• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    Vince Luke Smiths
    Ze rolde grinnikend met haar ogen. ''Ik? Ik, hoogtevrees? Pfff, nee totaal niet,'' grijnsde ze waardoor er automatisch een grijns op mijn gezicht sierde. De lift was zeker niet laag maar hij was te doen toch? ''En heeft deze stoere jongen geen hoogtevrees?'' Vroeg ze met hetzelfde speelse grijnsje terug. ''Nee, toevallig niet,'' zei ik met een kort lachje en volgde haar de skilift in. Eenmaal we allemaal boven waren, de rest gelopen en de anderen met de skilift gaf Anna weer een mededeling door. "Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken,'' vertelde ze en ik gaf een korte blik op Jen. ''Zolang je mijn aanbod maar herinnert he,'' zei ik licht plagend tegen haar maar het was geen leugen. Zelf vroeg ik me ook af met wie ik sliep, de lijst zouden we krijgen maar toch had ik nog niemand anders ontmoet dan Jennifer en zij was geen mogelijkheid als kamergenoot. Er mocht überhaupt niet van kamers geruild worden dus iedereen moest het maar gewoon treffen, ik haalde nog snel een hand door mijn haar en stak toen weer een sigaret op die ik uit mijn zak haalde.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:25 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [iemand voor Scott? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    maak even snel een indeling hehehee


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    maak even snel een indeling hehehee


    Was dat niet die ene in het rollentopic? C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ja maar die is nog niet aaaf


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ja maar die is nog niet aaaf


    Ooo sorry :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ja pffff.

    indeling;
    Kamer 1: Vince, River
    Kamer 2: Levi, Thomas, Ezekiel
    Kamer 3: Victoire, Aylinn, Delilah
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6: Lucas, Tyler
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan


    Spinning around, I'm weightless.

    "Do I wanna know?"

    Thomas Barton
    Toen Thomas aan Marlene vroeg of het weer een beetje ging, glimlachte het meisje zwakjes en knikte langzaam. Ze leek even in gedachten verzonken en rilde. Thomas vroeg zich af of ze het koud had, maar hij besloot niets te vragen; dat zou misschien een beetje te zorgzaam overkomen, misschien zou ze hem raar vinden als hij dat deed. Nadat ze nog een tijdje zo stonden kwam mevrouw Sharp aangelopen, die vertelde dat ze mee moesten lopen richting het huisje. Hij keek even bemoedigend naar Marlene, en pakte toen haar hand vast. Hij was verassend warm; waarschijnlijk voelde dat zo omdat zijn handen zelf ook erg koud waren en het temperatuursverschil dus niet erg duidelijk was. Hij vlocht zijn vingers tussen de hare en een warm gevoel trok vanuit zijn vingertoppen door de rest van zijn lichaam. Zachtjes kneep hij in haar hand waarna hij met de groep mee begon te lopen, haar hand nog altijd in de zijne. Hij wist niet precies wat hij hiermee bedoelde, en wat voor signaal hij hiermee af zou geven. Hij wist gewoon dat hij het fijn vond om bij haar te zijn en dat zij zeker een bijzondere vriendin voor hem zou worden.
    Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij het huisje. Hij glimlachte; het zag er knus en gezellig uit. Even kneep hij nog in de hand van Marlene die hij nog steeds vast had, en negeerde de grijnzende blik die zijn zusje op hem wierp. Hij zou eerst zelf uitzoeken wat dit allemaal was, voor hij ook maar iets los zou laten aan Victoire. Toen ze het huis in gingen, werden ze meteen naar de woonkamer geleid. Hier begon mevrouw Sharp te vertellen: "Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken."
    Thomas knikte, en keek om zich heen naar de groep waarmee hij de komende tijd hier zou zitten. Ze leken hem allemaal wel aardig, en hij vroeg zich af hoe de meesten van hen hier terecht waren gekomen. Daar zou hij later vast nog wel achter komen. Afwachtend richtte hij zijn blik vervolgens weer op de docent, zich afvragend wanneer ze deze kamerindeling dan te horen zouden krijgen; hij was nieuwsgierig naar zijn kamergenoot, en bovenal; zijn kamer zelf.


    Spinning around, I'm weightless.

    Lucas Howerd

    Hij kijkt me aan en lijkt even in gedachte te zijn. Is dat niet wat vreemd om een andere haarkleur te hebben?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. " Nee het bruine is niet mooi, het staat me niet. Eerst was het helemaal blond met alleen onder wat uitgroei maar ik wilde wat nieuws proberen en nu vind ik het wel leuk eigenlijk. " Leg ik uit. Nou hier is het vast anders dan je thuisland en met de situatie van je zusje. Heb je er wel zin in om enkele weken op deze plaats te zijn?" Reageer hij en legt zo de vraag uit. " Naja in Ierland zijn wel bergen maar wij wonen niet bij de bergen. Ehm hier praat wel iedereen raar en deftig Engels en dat vind ik wel grappig eigenlijk. Het is moeilijk om niet bij Mila te zijn maar ik bel haar elke avond en momenteel is het voor mij gewoon beter om even tot rust te kunnen komen en even weg te zijn uit de situatie en een nieuwe start te kunnen maken." Zeg ik hem aardig langdradig.. Ikmerk op dat inmiddels iedereen al boven is en ik volg naast River de rest naar het huisje. Snel staan we in een warme woonkamer en rits ik mijn jas open. De vrouw begint te praten als ze om stilte vraagt. Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken.". Ik glimlach even " Zullen we samen het huis verkennen?" Vraag ik aan hem e. Glimlach even kleintjes naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hecuba schreef:
    ja pffff.

    indeling;
    Kamer 1: Vince, River
    Kamer 2: Levi, Thomas, Ezekiel
    Kamer 3: Victoire, Aylinn, Delilah
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6: Lucas, Tyler
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan

    tyler staatniet bij de lijst van personages..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wel in het rollentopic.
    ze mogen volgens mij pas het huis verkennen als ze de indeling hebben gekregen :') ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene Blaire Newport
    De jongen keek me bemoedigend aan toen mevrouw Sharp vermelde dat we richting het huisje gingen. Eindelijk weg van deze kou. Ik glimlachte maar schrok even van zijn aanraking. Ik beet op mijn lip maar trok mijn hand niet weg. Ook ik verstrengelde mijn vinger met de zijne en terwijl we liepen, zag ik hem even grijnzen naar een ander meisje. Totaal het tegenover gestelde dan hem maar ik kende haar wel. Dat was het meisje waarvan ik de sigaretten had gekregen. De jongen kneep meeerdere keren zacht in mijn hand en zijn aanwezigheid maakte me rustig. Ik zuchtte opgelucht toen we bij het huisje aankwamen en ik naar binnen kon stappen. Meteen begon mevrouw Sharp dingen te vertellen. "Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken." Ik knikte en haalde met mijn vrije hand een paar plukken haar uit mijn gezicht. Ik keek even naar Thomas en glimlachte tevreden. "Mag je hier eigelijk roken?'vroeg ik zacht, eerder aan mezelf dan aan hem maar toch keek ik even vragend zijn kant op.


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit ~ Song


    Het besneeuwde landschap zag er echt betoverend uit bijna onrealistisch om waar te zijn. Zodra we boven waren gingen Vince en ik uit de skilift en liepen we naar de groep toe. Meteen kregen we al een mededeling te horen van Mv.Sharp. "Oké iedereen, even een paar dingen, zometeen krijgen jullie een lijst met de kamers, hierop staat bij wie je slaapt, ik wil niet dat er van kamers geruild word, als je weet waar je slaapt neem je rustig je spullen en gaat ze wegzetten in je kamer, daarna hebben jullie tot etenstijd om het huis te verkennen. Ik zou zeggen, veel plezier, we maken morgen verdere afspraken,'' vertelde ze en ik keek op zodra ik Vince wat hoorde zeggen ''Zolang je mijn aanbod maar herinnert he,'' verliet zijn lippen waardoor ik zachtjes grinnikte en hem een klein duwtje haf. "tuurlijk niet, zo'n aanbod kan ik toch moeilijk vergeten." grijnsde ik naar hem en volgde daarna de groep richting het huisje. Zodra we bij het huisje aankwamen voelde het al meteen warmer aan en kon ik eindelijk weer mijn tenen voelen.



    River Owen Posey


    Lucas schudde zijn hoofd, waardoor zijn blonde haren iets meebewogen en er kleine sneeuwvlokjes vanaf dwarrelden. " Nee het bruine is niet mooi, het staat me niet. Eerst was het helemaal blond met alleen onder wat uitgroei maar ik wilde wat nieuws proberen en nu vind ik het wel leuk eigenlijk. " antwoorde hij. "Oh, nou als je het leuk vind, dan is dat het belangrijkste." zei ik met een zwak glimlachje " Naja in Ierland zijn wel bergen maar wij wonen niet bij de bergen. Ehm hier praat wel iedereen raar en deftig Engels en dat vind ik wel grappig eigenlijk. Het is moeilijk om niet bij Mila te zijn maar ik bel haar elke avond en momenteel is het voor mij gewoon beter om even tot rust te kunnen komen en even weg te zijn uit de situatie en een nieuwe start te kunnen maken." legde hij me uit en ik knikte weer even. Tot rust komen... Daarom was ik hier ook een soort van. Even mijn gedachten verzetten. De rest van de groep leek te vertrekken dus volgde ik met Lucas naast me de groep volgde richting het huisje. Ik luisterde dan ook aandachtig naar de mededeling van Mevrouw Sharp toen we bij het huis aangekomen waren. " Zullen we samen het huis verkennen?" vroeg Lucas me dan met een klein glimlachje rondom zijn lippen. "Ja lijkt me wel leuk." glimlach ik. Even kort rondkijken kon geen kwaad, want volgens mij waren onze valiezen er nog niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Howerd

    Oh, nou als je het leuk vind, dan is dat het belangrijkste.' Zegt River met een klein glimlachje en ik knik. " ik wil het misschien donker verven maar ik twijfel nog" zeg ik zacht en haal weer een hand door mijn haar. Ik had al opgemerkt dat hij het apart vond dat een jongen zijn haar verfde. "ja lijkt me leuk" zegt hij op mijn voorstel even rond te kijken. " en ehm waarom kom jij hier?" Vraag ik zacht en bloos lichtjes. Ik kijk rond maar hoopte dat mijn gitaar er snel en heel en droog aan kwam anders werd ik niet blij. " dus ehm heb je een relatie met een jongen of meisje?" Vraag ik hem. Alshet gezegd is bedenk ik me pas wat ik zei. Wauw,geweldig , nu had hij vast niet door dat je homo bent. Wat was ik toch slim en oplettend. " ik bedoel gewoon een vriendin" verbeter ik me mezelf en frunnik nerveus aan mijn haar. Als of die toevoeging wat zou veranderen aan zijn relatie of uitsprak.. " ehm kom we lopen een rondje" zeg ik dan uit eindelijk vlug om een ongemakkelijke situatie of stilte te vermijden en ik glimlach even, hopend dat hij de vraag was vergeten of niet had verstaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    River Owen Posey


    "En ehm waarom kom jij hier?" vroeg Lucas me dan en ik keek hem even kort aan. Alweer waren er lichte blosjes op zijn wangen tevoorschijn gekomen. "Ik ben hier om mijn gedachten aan de kant te schuiven." zei ik kort. Ik wilde niet meteen mijn problemen aan zijn neus hangen want straks ging hij me ook weer vreemd vinden en was ik hier voor niets gekomen. " dus ehm heb je een relatie met een jongen of meisje?" vroeg hij me plots waardoor ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. " ik bedoel gewoon een vriendin" verbeterde hij zichzelf. Hij frunnikte wat nerveus aan zijn blonde haren en ik probeerde me even in te beelden hoe ze eruit zouden zien in het donker. Blond leek hem dan toch uiteindelijk hem mooist te staan. "Nou, nee ik heb niet echt iemand." zei ik dan met een zucht. "De meesten moeten me niet denk ik." zei ik dan erg snel erachteraan en hoopte dat hij er niet ging over doorvragen. Mijn handen stak ik in mijn zwarte broekzakken en ik kauwde even op het binnenste van mijn kaak. Ze vonden me maar raar en ik denk niet dat ik ooit wel een geschikte partner zou vinden of tja, iemand die mij zou leuk vinden. Even was het ongemakkelijk stil tussen ons, maar deze werd verbroken door Lucas die weer wat zei. " ehm kom we lopen een rondje" zei hij dan en ik knikte even om vervolgens zwakjes terug te glimlachen en met hem mee te lopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH