. 'En dan?' vroeg ik. 'Ga je het dan in mijn hoofd duwen?' Ik duwde een pluk haren achter mijn oren. 'Ik denk dat ik ze een extra dag vrije tijd geef,' zei ik nadenkend. 'Dat geeft mij weer een extra dag.' In een langzaam tempo dacht ik na. 'Nu je het zegt,' viel me plots in. 'Jouw chocomel zou niet verkeerd zijn,' hintte ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    'En dan?' vroeg ze. 'Ga je het dan in mijn hoofd duwen?'
    Ze duwde een pluk haren achter haar oren.
    'Ik denk dat ik ze een extra dag vrije tijd geef,'zegt ze dan nadenkend 'Dat geeft mij weer een extra dag.'
    'Nu je het zegt,Jouw chocomel zou niet verkeerd zijn,' zei ze toen, ik grinnikte:" Chocomel à la Gregory , welke kamer en heeft u een voorkeur hoe laat?" vroeg ik als een echte ober.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Ik zit in de bibliotheek,' zei ik toen. Ik nam een hap eten. 'Kijk zelf maar hoe laat.' Ik keek opzij naar hem. 'Ober,' grinnikte ik. Ik wist dat hij ervan hield om te koken en te serveren en alles wat erbij hoorde. Ik ging toen verder met eten. Het was verrukkelijk en ik voelde me weer helemaal thuis hier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Ok, dan weet ik je wel te vinden, smakelijk!" antwoordde ik op haar.
    Ik genoot ervan om anderen van mijn eten te zien genieten, en dat deed Anna zeker, ik merkte dat er nog iemand bij kwam zitten en glimlachte naar de jongen.
    "Dus jongelui, wat zijn jullie plannen nog? Gaan jullie een kennismakingsspel doen? Zwemmen? Of jullie kamers verkennen misschien?"


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing