• Ja tegen Nee
    Iemand stelt een vraag, de volgende poster beantwoord dit met ja of nee en stelt dan weer een vraag

    Veel plezier! :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 23:15 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    nee

    Ooit in bed geplast toen je nog klein was?


    nobody say it was easy

    Jaaa, en op de bank x'D

    Houd je van worst?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, ik houd van worst.

    Wil je een draak als huisdier?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Nee, rot op met je draken D:

    Hou je van teddyberen?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja hoor :)

    Ben jij verliefd?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja.

    Is je kamer netjes?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja, ik vind dat mijn kamer netjes is.

    Heb jij wel eens gehad dat je midden in de nacht op wilde gaan staan, omdat je dacht dat je je had verslapen voor school.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee.

    Houd je van Nederlandstalige muziek?


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Nee >.<

    Heb je Wattpad?
    Zo ja wat is je naam ^.^

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 18:35 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Joshifer schreef:
    Nee.

    Houd je van Nederlandstalige muziek?


    ehmm.. ja...

    Heb je ook proefwerkweek?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Nee

    Hou je van Nirvana?

    Nope

    Test je weleens bedden uit in een beddenzaak?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, maar niet per se in een echte beddenzaak. Daar kom ik niet als ik geen bed nodig heb, maar wel bij de Ikea bijvoorbeeld.

    Ben jij een uitsteller?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik doe alles last minute.

    Ga je deze vakantie op reis?


    "Hello Witchling"

    Ja, met men vriendje (:

    Kijk je Pretty Little Liars?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe