• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham (1) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase (2) ~ Philocalist
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen (3) ~ Pientie
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:44 ]


    16 - 09 - '17

    durbanskies schreef:
    Laatst was ik aan het douchen en toen vloog er een nachtvlinder naar beneden en ik stond bijna te janken want ik dacht heel even dat die uit m'n kont was gevlogen. <- ik was wel high van de pijnstillers, ter verdediging.

    Zo, dat moest er even uit.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHHA omg sorry, ik lach serieus luidop


    16 - 09 - '17

    PianoMan schreef:
    Mensen, ik ben gewoon pro, snap dat dan!



    Euh... dikke nek? Haha


    16 - 09 - '17

    PianoMan schreef:
    Denize (?) dat is echt dood eng D:

    Britt I loll'd !


    Inderdaad D:
    En dan heb ik nog een moeder die zegt dat ik me niet aan moet stellen, terwijl ze weet dat ik als de dood ben voor die beesten...


    El Diablo.

    Dat land, ik heb geen idee
    Wat een rotbeesten D:

    Kyle laat me ik was echt doodsbang


    Spinning around, I'm weightless.

    campeon schreef:
    (...)

    Inderdaad D:
    En dan heb ik nog een moeder die zegt dat ik me niet aan moet stellen, terwijl ze weet dat ik als de dood ben voor die beesten...


    Och jeetje. Arachnofobie is alles behalve leuk om te hebben, mensen moeten het maar snappen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Philocalist schreef:
    (...)

    Euh... dikke nek? Haha


    Nee, best lang eigenlijk xd

    Britt ; Als je stijf van de pijnstillers staan dan snap ik het wel ja. But it is so funny!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 23:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    campeon schreef:
    (...)

    Inderdaad D:
    En dan heb ik nog een moeder die zegt dat ik me niet aan moet stellen, terwijl ze weet dat ik als de dood ben voor die beesten...


    Mijn moeder zegt ook altijd tegen me 'dat zijn toch maar spinnetjes, die doen niks'. Nou en? Of ze nou wel of niks doen, I don't care, ze zijn eng!


    16 - 09 - '17

    PianoMan schreef:
    (...)

    Nee, best lang eigenlijk xd


    Hahaha, lange nek dan. Misschien kan je Langnek joinen in de Efteling, hahahaha sorry


    16 - 09 - '17

    Nachtvlinders... Toen ik klein was, echt 5 ofzo, had ik zo'n kauwgomballenmachine. Daar was dus zo'n beest in gekropen en die lag de volgende morgen dood onderaan. Ik was met machine en al naar naar mijn moeder gelopen en zei iets van: "Er is een vlinder uit mijn kauwgombal gekropen!".
    Toen had ze wel mijn kauwgommachine weggegooid maarja...


    El Diablo.

    Philocalist schreef:
    (...)

    Hahaha, lange nek dan. Misschien kan je Langnek joinen in de Efteling, hahahaha sorry


    Hahaha, bijna wel ja xd Echt hoor, volgens mijn moeder en vriend heb ik een modellennek WHAHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Hahaha, bijna wel ja xd Echt hoor, volgens mijn moeder en vriend heb ik een modellennek WHAHAHA


    Hahahahahah

    Srsly Britt, ik zit hier nog te lachen xD


    16 - 09 - '17

    Hahaha ja klopt, kan er nu ook wel om lachen -grapje ik kan niet lachen dat doet pijn

    Ja dat zegt mijn moeder ook altijd!

    Ach en toen had je geen kauwgomballen meer xd


    Ik ben blij dat jullie mijn mooie verhaal kunnen waarderen hahahaha

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 0:00 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ging je nou gewoon tegen de regels in kyle, oohoooooh.


    Spinning around, I'm weightless.

    HIJ ZIT ER NOG



    Crappy kwaliteit van mijn laptop xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    durbanskies schreef:
    Ging je nou gewoon tegen de regels in kyle, oohoooooh.



    OHOOOOOO


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.