• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 10:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ik schrijf me uit)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doei.

    Aangezien Yvonne ermee is gestopt wordt Zeke verplaatst naar kamer 6.

    "What would you do?"

    Thomas Barton
    Terwijl de docent praatte, had Thomas de hand van Marlene nog steeds vast. Ze knikte, veegde een paar plukken haar uit haar gezicht en glimlachte tevreden. "Mag je hier eigenlijk roken?" Vroeg Marlene zacht, en Thomas had geen idee of ze het tegen hem had, maar ze keek wel vragend zijn kant op waardoor hij toch zijn schouders ophaalde. "Geen idee eigenlijk." Zei hij, en keek om zich heen. "Ik denk dat je dat aan de begeleiders moet vragen." Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht. "Kom, dan gaan we kijken met wie we in de kamer zitten." Zei hij toen glimlachend en liep richting de hal, hun handen nog steeds verstrengeld. Daar ergens had hij al een lijst zien hangen, maar hij had er op dat moment niet aan gedacht om erop te kijken: hij was niet echt bezig geweest met de kamerindeling op dat moment. Nu was hij toch wel erg nieuwsgierig naar de jongen of jongens met wie hij zijn kamer zou delen. Voorzichtig liet hij haar hand los en ritste zijn jas open, waarna hij de lijst langsging met zijn vinger; een aantal namen die hij niet kende, en toen zijn eigen naam. Hij zat samen met ene Levi. Hij keek even verder, en zag toen Marlene's naam staan. Ook daar zag hij geen bekende namen. Victoire zat met twee meisjes, waaronder Chelsey. Hij glimlachte; dat zou wel goedkomen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene Blaire Newport

    De jongen was even stil maar haalde daarna even zijn schouders op als teken dat hij het niet wist. "Geen idee eigenlijk." Hij keek om zich heen en vervolgde zijn antwoord. "Ik denk dat je dat aan de begeleiders moet vragen." Er vormde een grijns op zijn gezicht die ik niet helemaal kon plaatsen. Even knikte ik maar voordat ik echt kon antwoorden had hij me al weer meegenomen om de kamerindelng te gaan bekijken. Ik moest even lachen maar was toch ook wel nieuwsgierig met wie ik in een kamer was gezet. Hopelijk waren het aardige meiden en neit van die arrogante sletjes met hoge hakken en lage make-up. Hij liet voorzichtig mijn hand los om vervolgens zijn jas open te maken en met zijn vinger te bekijken bij wie hij zou zitten. Ik deed hetzelfde en beet lichtjes op mijn lip toen ik geen bekende namen zag staan. Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova. 'Ik zit bij Lixue en Nova in kamer 5" zeg ik zacht tegen Thomas en laat mijn blik over de jongen naast me gaan. "Hopelijk zijn ze aardig' mompel ik erachter aan en wend mijn blik af naar de houten vloer.

    "She's stuck in her daydreams."

    Victoire Barton
    Rustig zat het roodharige meisje in de skilift, wachtend tot ze eruit zo mogen. Haar broer zat voor hem op een bankje met een blonde jongen die het nogal moeilijk leek te hebben, maar Vic wist dat het wel goed zou komen met Thomas naast hem. Zelf zat ze helemaal alleen, ontspannen met haar handen lichtjes op de ijzeren stang die haar op haar plaats zou moeten houden. Haar korte benen bungelden vrolijk door de lucht, en Victoire sloot kort haar ogen om te genieten van de wind die zachtjes over haar gezicht streek en haar haren door de war bracht.

    Ze zag nog net hoe haar broer de jongen uit de skilift trok, en op de grond viel. Een hele scene volgde daarop waarin de jongen in een bolletje op de grond ging zitten, Thomas overeind hielp en wegliep. Victoire was zo ver met haar gedachten dat ze niet door had gehad dat ze er eigenlijk alweer uit moest springen, en deed dit net iets te laat waardoor ze struikelde en plat op haar gezicht viel. Met de sneeuw nog in haar haar krabbelde ze vlug overeind en liep door alsof er niets aan de hand was. Na een tijdje kwam mevrouw Sharp om hen op te halen en naar het huisje te begeleiden.

    Bij het huisje aangekomen, liepen ze meteen door naar de woonkamer. Victoire ritste haar jas los en haar vest open; binnen was het meteen een stuk warmer dan buiten. Ze voelde haar bleke gezichtje langzaam warmer worden, en keek om zich heen. Toen begon mevrouw Sharp te praten: "Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken."

    Victoire knikte kort. Waarom, dat wist ze zelf ook niet; ze stond ergens achteraan en was zo klein dat mevrouw Sharp haar onmogelijk zou kunnen zien. Een klein glimlachje verscheen op haar lippen en ze veegde een besneeuwde pluk rood haar uit haar gezicht, waarna ze nog even naar de andere keek. Ze twijfelde even of ze nu gewoon weg moest lopen, of moest proberen om nog een paar mensen te leren kennen. Ze ging uiteindelijk toch voor de tweede; anders zou ze hier niet veel verder komen dan Levi en Scott en hoewel ze de twee super lief vond hoopte ze toch op een beetje meer vrienden, een beetje meer mogelijkheden. Na een tijdje besloot ze om het er maar op te wagen en liep ze op een jongen af.

    "Hoi! Ik ben Victoire, maar zeg maar Vic, wie ben jij?" Ze glimlachte vrolijk naar de jongen en bekeek hem even. Hij had een erg lichte huid, lichte ogen en donker haar. Al met al zag hij er zeker niet verkeerd uit. De lichte huid paste goed bij hem, en zijn hoge jukbeenderen waren goed zichtbaar, wat hem erg goed stond. Ze stond net dichtbij genoeg om een vleugje aftershave op te vangen en iets wat leek op rook. Ze richtte haar blik weer op de lichte ogen van de jongen, en glimlachte vriendelijk.


    Spinning around, I'm weightless.


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit ~ Song


    Aangezien iedereen een soort van vrijaf was, wilde ik wel nieuwe mensen leren kennen. Maar eerst deed ik mijn beige jas af en hing die bij de andere zodat deze kon drogen. Mijn blonde haren waren wat wakjes meteen had ik zin om me bij de open haard te zetten met een warme mok chocolade melk. Terwijl ik wat rond liep viel mijn oog op een jongen met korte broek. Brrrr. Hij moest het vast koud gehad hebben daarbuiten. "Hoi, Ik ben Jennifer." glimlachte ik naar de jongen "Heb je het geen koud?" vroeg ik hem vervolgens met een zacht, maar vriendelijk lachje. Ik bekeek hem even kort, hij had bruine haren en een bleke huidskleur. Zijn oogkleur was donkergroen iets wat ik nog niet vaak tegen gekomen was, ondanks dat ik groen wel een mooi kleur vond. Ook was hij ietsje langer, maar niet erg veel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Vince Luke Smiths

    Jen gaf me een klein duwtje, ''zo een aanbod kan ik moeilijk vergeten.'' Ik lachte kort en haalde vervolgens mijn eigen kamerindeling op en kwam er achter dat ik bij een jongen sliep genaamd River. Top, ik hield al niet van kamergenoten - ze irriteerde me toch meestal 24/7. Mijn blik werd getrokken naar een ander meisje, ze had rood haar en ze was erg klein - toch zag ze er niet verkeerd uit. ''Hoi! Ik ben Victoire, maar zeg maar Vic, wie ben jij?''
    Haar vrolijke glimlach deed me kort fronsen en ik liet mijn blik overduidelijk over haar heen gaan en speelde met de onaangestoken sigaret die ik tussen mijn vingers had vastgeklemd. ''Vince,'' antwoordde ik en glimlachte toen zwakjes maar gemaakt.
    ''Ben je altijd zo vrolijk?'' Vroeg ik vervolgens aan haar en lachte kort en trok mijn wenkbrauwen ietsjes omhoog. ''Of schat ik je nu totaal verkeerd in?'' Voegde ik er aan toe met een korte knipoog en bekeek Vic waar een vriendelijke glimlach niet van haar gezicht af was te slaan. Het was niet erg, daar niet van hoor. ''Heb je er zin in?'' Vroeg ik, blikkend op het kleine meisje wat voor me stond - ze leek niet ouder dan zestien en dat was ze ook waarschijnlijk niet. Het rode haar stond haar wel goed, ik had geen idee of het natuurlijk of geverfd was - ik had daar geen verstand van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "And I will do my best to find a smile."
    Victoire Barton
    De glimlach was weer eens niet van haar gezicht af te slaan geweest, zoals bij Victoire wel vaker het geval was. Een frons verscheen kort op het gezicht van de jongen, waarna deze haar duidelijk bekeek. Victoire keek even naar beneden. Met haar grijze t-shirt, zwarte skinny jeans, vertrapte allstars en grijze vest onder haar spijkerjas zag ze er nou niet bepaald geweldig uit, maar ach; ze hadden een lange dag achter de rug. Niemand zag er nog helemaal fris uit. "Vince." Zei de jongen toen, en glimlachte naar haar. "Ben je altijd zo vrolijk?" Vroeg de jongen, waarna hij kort lachte, zijn wenkbrauwen optrok, en vervolgde: "Of schat ik je nu totaal verkeerd in?" Hij knipoogde kort, en Vic grinnikte. "Ach, ik probeer het. Het is ook zo saai als we allemaal chagrijnig staan te doen." Ze blies een pluk haar uit haar ogen, en keek de jongen weer aan. Haar groene kijkers bekeken de jongen nog een keer goed, waarna hij vroeg of ze er zin in had. De jongen was een stuk groter, maar wat wil je dan ook als je 1.63 meter bent? Victoire dacht even na, en knikte toen. "Nouja, we zitten er nu toch dus we kunnen het maar beter gezellig maken lijkt me zo." Ze glimlachte, en vervolgde toen; "En jij?"

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 23:28 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    "Don't you worry your pretty little mind."

    Thomas Barton

    Ook Marlene ging met haar vinger na bij wie ze in de kamer zou zitten, en Thomas keek met haar mee. "Ik zit bij Lixue en Nova in kamer 5." Zei ze zacht, en keek naar Thomas. Deze knikte, en keek om zich heen. Hij had ook nog geen bekende namen gezien, maar zo veel mensen had hij ook niet ontmoet. "Hopelijk zijn ze aardig." Mompelde ze erachteraan, en keek richting de vloer. Thomas glimlachte kort, en sloeg een arm om haar schouder. "Vast wel." Zei hij met een klein glimlachje. Naast de lijst met de indeling hing ook een plattegrond; wel zo handig als je wilde weten waar je precies sliep. Thomas zocht naar zijn kamer, en toen naar die van Marlene. Toen hij dacht dat hij ongeveer wist hoe ze er zouden komen, greep hij haar hand weer. "Kom, dan gaan we naar de kamers kijken." Hij was net als zijn zusje erg nieuwsgierig aangelegd, en aangezien ze toch eerst langs die van hem zouden komen kon hij het niet laten om eerst naar zijn eigen kamer te gaan. Ongeduldig trok hij het meisje aan haar hand mee, en keek om zich heen. "Kamer twee." Mompelde hij in zichzelf. Ze waren inmiddels de trap op gelopen, en Thomas dacht even na of hij nu naar links of naar rechts moest.


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene Blaire Newport

    De jongen keek hoe ik met mijn vingers langs de namen ging en knikte kort toen ik melde dat ik op kamer 5 zat. Ik keek langzaam op toen hij zijn arm om me heen sloeg en zwak probeerde ik te glimlachen. "Vast wel." zei Thomas en glimlachte vriendelijk naar me. Hoe kon hij toch zo vrolijk blijven? Was hij niet bang dat mensen hem niet mochten ofzoiets? "Ben jij nooit bang dat mensen je niet mogen? Je lijkt zo vrolijk" vraag ik zacht en beet ongemakkelijk op me lip. Ik voelde hoe hij mijn hand weer pakte en ik kneep er even in. "Kom, dan gaan we naar de kamers kijken." zei hij en hij trok me mee toen hij vond dat ik er te lang over deed. "Rustig aan jij" zeg ik lachend en ren met hem mee de trap op. Langzaam werden zijn passen kleiner en leek hij even niet te weten welke kant we op moesten. "Ik vind dat we naar links moeten" zeg ik en trek hem nu mee naar links. Ik ben trots op mezelf als ik merk dat ik gelijk heb en zoek naar Thomas' kamer. " Here is your room mister Barton" zeg ik lachend en haal grijnzend een hand door Thomas' haar waardoor het er raar uitziet. Ik schiet in de lach en steek mijn tong uit. "Wat ziet je haar er toch prachtig uit "zeg ik plagend. Misschien werd het hier toch nog leuk.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 16:22 ]

    [Ik schrijf me uit. Lixue is gone]


    ~My Mind Is Free~

    Eh moet ik nog ergens op reageren? Ik krijg geen berichtjes meer aan


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Sorry ik was deze helemaal vergeten :$ Waar zijn ze nu?]


    Spoiler alert: you will save yourself