• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Avena schreef:
    [Piano Man! I love the song! (H) ]


    [Me too :)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    [Me too :)]


    [It's my fave song]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marlene Blaire Newport
    Het duurde lang voordat hij een antwoord leek te weten op mijn vraag. In die tijd was ik even gaan denken heo ik straks zelf antwoord moest gaan geven. Ik kon hem niet vertellen dat ik de dood van me moeder nooit heb verwerkt? Dat snapt hij toch niet, hij zal me toch wel raar vinden net zoals al die andere tieners hier. Niemand gaat hij toch begrijpen. Ik liet mijn ogen even over het prachtige witte landschap gaan en daarna keek ik hem weer aan. "Ik uhh, ik ik wilde er even tussen uit" zei hij tenslotte waarna zijn wangen een rode kleur kreeg en wat aan een korte te pulken. Ik keek hem even strak aan maar daarna knikte ik langzaam. Ergens had ik het gevoel dat hij loog maar ik geloofde hem maar. Straks beschuldigde hem terwijl hij gewoon de waarheid sprak. Ik voelde dat ikzelf steeds meer in mezelf kroop en telkens een stukje verder van de wereld zakte. Ik probeerde het gevoel te negeren en te doen alsof er niks aan de hand was. "Oke, das ook leuk maar waarom zou je dan naar zo'n plek als dit willen? Niet dat het stom is maar lijkt me niet echt de ultieme vakantiebestemming" zeg ik opnieuw voorzichtig, bang om hem te kwetsen met mijn uitspraak. Ik verborg mijn gezicht wat meer in zijn sjaal die om mijn nek hingen en probeerde me ergens op te concentreren. Pas toen mijn zicht onduidelijker werd, maakte ik me pas zorgen. Ik beet opnieuw op mijn lip en haalde een pluk haar uit mijn gezicht. Was ik ziek? schoot er door mijn hoofd toen me zicht begon te draaien. Ik raakte licht in paniek en greep zonder er bij na te denken de schouder van Lucas vast. Ik schrok van mijn handeling en durfde hem even niet aan te kijken. "Sorry.. ik, het.."stotterde ik en schudde verward mijn hoofd. Waar was ik mee bezig, zo kreeg ik nooit vrienden.

    [was eten[

    Lucas Howerd

    Ze kijkt me strak aan en ik bijt hard op mijn lip. Oke, das ook leuk maar waarom zou je dan naar zo'n plek als dit willen? Niet dat het stom is maar lijkt me niet echt de ultieme vakantiebestemming" Zegt ze zachtjes en ik slik. " Ik heb het er liever niet over" zeg ik zachtjes en stop mijn gezicht zover mogelijk in mijn jas en staar naar de grond. Gelijk krijg ik het gevoel dat ik het nu echt verpest heb en de tranen springen in mijn ogen en ik zucht. Mijn hoofd schiet angstig omhoog als ze mijn schouder ineens vast pakt en de gevoelens van vroeger komen terug waardoor twee tranen over mijn wang rollen. Ik zag dat ze ook geschrokken was en me niet durfde aan te kijken, dat kwam voor mij mooi uit dan zag ze mijn tranen niet. " sorry...ik,.. Het" Stamelde ze verward. In een snelle beweging veeg ik ruw de tranen weg. Ik mocht me niet zo zwak laten zien. Straks maakte ze misbruik. " geeft niet" zeg ik iets kort af terwijl mijn stem erg schoor klonk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Sharp - Mededeling!
    'Ja hoor,' grinnikte ik naar hem. 'Waarom ook niet. Lekker streng zijn omdat jij het niet doet.' Ik porde hem in zijn zij en nog voordat hij iets terug kon doen, ging ik al op een steen staan. 'Dames en Heren,' begon ik luid en wachtte totdat het stil was. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.' Ik liet dit even doordringen bij de mensen. 'Goed,' ging ik verder en haalde een lijst uit mijn tas tevoorschijn. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    In stilte luisterde ik naar de mededeling van de vrouw, toe Gregory zijn naam hoorde, zwaaide hij vrolijk naar de groep, wat een oen is ie toch, maar blijkbaar trekt het meisjes vaak aan als je zo speels bent.
    Ik grinnikte toen ik me bedacht dat Gregory nog best capabel zou zijn om nu gewoon uit te schuiven over die steen en dan met z'n gezicht in de sneeuw te belanden, waarna hij vrolijk een sneeuwengel maakte, ik zag het al helemaal voor me...


    ( ja ik ga Gregory 22 maken)
    Gregory McEwan.
    Ik zwaaide naar de jongeren toen mijn naam genoemd werd, ik was maar enkele jaren ouder dan hen en Anna was maar één jaar jonger, ik denk wel dat het leuk zou worden, als een echte vakantie.
    Ik zag Delilah grinniken en keek haar vragend aan, waarschijnlijk was ze haar fantasie weer aan het gebruiken.
    Terwijl we keken wie de vijf jongeren waren die naar boven moesten, fluisterde ik tegen Anna:" Nou, ken jij hier al iemand buiten mij? Ik ken Delilah, we zaten in hetzelfde weeshuis."


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ezekiel Williamson

    'Dames en Heren.' Ik draai me om naar de vrouw waar het stemgeluid vandaan komt. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.' Ik knijp mijn ogen samen en luister verder. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!' Ik zucht en pak mijn pakje sigaretten uit mijn zak. Ik steek er eentje aan en kijk naar de rest die moet blijven wachten. Ik weet dat ik dit moet doen. Ook zodat mijn vader even rust heeft en niet ook nog op mij hoeft te letten. Hij doet zijn best om af te kicken en dat doet hij goed.


    Spoiler alert: you will save yourself


    River Owen Posey


    Wat geamuseerd keek ik toe naar de andere mensen die met elkaar stonden te praten. Het leek me wel een gezellige groep maar meteen zag je ook wel verschillen tussen de mensen. Het huisje zag er ook erg mooi uit en ook groot deze kon je moeilijk vergelijken met het kleine huisje in Mexico waar ik woon. Ik wreef even over mijn arm aangezien ik niet zo goed tegen de koude kon echter was het ook één van de eerste keren dat ik sneeuw heb gezien wat best verbazingwekkend was. Terwijl ik nog wat rondkeek merkte ik dat een meisje met rode haren mijn richting toeliep. Ze had een vriendelijke glimlach rond haar lippen waardoor ik automatisch terug glimlachte. "Hoii, ik ben Victoire, maar noem me maar Vic.Hoe heet jij?" stelde ze zich voor. "Euh, hoi. River is de naam." stelde hij zich dan ook vriendelijk voor. Ze zag er wat jonger uit dan hem en ook een héél stuk kleiner "Hoe vind jij het hier?" vroeg hij haar dan maar om het gesprek niet stil te laten vallen.Ik keek op toen een vrouwelijke stem, vast van de begeleiding het woord nam. 'Dames en Heren,'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.'Goed,' ging ze verder en haalde een lijst uit haar tas tevoorschijn. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!' "Oh, nou dan zie ik je later wel." zei ik vriendelijk tegen Victoire en ging dan naar de groep toe.


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    De jongen naast me fronste even kort, waardoor ik hem nieuwsgierig aankeek. Het zou een goede start zijn om tenminste wat namen te kennen en dan vervolgens zo proberen vriendschapen op te bouwen. ''Hey,'' was zijn korte antwoord en daarna leek hij weg te kijken ik besloot dan ook maar even rond te kijken naar het mooie sneeuwlandschap en daarna scande ik kort de andere mensen hier in de buurt waar ik de komende weken mee samen zou zitten. Iedereen was erg verschillend maar de vraag is of ze wel hun ware aard naar boven brachten. Vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar de jongen naast me die nog rustig zijn peuk zat te roken en zich vervolgens mijn richting omdraaide waardoor ik hem nu ook volledig aankeek. ''Vince,'' stelde hij zich voor nadat hij zijn hand uitgestoken had die ik vervolgens aannam e vriendelijk schudde. ''En jij bent?'' mijn ogen haakten zich vast in zijn blauwe kijkers voordat ik antwoord haf. "Ik ben Jennifer aangenaam, je mag me ook Jen noemen." glimlachte ik vriendelijk en vervolgens liet ik zijn hand los die overigens veel warmer aanvoelde dan mijn ijskoude handen. ''Ben je hier al lang?'' vroeg hij me vervolgens met een vriendelijke glimlach rond zijn lippen. Ik nam hem even kort in me op, zijn ogen waren helderblauw en vielen erg op, verder was hij best wel bleek van huidskleur en had hij donkere warrige haren waar hij nu zijn hand door haalde en vervolgens enkele verdwaalde sneeuwvlokjes zijn haren verlieten. Ik schudde even mijn hoofd als antwoord op zijn vraag en keek hem dan vervolgens weer vriendelijk aan. "Nog maar net, jij?" vroeg ik hem terug. Ik weet dat hij hier eerder was dan mij, maar als ik me niet vergiste waren we vandaag pas allemaal aangekomen hier aan het winter huisje. 'Dames en Heren,'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.'Goed,' ging ze verder en haalde een lijst uit haar tas tevoorschijn. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!' zei de vrouwelijke begeleidster dan. Ik haalde een hand door mijn blonde haren en keek Vince dan even kort aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marlene Claire Newport
    "Geeft niet"zegt hij schor waarna ik hem loslaat en ik draai me van hem vandaan. "Je naam werd omgeroepen, doei"zeg ik zacht en pak dan me tas van de grond en loop een andere kant op. Mijn naam is niet genoemd dus moest ik hier nog langer blijven. Vermoeid laat ik me ergens van de andere vandaag tegen een boom neerploffen. Ik zet me tas naast me neer en haal opnieuw me mobiel uit mijn zak. Ik sms mijn vader en haal de sjaal van mijn nek. Ik staar er even een paar seconden naar en stop hem dan in mijn tas. Die krijgt hij later wel een keer terug want dat had ik hem tenslotte nog beloofd. Ik had natuurlijk weer alles verpest bij hem maar misschien kan het nog eens goed komen, later. Ik keek naar mijn spiegelbeeld in het venster van mijn mobiel. De glinsteringen in mijn ogen verraadde dat ik tegen mijn tranen vocht. Een hand had ik voor mijn mond geslagen, mijn ogen werden nog wateriger en rood tot de tranen over me wangen rolde. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en dacht er aan hoeveel keer ik wel niet had verpest bij mensen. Het kon me ook niks meer schelen, ik deed toch altijd alles verkeerd.


    [ik ga douche]

    Tyler Elijah Rivello

    "Mijn moeder was Frans, mijn vader kwam uit Engeland. Ik ben geboren in York, en heb daar gewoond tot een jaar na de geboorte van mijn zusje. Toen kreeg mijn vader een baan aangeboden in Frankrijk, en die heeft hij aangenomen. Daar hebben we sindsdien gewoont, mijn vader, zusje en ik." antwoordde Thomas en ik knik even. 'Chill..' zeg ik. "En jij? Seattle?" vroeg hij geïnteresseerd. 'Nou ja.. Ik kom eigenlijk uit Puerto Rico. Maar ik ben geadopteerd toen ik net een maand oud was door een Amerikaans gezin. Toen hebben we tot mijn 10e in Miami gewoond, maar daarna verhuisd naar Seattle.' zeg ik. 'Dames en Heren,' hoorde ik opeens en ik kijk op. Ik zie twee nieuwe mensen staan maar ik blijf nog even stil. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.' zei de vrouw en ik knik maar even zacht. 'Goed,' ging ze verder waarna ze een lijst tevoorschijn haalde. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!'. Ik kijk Thomas aan en glimlach even. 'Nou, dan zie ik je dus later.' lach ik..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 13:58 ]


    El Diablo.

    Lucas Howerd

    Ik draai me om als een vrouw begint te praten en stil kijk ik naar haar. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.' t.zei de vrouw. Ik zicht even, dus elk moment kon ik weg? Mooi, dat vond ik fijn om te weten dat als ik het niet keer trok, dat je weg mocht. Goed,' ging ze verder waarna ze een lijst tevoorschijn haalde. 'De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!'. Ik kijk even stilletjes naar Marlene. " Je naam werd omgeroepen, doei" Zegt ze en loopt weg van me. Lipbijtend loop ik naar vrouw. " ehm ehh mevrouw?." Ik wacht even tot ze me heeft kunnen zien. " is het de bedoeling dat de koffer ook mee moet? Of moet die hier blijven?" Blozend kijk ik haar aan. In een skilift met koffer leek me niet bepaald handig. Nerveus kijk ikeven naar de andere jongens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi Finn Winston

    De jongen slaat op zijn hoofd waardoor in in een zenuwachtige lach schiet. Hij pakt mijn hand. Zijn hand is enorm koud. Echt heel erg. Hij doet alsof hij hem wilt kussen waardoor ik zenuwachtig met mijn andere hand door mijn haar strijk. Dan kijkt hij op en grinnikt hij.
    'Scott Berkham. Pleased to meet you, Levi. I'm Scottish.' Zegt de jongen, die blijkbaar Scott heet. Scott wiebelt met zijn wenkbrauwen en ik grijns even. Hij laat mijn hand weer los. En ik zie hoe hij rilt.
    'Jongens, weten jullie waar een wc is? Nee natuurlijk niet, maar iets afgelegen? Ik moet nodig.' Ratelt Scott dan. Ik haal, net als Vic, mijn schouders op. 'Ik ben zo terug.' Scott loopt weg en ik schuif een beetje met de sneeuw die bij mijn voeten ligt. Vic zegt na een tijdje dat ze wat anderen gaat begroeten. Ik sta alleen in de sneeuw en ik voel me aardig ongemakkelijk nu.
    'Dus...' Hoor ik dan en ik kijk op. Scott staat weer naast me en ik glimlach naar hem. Ik zie hoe hij terug kijkt en ook glimlacht.
    'Ik ben ooit in Schotland geweest.' Zeg ik dan maar om het gesprek weer tot leven te wekken en het iets minder awkward te maken. 'Ik vind het erg mooi daar. De natuur geeft veel rust.' Ik kijk even naar de grond.
    Dames en Heren,' zegt een vrouw en ik kijk haar richting op. 'De naam is Sharp en dit is mijn partner, meneer McEwan. Jullie zijn hier voor jullie eigen, als jullie willen gaan, gaan jullie maar, daar heb ik niets mee van doen, maar als je wilt blijven, zullen jullie moeten luisteren. Vanaf dit moment volgen jullie dan ook onze instructies nauwkeurig op, gebeurt dit niet, volgt er straf en eventueel ontslag uit het huis.' Even blijft het stil. Goed, De volgende vijf mensen krijgen hun ticket voor de skilift, stappen uit bij het bovenste station en wachten op de rest van de groep: Thomas Barton, Scott Berkham, Michael Hood, Lucas Howerd en River Posey. De rest blijft nog even wachten!' Ik kijk Scott aan.
    'Uhm, nou tot zo denk ik dan maar.' Zeg ik tegen hem terwijl ik mijn blik over zijn gezicht laat glijden. 'Ik hoop voor je dat het een beetje warm is in die Skilift, anders word je straks nog ziek.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Anna Sharp
    'Nee,' zei ik tegen Gregor. 'Ik heb ook nauwelijks te tijd gehad om de dossiers te lezen, dus dan weet je al wat ik vanavond ga doen.' Ik keek even zijdelings naar hem. 'Je mag helpen als je wilt.' Een jongen kwam op me af. 'Is het de bedoeling dat de koffer ook mee moet? Of moet die hier blijven?' vroeg hij. Ik wendde me weer tot Gregor. 'Kun jij de jeep halen, misschien is het wel handig om de koffers zo mee te nemen, niet?' Ik hield niet van auto rijden in de bergen. Ik hield überhaupt niet van autorijden, maar ach, het is altijd handig om te kennen. 'Laat de koffers maar hier staan,' zei ik uiteindelijk. 'Dan halen we straks wel de jeep.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Tuurlijk help ik wel, dan heb ik wel koffie nodig, en over Delilah kan ik je alles vertellen, haar dossier hoef je dus niet te lezen, lief van me hé?"
    Op haar vraag of ik de jeep wilde halen knikte ik, ik zou vast ook met de auto rijden hier, het was moeilijk met die sneeuw.
    Anna meldde de jongen dat de koffers hier mochten blijven en wendde zich toen weer even tot mij: " Dan halen we straks wel de jeep."
    "Oké voor mij." zei ik schouderophalend, ik keek even de groep rond en zag dat Delilah nog altijd afgezonderd stond:" Zo maakt ze nooit vrienden." zuchtte ik tegen Anna.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lucas Howerd

    Afwachtend kijk ik naar de vrouw. Ze richt zich op een andere, wat oudere jongen, die aan de andere kant van haar stond. " Kun jij de jeep halen, misschien is het wel handig om de koffers zo me te nemen, niet?" Zegt ze en de man knikt. " oké voor mij" zegt de man terwijl hij zijn schouders ophaalt. " laat de koffers maar hier staan, dan halen we due straks wel op" ik knik. ., oké" zeg ik zacht en verlegen en ongemakkelijk kijk ik rond. Ik werp even een blik op mijn gitaar in zijn hoes. Ik zucht even en staar naar de sneeuwvlokjes terwijl de man wat zegt tegen de vrouw. Ik bekijk even kort de jongens die er ook waren en gaf toe dat ze niet bepaald lelijk waren , de meeste. Ik zag Mikey ook, naja dan was er één iemand die ik een beetje kende. Of hij had me moeten zien huilen en niks meer met een watje als ik willen hebben te maken. Ik was nerveus voor met wie ik op een kamer moest. Ze zouden vast gespierd zijn en dan kwam ik daar.


    (Iemand voor lucas)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan