• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    (Iemand voor Levi?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh ik moet m'n nieuwe persoontje nog droppen zeker, mag dat hier of moet het in t rollentopic?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let it snow, let it snow, let it snow!

    It doesn't show signs of stopping
    And I've brought some corn for popping
    The lights have gone way down low
    Let it snow, let it snow, let it snow!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let it snow, let it snow, let it snow!

    It doesn't show signs of stopping
    And I've brought some corn for popping
    The lights have gone way down low
    Let it snow, let it snow, let it snow!

    Hahahah xD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kan iemand samenvatten wat ik heb gemist? :$
    Jovantos is Hemwin. Maar waarschijnlijk niet lang meer.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 17:17 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan iemand de laatste post met mevrouw Sharp quoten en iets waar ik op moet/kan reageren? Dan kan ik weer een reactie schrijven.
    Hi, I'm back btw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OK
    Is iedereen nu eigenlijk al in het huis?
    En moet ik mijn nieuwe persoontje hier droppen of in het rollentopics
    Moet iemand nog ergens op reageren ?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Delilah Gerson
    Ik zie een meisje staan dat echt een mooi figuur heeft, had ik maar zo'n smalle lijn.
    Ik zucht en ga op zoek naar mijn koffer, die ik terug meeneem naar de woonkamer, misschien kan ik later eens met haar praten?
    Ik streel liefdevol over mijn gitaarkoffer, ik hou van mijn gitaar.

    Gregory "What will we do with the drunken seaman, what will we do with the drunken seaman, what will we do with the drunken seaman, eraly in the morning? Yo-HO and up she rises, Yo-Ho and up she risis, Yo ho and up she rises, early in the morning." zing ik lachend terwijl ik door de keuken dans om hier wat kruiden, daar wat groenten en wat melk te pakken voor het avondmaal.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Met een zucht plof ik neer in de bibliotheek. Niemand van deze jongeren hield vast van lezen of hadden al de bibliotheek gezien, dus kon ik er ongestoord te werk gaan. De stapel met dossiers naast mij gaf me weemoed. Door het kleine raam zag ik hoe de sneeuwstorm omheen het hele huis raasde en ik was allang blij dat er niemand in zat. Ik opende de bovenste dossier en begon te lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daggers schreef:
    Kan iemand samenvatten wat ik heb gemist? :$
    Jovantos is Hemwin. Maar waarschijnlijk niet lang meer.


    [Hemwin is Daggers geworden zoals je ziet.
    Overigens zal ik gaan typen.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ''Say hello.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.
    Ik voelde hoe een blik kort op me rustte, en ik keek net toen het meisje weg keek. Oh god, zij had pas een goed figuur. Zal ik met haar gaan praten? Ach waarom niet. Beter dat ik nog wel wat vrienden maak. Langzaam liep ik naar haar toe. ''Hey, ehm ik ben Chelsey. Maar als je wilt mag je me AC noemen.'' Ik glimlachte -iets wat onzeker- naar haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gregory McEwan
    Ik luid even later vrolijk de bel die ik voor de lol had opgehangen:" ETEN LANDROTEEEHHH" schreeuw ik vrolijk, en zet de ovenschotels op tafel, de éné met aardappelen, vis en kaassaus, de andere met puree, gehakt en appelmoes.
    Ik kijk rond en ben benieuwd hoe snel ze van mijn creaties zullen komen proeven.

    Delilah Gerson
    Het magere meisje komt naar me toe.
    ''Hey, ehm ik ben Chelsey. Maar als je wilt mag je me AC noemen.'' ze glimlacht ietwat onzeker.
    "Hai, ik ben..."
    "ETEN LANDROTTEEEEHH" Brult Gregory opeens met luid belgerinkel, ik schrik me haast dood!
    "Nou, ik ben dus landrot Delilah." grinnik ik," aangenaam AC."
    Na even besluit ik het goede voorbeeld te geven, ik loop de eetkamer in en tik hem speels tegen zijn hoofd:" Verdomme Greg, je gaf me bijna een hartaanval!" zeg ik dramatisch.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:00 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ''Hello my name is... nice to meet you!''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    ''Hai ik ben..'' Ze werd onderbroken door dat iemand in eens hard riep dat we moesten eten. Met het woord landrotten. ''Nou, ik ben dus landrot Delilah. Aangenaam AC.'' Ze grinnikte. Ik volg haar maar de eetkamer in en ga ergens zitten.

    ''Hi..''
    Michael Hood.
    Na dat ik iemand hard hoorde roepen kwam ik maar naar de eetkamer in en ging tegenover het ene meisje zitten wat al aan de tafel zat. ''Hi, ik ben Micheal.'' zei ik tegen haar. Ze glimlachte. ''Chelsey,'' Haar stem klonk onzeker. Wat ik ergens snapte. Een nieuwe plek, waar je niemand kende.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Delilah Gerson
    AC kwam naast me zitten en twijfelend keek ik naar de ovenschotels, allebei vet veel calorien als je het mij vraagt.
    "Hé AC, welke neem jij?" vraag ik haar, ik deed haar achterna, als zij iets kon eten met zo'n figuur, kon ik dat vast ook wel.
    Aan de éné kant was de vis gezonder, maar hij zwom in een kaassausje en dat was dan wel weer vet.
    Maar in de andere zat gehakt en suiker dus ja, ik liet de keuze aan AC.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ''I tried to eat today. But the lump in my throat got in the way.''

    Aylinn-Chelsey McGrath.

    "Hé AC, welke neem jij?" vroeg Delilah. Twijfelend keek ik naar beide schotels. Die met vis zou volgens mij het gezondst zijn. En anders deed ik wel wat ik vaker deed nadat ik van mijn ouders zoiets moest eten. Het liefst deed ik het niet, maar het kon niet anders. De tranen prikten al achter mijn ogen, maar ik hield me sterk. ''Eh..ik denk die met vis.'' Mijn stem klonk zacht en onzeker, en uch. Wat voor n idioot ben ik nou?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded