• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    River Owen Posey


    Wat nieuwsgierig keek ik de groep wat rond, één van de jongens zat wat alleen op een bankje te zingen. Als ik me niet vergiste een erg oud liedje van Bieber geweest. Mijn zusje was in haar kindertijd dol op hem geweest. Verder zag ik een jongen en een meisje elkaar opbeuren, ik fronste even. Niet dat ik echt wist waarover het zou gegaan zijn, het leek nogal zielig. Ik wist wel dat de meesten problemen hadden, net zoals ik. Maar... Wat zou er daar dan aan de hand zijn. Met mijn rechtervoet shopte ik zachtjes tegen het grondoppervlak aan om het meeste sneeuw ervan de krijgen. Deze schoenen waren namelijk niet zo waterdicht. Zodra ik opkeek zag ik de blonde jongen voor me staan die daarnet nog eenzaam op het bankje had zitten zingen. Hij was ongeveer even lang als ik, misschien iets langer. Zijn huidskleur was een stuk bleker dan dat van mij, waardoor je duidelijk wat verschil kon zien qua afkomst. Mijn blik gleed naar zijn gezicht en ik merkte dat hij al een tijdje zat te staren waardoor ik hem kort fronsend aankeek. Zijn ogen waren helder blauw net zoals het meer dat dicht aan mijn huis lag in Mexico. "Ehm hoi ik ben Lucas Howerd" zei hij wat blozend, of hij had het te warm. Of hij was erg verlegen. "Hey." zei ik even kort en wende mijn blik kort af richting de skilift waar ik al anderen op zag zitten, daarna richtte ik me terug op de jongen, die zich net had voorgesteld als Lucas. "Ik ben River." zei ik na een poosje toen ik besefte dat ik mijn naam nog niet vermeld had. "Bieber niet?" vroeg ik hem dan en ik besloot dan wat mijn zin te verbeteren. "Ik bedoel dat liedje die je net zong? Was dat niet van hem?" ik voelde me best dom dat ik dat vroeg .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Howerd

    De jongen kijkt op en fronst even " Hey" Zegt hij en lijkt mij onderzoekend aan. Hij kijkt kort in het rondte. " Ik ben River"zegt hij ineens en ik glimlach. Mijn tong glijd over mijn blokjes terwijl ik een hand nerveus door mijn haar haal. " "Bieber niet?" Vraagt hij ineens. Ik kleur knal rood. Misschien was het te kinderachtig en te meisjes achtig. Misschien had hij nu gelijk door dat ik homo ben. "Ik bedoel dat liedje die je net zong? Was dat niet van hem?". Ik knik kleintjes. " Ja ik zong Baby. Het is al een oud nummer en ik kan niet echt goed zingen of zo maar mijn gitaar is bij mijn koffer en die is er nog niet dus vandaar" zeg ik snel. "Euh "ik slik even. Moest ik wat vragen?of zou hij me te nieuwsgierig vinden?. Ik besloot de gok te wagen. " waar ergens kom je vandaan?" Vraag ik zacht. Ik begin weer met denken en staar naar zijn ogen. Ze straalde rust uit, rust en vertrouwen. Zijn ogen lieten me op me gemak voelen en dat was erg fijn. Zijn ogen waren echt erg speciaal. Ze leken per secinde van kleur te veranderen. en dan zijn haren. De krulletjes zaten springerig eb door de war maar erg verzorgt. River was iets kleiner dan ik.zijn lichaam wat zongebruind was liet me vermoeden dat hij van een wat warmere plek vandaan kwam. In tegenstelling tot mijn huid en lichaam. Mijn bleke kleur. Als er zon was moest ik veel en goed smeren anders was ik rood. Mijn tanden die in een beugel zaten, mijn haren.. Blond geverfd met bruin. Omhoog in een kuif en dan tot slof mijn oge die helder blauw waren en verkleurde tot groen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "I wish that I could wake up with amnesia and forget about the stupid little things."

    Thomas Barton
    "Nooit meer mama. Nooit meer mama? Nooit meer mama. Nooit meer mama. Nooit..." het bleef maar door zijn hoofd gaan. Met elke keer werd de stem van zijn kleine zusje paniekeriger, begon ze harder te schreeuwen. Thomas wist dat zij het ook nooit had kunnen verwerken, en dat dit, samen met het pesten een grote oorzaak was van haar problemen. Hoe vaak had hij haar immers horen schreeuwen? "Mama? Mama waar ben je? Kijk hoe je me hebt achter gelaten!" Als ze dacht dat er niemand thuis was en haar muziek hard genoeg stond. Hoe vaak had hij haar niet in zijn armen gesloten terwijl de tranen over haar wangen stroomden en ze niets meer kon zeggen om dat het verdriet zo verstikkend was dat ze niet meer helder kon nadenken? Hoe vaak had hij wel niet het slot van de badkamer deur open gebroken, en haar daar op de grond of in het bad zien zitten en... En hoe vaak had hij wel niet haar wonden verzorgd? Te vaak. "Oh sorry.. Ik wilde het niet nog erger voor je maken." Zei Marlene zacht en weer schudde Thomas zijn hoofd. "Dat doe je niet, het is gewoon moeilijk om erover te praten." Zei hij met een klein, voorzichtig glimlachje op zijn gezicht. "Twee jaar na d.. de dood van me moeder is me zus omgekomen bij een vliegtuig ongeluk, ze was een geweldige vriendin en zus" Vertelde ze toen, en Thomas drukte een kus op haar kruin, zoals hij ook altijd deed bij zijn zusje. "I'm so sorry..." fluisterde hij zachtjes. "Ik zou willen dat ik het allemaal van je weg kon nemen.."


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene Blaire Newport

    Opnieuw was het een tijd stil en ik had het gevecht met mezelf verloren. De tranen stroomde over me gezicht maar ik wou niet opgeven. Ookal was de strijd verloren, opgeven dat nooit. Ik beet even op mijn lip veegde wat tranen uit mijn gezicht. "Dat doe je niet, het is gewoon moeilijk om erover te praten." zei hij met een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik probeerde ook even te glimlachen maar er zat een brok in me keel waardoor ik niks kon doen. Ik wou hem vertellen over hoeveel ik van ze hou, dat ik het oneerlijk vind dat ze nu al moesten gaan. "Charlotte is dood" was het eerste wat ik wist uit te brengen toen ik het ongeluk voor het eerst op tv had gezien. Het was het nieuws van de dag en helemaal omdat alle mensen meteen dood waren. Ik voelde me zo machteloos tegenover Ik schrok even uit gedachtes toen Thomas zijn lippen op mijn kruin plaatste en opnieuw iets fluisterde. "I'm so sorry..." Opnieuw werden mijn ogen vochtig en verkende opnieuw meerdere tranen mijn bleke gezichtje. "Ik zou willen dat ik het allemaal van je weg kon nemen.." Ik voelde een steek door mijn lichaam gaan. Ik beet nog een keer op me lip om niet weer te gaan huilen. Het leek alsof iemand mijn keel aan het dichtknijpen was en ik er niks tegen kon doen. Ik hapte even naar adem en werd daarna weer rustig. Geen woord kunnen zeggen terwijl hij zo aardig voor me was.


    River Owen Posey


    Na mijn vraag werd hij weer rood, waardoor ik hem vragend aankeek. Hij knikte zacht als teken dat ik het juist had. " Ja ik zong Baby. Het is al een oud nummer en ik kan niet echt goed zingen of zo maar mijn gitaar is bij mijn koffer en die is er nog niet dus vandaar" antwoorde hij en ik knikte even. "Ik ben geen muziekkenner ofzo, maar het klonk zeker niet slecht hoor." zei ik met een kleine glimlach rond mijn lippen. Ik kon absoluut niet zingen laat staan muziekspelen al hield ik wel van de klanken die je humeur alle kanten kon laten gaan. "Euh " verliet zijn mond waardoor ik hem weer even aankeek. "Waar ergens kom je vandaan?"vroeg hij me zacht en ik glimlachte even naar hem. Ik was wel blij dat ik iemand had waarmee ik even kon praten. "Ik ben van Mexico al ben ik ook een deeltje Hongaars. Waar kom jij vandaan?" vroeg ik hem wat nieuwsgierig terug. Hij leek een beetje zenuwachtig te zijn, maar om eerlijk te zijn was ik dat ook erg al kon ik me rustig houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Howerd

    Ik glimlach even. "Ik ben geen muziekkenner ofzo, maar het klonk zeker niet slecht hoor." Zegt River met een kleine glimlach en ik kleur roder. 'Uhm dankje' Blozend kijk ik naar mijn handen en haal een van de twee door mijn haren. Zo te voelen zat mijn kuif nog steeds perfect omhoog. Hij kijkt me aan als ik twijfel met de vraag maar glimlacht als ik de vraag aan hem heb gesteld. Hij leek opgelucht te zijn om even te kunnen praten en ik vond het zelf ook wel fijn. Het leidde me af van de hoogte, van de net gebeurde drama en van alles eigenlijk. "Ik ben van Mexico al ben ik ook een deeltje Hongaars. Waar kom jij vandaan?" Vragend zie ik hem met een nieuwsgierige blik naar mij kijken. Mexico en Hongaars, vandaar dat hij een tintje had. Het was eigenlijk wel logisch ook, in Mexico was er veel zon. 'Ik kom uit Ierland, ik ben volledig Iers' glimlach ik zwakjes. Vooral tegen over hem voelde ik me erg bleek, ik leek wel wit naast hem. 'Dus ehm, waarom ehh ben je...' Ik stop mijn vraag. Nee ik ging hem dit niet vragen. Hij wilde er vast niet over praten en dan wilde hij vast weten waarom ik hier was. Dat was iets waar ik het liever niet over had aangezien ik niet kon liegen en ik niet wilde vertellen dat ik homo was. 'Dus heb je een broertje of zusje' Vraag ik hem dan maar om het wat minder akward te maken. Zelf was hij niet zo erg spraakzaam, normaal ik ook niet maar in een rare stilte die ongemakkelijk was had ik nu niet bepaald zin. Ik kijk kort naar zijn kleding. De zwarte broek en grijs met zwarte trui stonden hem prachtig. Ik durfde te wedden dat hem over het algemeen alles prachtig zou staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    River Owen Posey


    Het viel me erg op dat Lucas vaak rood werd, maar erg warm kon je het niet noemen hier. 'Uhm dankje' nadat hij geglimlacht had en daarna keek hij weer naar zijn handen om er vervolgens een door zijn blondgekleurde haren haalde. 'Ik kom uit Ierland, ik ben volledig Iers' antwoorde hij glimlachend op mijn vraag en ik knikte even. Het verklaarde wel zijn accent. Als ik me niet vergiste lag Ierland boven Engeland en naast Schotland. 'Dus ehm, waarom ehh ben je...' verliet zijn lippen en stopte dan waardoor ik hem vragend aankeek. Hij leek van gedachten te veranderen en stelde me plots een andere vraag. 'Dus heb je een broertje of zusje' vervolgde hij zijn nieuwe vraag. "Nou, ik heb een drie jaar oudere broer genaamd Forest en een jonger zusje van dertien, Mabel." glimlach ik. Ergens vond ik het best wel vreemd dat mijn broer en ik namen hebben geïnspireerd op de natuur en Mabel dan weer totaal niet. Even keek ik naar de drie bandjes om mijn pols. Twee blauwe en één rode, ik frunnikte er even kort aan en keek daarna weer naar Lucas. "Heb jij er?" vroeg ik hem terug. Het viel me wat op dat zijn blonde haren niet natuurlijk leken, en aan het uitgroei te zien had ik ook gelijk. Zijn haren waren gekleurd. Ik wist wel dat meisjes dat deden, maar jongens? "Zie je het wat zitten?" vroeg ik hem daarna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "I'm falling for your eyes, but they don't know me yet."

    Thomas Barton
    Uiteindelijk werd het hem te veel. "STOP." schreeuwde hij in zijn hoofd, niet hardop. Het moest ophouden. Hij moest sterk zijn.. sterk, voor dit meisje. Het meisje stond nog steeds met haar armen om Thomas' middel, en hij voelde zich veilig bij haar. Op de een of andere manier wist hij dat het goed zou komen, omdat hij bij haar was. De gedachte kalmeerde hem een beetje, en hij haalde diep adem. Terwijl hij inademde, rook hij haar geur; hij rook lekker, vertrouwd, op de een of andere manier. Hij wist niet zo goed wat hij hiervan moest denken. Hij wist dat nooit, zijn gevoelens waren voor hem nooit erg duidelijk geweest. Hij kon aan het begin nooit zien aan zichzelf of hij iemand leuk vond, of het gewoon een erg goede vriendin zou worden. Marlene zweeg terwijl hij zei dat hij zou willen dat hij het van haar weg kon nemen, wat hij wel begreep; ze hadden elkaar net ontmoet en stonden nu al in een omhelzing elkaar dingen vertellen die je niet zomaar verteld. Misschien was het ook wel raar, maar soms heb je dat nodig en soms ontmoet je precies op de juiste tijd de juiste persoon om dit mee te delen, en dan doe je dat. Hij hoopte maar dat zij het niet raar vond dat hij zo zorgzaam was; want daar kon hij echt niets aan doen. Marlene beet op haar lip en hapte vervolgens naar adem. Ze begon wat rustiger adem te halen en na een paar minuten werd haar ademhaling een stuk regelmatiger. Hij concentreerde zich op haar ademhaling en probeerde zo goed als hij kon met haar mee te ademen om zo zelf ook te kalmeren. Na een tijdje nog zo met haar in zijn armen te staan liet hij haar voorzichtig los, maar liet zijn rechterhand op haar schouder liggen. "Gaat het weer een beetje?" Vroeg hij zachtjes, terwijl hij haar bezorgd aankeek.


    Spinning around, I'm weightless.

    Lucas Howerd

    River keek me vragend aan toen ik van vraag veranderde. ' "Nou, ik heb een drie jaar oudere broer genaamd Forest en een jonger zusje van dertien, Mabel." Verteld hij en ik knik even. De namen Forest en River waren aparte namen en zelf had ik ze nog niet vaak gehoord. Misschien was het in Mexico juist een veel voorkomende naam maar dat wist ik niet. Bij ons in Ierland waren juist weer totaal andere namen erg bekend en veel gebruikt. River frunnikte even aan zijn drie armbandjes en kijkt mij daarna weer aan. 'Heb jij er?' Vraagt hij en ik zie hem denkend naar mijn haar kijken. 'Ja het blonde is geverfd, Het bruine is mijn echte haar kleur maar dat vond ik niet zo mooi' Zeg ik zachtjes. 'Ehm ik heb een zusje van vijf, Mila. Ze ehm is geestelijk gehandicapt en heel erg aan mij gehecht en ik aan haar dus ik vond het moeilijk om haar achter te laten ondanks dat ik weet dat mijn ouders met haar leuke dingen gingen doen.' Vertel ik hem. Normaal vertelde ik dat niet zo snel maar River liet me vertrouwd voelen. 'Zie je het wat zitten? Vraagt River me en ik frons even en denk na over zijn vraag. 'Ehm hoe bedoel je?' Vragend kijk ik niet begrijpend naar River.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlene Blaire Newport

    Op sommige momenten snapte ik mezelf totaal niet. Normaal was ik altijd vrolijk en nieuwsgierig en nu was ik juist stil en onzeker. Ergens was ik ook wel bang, bang dat deze jongen mijn vertrouwen misbruikte en alles kapot maakte. Net als vroeger bij me 'foute' vrienden waarvan ik altijd alcohol en sigaretten moest stelen. Alleen maar omdat ik een vlotte babbel had en me snel uit moeilijke situatie's kon praten. Na een aantal maanden hadden ze genoeg van me en lieten ze me keihard vallen. Nooit meer iets van gehoord. De minuten tikte langzaam voorbij en na een tijdje liet Thomas me los uit onze omhelzing. Wel hielt hij zijn hand op mijn schouder en keek me bezorgd aan. "Gaat het weer een beetje?" vroeg hij zachtjes en ik glimlachte zwak. Langzaam bewoog ik mijn hoofd als bevestiging en veegde de laatste tranen van mijn natte wangen. Opnieuw zag ik mijn moeder voor me, liggend in een ziekenhuisbed vol met vrolijke tekeningen en mooie stickers. Ik was nog klein en wist niet goed wat het nou bekende om dood te zijn. Ik rilde bij de gedachte en wuifde de gedachtes weg. Ik moest niet zoveel om mezelf geven, Thomas had het al zwaar genoeg.


    River Owen Posey


    'Ja het blonde is geverfd, Het bruine is mijn echte haar kleur maar dat vond ik niet zo mooi' antwoorde Lucas plots waardoor ik opkeek en hem verontschuldigend aankeek. Oeps, het viel blijkbaar op dat ik staarde. Ik ben opgevoed geweest in een zeer katholiek gezin waarbij we ons erg hechten aan oude gewoontes mijn moeder zou meteen flippen, dat had ze namelijk ook gedaan toen ik met mijn eerste tatoeage afkwam. Uiteindelijk leek ze het wel mooi te vinden, maar nogsteeds is ze er erg tegen. Al zeker als ik mijn haar zou kleuren of een piercing zou in steken. Ik wreef even over mijn arm aangezien ik een koude bries over me heen kreeg. "Is dat niet wat vreemd om een andere haarkleur te hebben?" vroeg ik voor ik er erg in had. Daarna antwoorde hij op mijn vraag van net .'Ehm ik heb een zusje van vijf, Mila. Ze ehm is geestelijk gehandicapt en heel erg aan mij gehecht en ik aan haar dus ik vond het moeilijk om haar achter te laten ondanks dat ik weet dat mijn ouders met haar leuke dingen gingen doen.' verklaarde hij en ik knikte zacht. Ik kon begrijpen dat hij het daarmee erg moeilijk had, het is jammer om te horen dan zo'n jong meisje zoiets moest meedragen met haar leven. Zeker aangezien ik een beetje weet hoe het voelt met mijn Ass. 'Ehm hoe bedoel je?'vroeg hij dan fronsend na mijn andere vraag en ik haalde mijn schouders lichtjes op. "Nou hier is het vast anders dan je thuisland en met de situatie van je zusje. Heb je er wel zin in om enkele weken op deze plaats te zijn?" legde ik uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anna Sharp- TIJDSPRONG+ mededeling
    We waren allemaal veilig boven geraakt nog voor de storm, ook de wandeling was eigenlijk zonder noemenswaardige problemen verlopen en dus kon ik nu iedereen bijeenroepen in de woonkamer:" Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken."
    Ik was benieuwd wat Gregory voorzien had als avondeten, hij was werkelijk een goede kok.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Anna Sharp- TIJDSPRONG+ mededeling
    We waren allemaal veilig boven geraakt nog voor de storm, ook de wandeling was eigenlijk zonder noemenswaardige problemen verlopen en dus kon ik nu iedereen bijeenroepen in de woonkamer:" Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken."
    Ik was benieuwd wat Gregory voorzien had als avondeten, hij was werkelijk een goede kok.


    Ik ben er nog, dus pas vanaf vrijdag mag je me besturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik ben er nog, dus pas vanaf vrijdag mag je me besturen.


    En dan liever niet in Anna Sharp schrijven, maar vanuit Gregor.
    Dank u.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [oh, sorry manon, dat had ik verkeerd begrepen dan. excuus.]


    Spinning around, I'm weightless.